Miten pahassa pulassa olisit, jos lemmikkisi oppisi yhtäkkiä puhumaan?
Kertoisiko se kumppanillesi "kaverin" vierailuista tai muusta päivänvaloa kestämättömästä toiminnasta? Vai valittaisiko se lenkkien lyhyydestä tai hiekkalaatikon likaisuudesta?
Kommentit (17)
Kysyisi varmaan että missä se minun ex-poikaystäväni on joka jaksoi koiran kanssa leikkiä aamut illat.
mun kissa oppi sanomaan "mamma" kun sen opetin. oli itsekin ylpeä. en sen enempää yrittänyt opettaa en sitten tiedä oisko oppinutkaan, hyvin fiksu kissa oli kyllä.
Mulla on hössöttävä ylisosiaalinen spanieli ja jos se alkaisi puhua niin kaikki lenkit kestäisivät tuntikausia kun se selvittäisi kaikki mahdolliset asiat kaikille vastaantulijoille. Kotona se mankuisi kokoajan "mulla ei ole mitään tekemistä, leikitään pallolla, mennään ulos, mulla on nälkä, älä lähde mihinkään, ei mua nukuta".
Koira: "Rakastan sinua, rakastan sinua, rakastan sinua! Rapsuta minua, rapsuta minua, rapsuta minua! Olen hirmu kiltti ja teen mitä vaan, niin saanhan nyt sitä hyvää jääkaapista? Saanko lisää, lisää, lisää? Mennäänkö jo ulos, mennäänkö jo ulos? Tuolla on joku peto! Huomasin sen! Ajan sen pois, mene pois sinä peto! Mene pois #$%@! Nyt se meni pois, olenpa minä taitava!!"
Kissa: Saat silitellä, tämä tuntuu ihan mukavalta... Nyt voisin ottaa sen aterian... Olipas kelvollista. Tulen syliisi peseytymään, asetupas paremmin... Ja nyt saat silitelläkin... Kärpänen! Nappaan sen! Ja kiinni on!
Eli ei, en olisi kovin huolissani.
Se sanoisi suorat sanat mun miesystävästä, että se on hullu sekopää ja haluaa sen ulos elämästään. Osaa se kyllä eleinkin osoittaa syvän halveksintana varsin tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se lähinnä kertoisi kuinka paljon tykkää, kun nyt se osoittaa sen vieressä kiehnäämällä ja pussailemalla. Ruokapöydässä voisi kyllä olla aika tylsää että mankuisi ääneen makupaloja, paljon kivampi kun se vaan tuijottaa pennun katseella anovasti silmiin :D
vaikutat julmalta ja ihmiseltä joka ei eläimistä juurikaan välitä. kunhan sinulla on hauskaa. olet epäkypsä.
Ooh, koirieni installa on vähän alle tuhat seuraajaa, voin vaan kuvitella mitkä olisi lukemat jos he puhuisivat! Todellinen business opportunity. Kaikkea tyhmää ne juttelisi joka tapauksessa, koska ovat tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Se sanoisi suorat sanat mun miesystävästä, että se on hullu sekopää ja haluaa sen ulos elämästään. Osaa se kyllä eleinkin osoittaa syvän halveksintana varsin tehokkaasti.
Sun kannattaisi ehkä kuunnella sitä. 😐
En kusessa ollenkaan, koska se elää minun varoillani. Parempi pitää suu supussa tai ..
Zinc
;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se lähinnä kertoisi kuinka paljon tykkää, kun nyt se osoittaa sen vieressä kiehnäämällä ja pussailemalla. Ruokapöydässä voisi kyllä olla aika tylsää että mankuisi ääneen makupaloja, paljon kivampi kun se vaan tuijottaa pennun katseella anovasti silmiin :D
vaikutat julmalta ja ihmiseltä joka ei eläimistä juurikaan välitä. kunhan sinulla on hauskaa. olet epäkypsä.
Oho, olipa yllättävä kommentti. Kun teen paljonkin koirani hyvinvoinnin eteen kyllä, harrastetaan, lenkkeillään paljon myös vapaana jne. Ja kyllä se koira saa myös makupaloja pöydästäkin, mutta on sen verran kova herkkujen perään, että luulen että mankuisi puhetaitoisena silti jatkuvasti lisää, mikä voisi olla rasittavahkoa. Rakastaisin koiraa toki silti, onhan lapsetkin usein ärsyttäviä mankumisineen mutta ihania ja rakkaita silti.
Vierailija kirjoitti:
En kusessa ollenkaan, koska se elää minun varoillani. Parempi pitää suu supussa tai ..
Zinc
;)
hyvä pointti. Labradori on niin perso ruoalle että julkisuuskuva kohenis aina kun jääkaapin ovi narahtais
Meillö in siis vähön saman näköinen kuin Martta, puhuva koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, olipa yllättävä kommentti. Kun teen paljonkin koirani hyvinvoinnin eteen kyllä, harrastetaan, lenkkeillään paljon myös vapaana jne. Ja kyllä se koira saa myös makupaloja pöydästäkin, mutta on sen verran kova herkkujen perään, että luulen että mankuisi puhetaitoisena silti jatkuvasti lisää, mikä voisi olla rasittavahkoa. Rakastaisin koiraa toki silti, onhan lapsetkin usein ärsyttäviä mankumisineen mutta ihania ja rakkaita silti.
.. on se vaan kivampi kun se tuijottaa anovasti silmiiin… mitä selität?!
Vierailija kirjoitti:
voi voi että tulisi tylsää sulle . onhan se mukavampaa kun joutuu kerjäämään että voit vielä nauraa päälle koko perheesi tai kavereittesi kanssa. siitähän se koira tykkää sinun mielestäsi paskiainen. koiraparka...
Elämä helpottuisi kun kissat voisivat kertoa mikä ruoka tänään maistuisi ja minkä väristä palloa pitäisi heitellä