Naiseni haluaa aina laittaa paksut sukkikset minihameen kanssa - ei tajua että se ei ole yhtään seksikästä
Kommentit (22)
Naisen tavoitteena voi olla näyttää esim. söpöltä seksikkään sijaan.
Mutta tyylikästä on. Ohuet sukkahousut arkipäivänä, työkäytössä, päiväsaikaan ei ole välttämättä hyvännäköistä
Kokeile itse olla ohuissa sukkahousuissa shortseissa ja (älä) tule sitten valittamaan, kun vilustuit.
Nainen itse varmaan tykkää kyseisestä lookista ja tuntee olonsa siinä hyväksi. Ja paksut sukkikset on mukavat ja lämpimät.
Itse en yleensä siksi käytä ohuita sukkiksia kun ne kuitenkin repeää jossain vaiheessa iltaa. En vaan jaksa murehtia siitä.
Vierailija kirjoitti:
Verkkosukat ne olla pitää.
Verkkosukissa nainen näyttää halvalta.
Etpä kuulosta yhtään seksikkäältä, ap. Kuten eivät tyhmät miehet ikinä.
MIkä on se denierraja jonka ylittävät sukkikset eivät ole seksikkäitä?
Ulin uni nro N sarjassa "Jos minulla nainen olisi"
Mikset ikinä itse kulje pelkässä lannevaatteessa, ap? Se olis toooosi seksikästä. Kokeile heti.
Vierailija kirjoitti:
MIkä on se denierraja jonka ylittävät sukkikset eivät ole seksikkäitä?
60
Ehkä se tajuaakin, mutta mitä väliä?
Miksi naisen pitäisi näyttää halvalta?
En ihan ymmärrä ap:n aloitusta. Onko ongelma se ettei muija keikistele ohuissa kotona vai että naisen pitäisi maailman turuilla esitellä tavaraansa kaikille? Mulle ainakin mies on sanonut ettei tykkää jos julkisesti menen liian lyhyellä helmalla menemään. En minä itsekään tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verkkosukat ne olla pitää.
Verkkosukissa nainen näyttää halvalta.
Verkkosukkia on moneen lähtöön. Sopivat jalkaan ja nainen näyttää kyllä oikein kalliilta.
Ei yhtään seksikästä