Nainen, mitä ajattelisit jos mies treffeillä kertoisi että hän päivittäin lukee ja kirjoittaa tällä palstalla?
Kommentit (28)
No en mä nyt tiedä olisiko mulla varaa tuomita, kun itsekin täällä hillun. Voitaisiin yhdessä naureskella näille keskusteluille.
Itselläni ainakin on täällä ollut varsin hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin näkyy taas naisten asenne. Miehet ei saisi olla HEIDÄN palstallaan. Näitä anonyymipalstoja on jäljellä enää aneemisen vähän. Siinä syy miksi itsekkin täällä.
Koska olet täällä, ei ole kohta tätäkään.
Ja anonyymius on harhaa, sun päätelaitteesi lähettämät tunnisteet on jokaisen kommenttisi mukana lokissa.
No jopas minulla on valtaa kun voin pelkällä läsnäololla lopettaa palstan. Kommenttini eivät ole lähelläkään pahimpia täällä.
Turn off. Ei tulisi toisia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Ne treffit jäisivät kyllä sangen lyhyiksi. Yhtään järkevää miestä ei tällä palstalla ole vielä näkynyt. Pitäisin muutenkin omituisena ja akkamaisena miestä joka täällä roikkuu.
Entä yhtään järkevää näistä?
Eli naisille sallittu asia ei ole miehille sallittua.
Naisten kahdet rattaat.
Päivittäin on kyllä aika usein kenelle tahansa... ... ... (pistepistepiste)
Täällä on esiintynyt kirjoitustavasta päätellen useampikin nimimerkillä Sinkkumies. - Yhden heistä kanssa saattaisin haluta tehdä mieluusti tuttavuutta mutta en ole hänen kirjoituksiaan pitkään aikaan nähnyt. Olisi mukava kuulla missä hän on nyt ja onko hän löytänyt itselleen kumppanin.
No sehän on asfalttitöissä ilman paitaa eikä missään palstoilla kirjoittele!