Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Lähtee kahvipaketilla"

Vierailija
03.09.2020 |

En ymmärrä, miksi tosi usein myynti-ilmoituksissa on "lähtee kahvipaketilla", "kahdella juhlamokka-paketilla" yms. Äskenkin tuli vastaan ilmoitus, jossa oli oikein tarkasti neuvottu, mikä kahvimerkki pitää olla.

Eikö olisi huomattavasti helpompaa, että ostja maksaisi hakiessaan tuotteen käteisellä/mobile paylla/tilisiirrolla eikä hänen tarvitsisi asiakseen lähteä kauppaan arpomaan että meneeköhän nyt kahviostokset oikein? Se kahvipaketti on sen plus miinus 5€, niin laittaa 5€ hinnaksi ja käy itse ostamassa kahvinsa niin tulee ainakin varmasti oikeaa kahvia.

Oonko ainoa joka ei ymmärrä?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 'vaihtuu kahvipakettiin' = ilmaiseksi. Ja ihan jees käytäntö, käytän paljon. Jos se ei jollekin käy, niin he voivat ohittaa nää ilmoitukset.

Vierailija
62/66 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään kahvipaketin pyytämällä rajaa ison osan huumorintajuttomista uuvateista pois. Ei huono.

Selvennätkö vielä miten tuo huumorintaju liittyy tähän millään tavalla?

Talking about uuvattis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kiva käytäntö. Jos ilmaiseksi saa, niin oikeastiko muodostuu suureksi haasteeksi käydä kaupassa ostamassa kahvipaketti?? Ja ihan hassua alkaa vänkäämään, että eihän se mikään ilmainen ole. Juhlamokka maksaa rapiat kolme euroa paketti ja löytyy jokaisen kaupan kahvihyllystä ilman kovaa etsimistä. Mielestäni tästä valittajat ovat tyhjän valittajia.

Vierailija
64/66 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi antaa ap:n kaltaiselle marisijalle mitään ilmaiseksi, joten pyydän kahvipaketin vaihdossa. Kahvin lahjoitan sitten vapaaehtoistoiminnan klubikeittiöön, jossa siitä on iloa monelle.

Vierailija
65/66 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen torissa ilmoittanut, että annetaan. En ole mitään kerjännyt, mutta olin yllättynyt, kun nuori henkilö haki tavaran ja antoi Presidentti-kahvip. En ollut tätä aikaisemmin tiennyt, että antamisesta voi ihan pyytää jotain.

Ei se silloin ole antamista.

Vierailija
66/66 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on torissa ollut pitkään tuote ilmaiseksi annettavana. Isompi kaluste siis kyseessä. Yksi sanoi että tulee hakemaan mutta ei ole varma että milloin saa kärryn käyttöön, lähipäivinä varmasti. Olin että ok, tehdään näin. Sitten toinen kyseli tavaraa parin päivän päästä ja olisi hakenut heti mutta kun olin luvannut jo toiselle niin sanoin että saa jos toinen ei hae. Olin reilu ja pidin mistä sovittiin, lopputulos: tavara on edelleen minulla enkä kuullut kummastakaan koskaan mitään. Näköjään pitää alentua selkärangattomaksi ja toimia sovitun vastaisesti. Ehkä jos pyytäisi siitä sen kahvipaketin niin "ostajat" olisivat innokkaampia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän