Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäri tai th! Aiotko ottaa omalle lapsellesi kausi-influenssarokotuksen?

Vierailija
08.10.2013 |

ei viestiä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 18:27"]

En ota lapsille maksullisia rokotteita, eivät kuulu riskiryhmään. Itselleni otan jos työantaja maksaa sen.

terveyskeskuslääkäri

[/quote]

Tokihan tk-lääkärinä tiedät, että 1-3-vuotiaat kuuluvat influenssan suhteen riskiryhmään ja heidät rokotetaan veloituksetta.

Vierailija
22/30 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ottaa, vaikka he ovat jo yli 3-vuotiaita. Itselleni olen ottanut vuosittain varmaan viimeiset kymmenen vuotta, myös raskaana ollessani. Mieskin ottaa, vaikkei ole terveydenhuoltoalalla, mutta hän saa sen ilmaiseksi työterveyshuollostaan.

lääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 18:56"]

En ota lapsille maksullisia rokotteita, eivät kuulu riskiryhmään. Itselleni otan jos työantaja maksaa sen.

terveyskeskuslääkäri

[/quote]

Tokihan tk-lääkärinä tiedät, että 1-3-vuotiaat kuuluvat influenssan suhteen riskiryhmään ja heidät rokotetaan veloituksetta.

[/quote]

Samoin kuin tk-lääkäritkin saavat ilmaisen rokotteen.

Vierailija
24/30 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 19:54"]

terveyskeskuslääkäri

[/quote]

[/quote]

[/quote]

en usko että tk-lääkärille tuon rokotteen maksullisuus vaikuttaa siihen ittaako vai ei kun tuo maksaa 12-13e

Vierailija
25/30 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 15:50"]

En ota, myöskään lapsemme ei ota rokotuksia.

Tosin, en ole länsimäisen lääketieteen opettama lääkäri, joten en osaa arvostaa lääkefirmojen coktaileja.

[/quote]

Niin, tällä mielipiteellä ei tietenkään ole mitään arvoakaan tässä keskustelussa, sillä nimenomaan haettiin KOULUTETTUJEN AMMATTILAISTEN näkemystä. Ihan sama mitä nämä "en tiedä mitään mutta hatustani olen paljon mielipiteitä kyllä heittämässä" -ihmiset sanovat.

Vierailija
26/30 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 19:54"]

terveyskeskuslääkäri

[/quote]

[/quote]

[/quote]

en usko että tk-lääkärille tuon rokotteen maksullisuus vaikuttaa siihen ittaako vai ei kun tuo maksaa 12-13e

[/quote]

No ei ainakaan mulle, ja rokottaminenkin on helppoa, siitä vaan nimi listaan ja viereisessä huoneessa vaikuttava hoitsu tuikkaa. Siitä ei ole siis kiinni.

Minä en oo rokotuttanut influenssaa vastaan moneen vuoteen, enkä aio jatkossakaan. Ei ole perhekään ottanut rokotteita, eikä sairastanut. Mulla on ollut influenssa muistaakseni 1997, kliinisessä työssä oon ollut koko ajan. Hyvä immuniteetti ajaa saman asian. Jos olisin immuunipuutteinen, ajattelisin toisin.

t. yleislääketieteen el

Vierailija
27/30 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan kukana ottanut influessarokotteita, eikä ole sairastettu yhtään sen enempää kuin muutkaan.

Vierailija
28/30 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja maksaisi, mutta en huoli ja olen yksi niistä joka ei ole saikulla kun flunssakausi alkaa.

Vierailija
29/30 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ovat nähneet mihin kuntoon influenssa ja jälkitaudit vie potilaan lievässäkin muodossa. Aika moni influenssan OIKEASTI sairastaneista siirtyy rokotteen ottajaksi.

Influenssa iskeekin lujimmin just noihin "mä en koskaan sairastu" -tyyppeihin.

Vierailija
30/30 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan todellakin kaikille, lapset 3v ja 2v.

T. Sh