Pahimmat turnoffit naisissa
Åidetään ketju asiallisena: listataan naisten vikoja ennakkoluulottomasti.
Kommentit (301)
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska vain se on sallittua, että naiset luettelevat turn-offeja miehistä. Se on vahvojen ja itsenäisten naisten merkki.
Jos joku mies ei tykkää tatuoiduista ja koirallisista naisista, se mies on säälittävä ja pikkusieluinen.
Ei, sitä en ole väittänyt, että vain naiset saisivat luetella, missä kohtaa niin kirjoitin? Itseni mielestä nämä luettelemiset ovat jokatapauksessa enemmän tai vähemmän typeriä. Pointti, jota et ymmärtänyt, on se, miten ristiriitaisia vaatimuksia naisille annetaan ja miten ennakkoluuloisia nämä listanlaatijat ovat. Nämä ehdottomat turn offit valitettavasti kun voivat olla asioita, jotka eivät oikeastaan ihmiseen tutustumisen jälkeen merkitsekään enää juuri mitään, joten monta hyvää mahdollista tuttavuutta menee ohi juuri pikkusieluisuuden, ahdasmielisyyden ja ennakkoluulojen takia. Sitten haukutaan taas naisia, vaikka syy on siellä omassa päässä.
Ja se toinen kommentoija, pahoittelen käyttämäni termiä ”kovan liksan duuni”, pyrin välttämään toistoa ja siksi en kirjoittanut ”korkeapalkkainen työ”.
Tosin, ei tänne edes pitäis kommentoida mitään, kun vastapuolen ymmärrys ei kuitenkaan riitä.
Vierailija kirjoitti:
Pointti, jota et ymmärtänyt, on se, miten ristiriitaisia vaatimuksia naisille annetaan ja miten ennakkoluuloisia nämä listanlaatijat ovat. Nämä ehdottomat turn offit valitettavasti kun voivat olla asioita, jotka eivät oikeastaan ihmiseen tutustumisen jälkeen merkitsekään enää juuri mitään, joten monta hyvää mahdollista tuttavuutta menee ohi juuri pikkusieluisuuden, ahdasmielisyyden ja ennakkoluulojen takia.
Kuinka moni listattu juttu sitten ehdoton ja missä määrin osa trollaa ylipäänsä? Mikä sinusta ristiriitaista kerrotuissa jutuissa?
Ylipaino
Pienet tissit
Omistaa koiran
Mielikuvitukseton
Siinä nyt muutama
M31
Repe kirjoitti:
Repe kirjoitti:
- lyhyet hiukset
- ylipaino
- tatuoinnit
- feminismi
- hankala luonne
- urakeskeisyys
- pienet lapset
- huonot hampaat
- epäsiisteys
- huono peppu
- tyylitajun totaalinen puute
- tupakointi
Pahimmat unohtuivat:
- vihervasemmistolaisuus
Jos on niin tyhmä että äänestää vihervasemmistoa, niin mikään ulkomuoto tai muut positiiviset luonteenpiirteet eivät sitä virhettä korvaa.
- käyttää maskia tai on ladannut koronavilkku -sovelluksen
Tämä ei varmaankaan selittelyjä kaipaa. Jos ei omista aivoja ollenkaan (ainoa selitys maskin käyttämiselle ja koronaviruskusetukseen uskomiselle), niin totaalinen turn off.
Sulla meni Repe ihan hyvin tuohon koronaan asti. Muuten olisin peukuttanut mutta se viimenen kohta vesitti kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit
Ylipaino
Liika pituus (>165 cm)
Lyhyet hiukset
Huonot hampaat
Rumat tissit
Epäsymmetriset kasvot
Isot kädet tai jalat
Karvaisuus
Lapset
Matalapalkkaisuus
Ruskeat silmät
Nariseva ääni
Ei tieteellistä yliopistotaustaa (matemaattis-luonnontieteellinen, biotieteellinen, lääketieteellinen, tkk)
Vihervasemmistolaisuus
Lävistykset (yksi reikä kummassakin korvassa on ok)
Akne
Ohuet hiukset
Korkea otsa
Iso nenä
Muotihössötys
Lörpöttävät häpyhuulet (ns. outie)
FeminismiAi kamala. :D Nyt nauroin ääneen. Jokainen toki saa pitää yllä juuri oman mielensä mukaisia kriteereitä parinvalinnassa, mutta näin pitkällä ja yksityiskohtaisella listalla voi olla vaikea löytää elämänkumppania. :D
T. Pienikokoinen, pitkä- ja paksuhiuksinen, nätti ja hoikka nainen (FM tietojenkäsittelytiede) jolla on näkyvät pienemmän häpyhuulet JA korkeahko otsa. :P
Tässä nyt lueteltiin turnoffeja. Ei kaikki näistä välttämättä johda hylkäykseen. Ihmiset ovat kuitenkin aina kokonaisuuksia
Minä olen totaalisen yyhoo ollut aina koska lapseni isällä on muita kiireitä 😏 Olen kaunis ja urheilullinen , hyvä , vakituinen työpaikka ja olen kuullut monesta suusta olevani hyvää seuraa , hauska ja lojaali.
En tupakoi , ei ole tatuointeja , enkä käy "baareissa" .
Oma asunto on ja kaikki mallillaan , mutta koska olen yksinhuoltaja olen sinun silmissäsi kelvoton kumppani 😂
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllisesti valitettavasti näin läskinä itsekin täytyy todeta, että selkeä ylipaino on nounou. Oletan, että se on myös minussa diilbreikkeri.
Luonteenpiirteeltään sellaset "pieni mutta pippurinen" ja "sanon vaan mitä ajattelen" eli siis sosiaalisesti mulkut
Nämä tyypit jotka määrittelevät itsensä pikku Myyksi tai Peppi pitkätossuksi, joka vain on niin välitön ja sanoo asiat (lue syytökset ja moitteet) suoraan, ovat naistenkin näkökulmasta todella rasittavia. Ikään kuin tuollaisen luonnehdinnan suojista olisi oikeutettu kommentoimaan ja moittimaan kaikkea epäkohdaksi kokemiaan asioita ilman minkäänlaista suodatinta tai muiden huomiointia.
Samanlaisia totuuden töräyttelijöitä löytyy toki miehistäkin. He ehkä "naamioivat" tuota piirrettään kuitenkin vähemmän.
Joku mainitsi aiemmin naisten tavan tulkita ja etsiä viestejä sanomisista.
Tämän moni nainen oppii teininä, kun erehtyy luulemaan kahvilla käyntiä kahvilla käynniksi, mutta se tarkoittikin seksiä.
Käsittääkseni se on usein miehet, jotka tulkitsevat naisen puhetta siten, että nainen tarkoitaa tai haluaa jotain enemmän, jos puhuu tavallisista asioita. Kaikilla asioilla on jokin kaksimielinen tai seksuaalinen tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllisesti valitettavasti näin läskinä itsekin täytyy todeta, että selkeä ylipaino on nounou. Oletan, että se on myös minussa diilbreikkeri.
Luonteenpiirteeltään sellaset "pieni mutta pippurinen" ja "sanon vaan mitä ajattelen" eli siis sosiaalisesti mulkut
Nämä tyypit jotka määrittelevät itsensä pikku Myyksi tai Peppi pitkätossuksi, joka vain on niin välitön ja sanoo asiat (lue syytökset ja moitteet) suoraan, ovat naistenkin näkökulmasta todella rasittavia. Ikään kuin tuollaisen luonnehdinnan suojista olisi oikeutettu kommentoimaan ja moittimaan kaikkea epäkohdaksi kokemiaan asioita ilman minkäänlaista suodatinta tai muiden huomiointia.
Samanlaisia totuuden töräyttelijöitä löytyy toki miehistäkin. He ehkä "naamioivat" tuota piirrettään kuitenkin vähemmän.
Sosiaalisesti tahdoton ja suorapuheisuus on kaksi eri asiaa.
On raskasta, jos pitää tulkita rivien väliä koko ajan ja asioista ei voi puhua suoraan. Tämä ei tarkoita toisen tunteiden huomiotta jättämistä, tai ettei sanomisia voisi pehmentää, tai miettiä oikeaa hetkeä keskustelulle. + sitä, että kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen, kuten arvostella ulkonäköä yms.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen totaalisen yyhoo ollut aina koska lapseni isällä on muita kiireitä 😏 Olen kaunis ja urheilullinen , hyvä , vakituinen työpaikka ja olen kuullut monesta suusta olevani hyvää seuraa , hauska ja lojaali.
Oma asunto on ja kaikki mallillaan , mutta koska olen yksinhuoltaja olen sinun silmissäsi kelvoton kumppani 😂
Niin olet.
Miten feminismi voi olla niin monelle miehelle ongelma? Feministi on usein älykäs ja valmis joustamaan myös miesten sukupuolirooleista eli hän hyväksyy herkät ja työttömätkin miehet yms. Feministi ajaa molempien sukupuolien tasa-arvoa joten what's the problem?
Vierailija kirjoitti:
Kuten aiemmin totesin. Käytännön kautta tätä katsotaan. Luultavasti sinun kanssa emme saisi yhteistä aikaa kuin rajallisesti, joten miten helppo olisi edes tutustua saati tapailla tai seurustella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska vain se on sallittua, että naiset luettelevat turn-offeja miehistä. Se on vahvojen ja itsenäisten naisten merkki.
Jos joku mies ei tykkää tatuoiduista ja koirallisista naisista, se mies on säälittävä ja pikkusieluinen.
Ei, sitä en ole väittänyt, että vain naiset saisivat luetella, missä kohtaa niin kirjoitin? Itseni mielestä nämä luettelemiset ovat jokatapauksessa enemmän tai vähemmän typeriä. Pointti, jota et ymmärtänyt, on se, miten ristiriitaisia vaatimuksia naisille annetaan ja miten ennakkoluuloisia nämä listanlaatijat ovat. Nämä ehdottomat turn offit valitettavasti kun voivat olla asioita, jotka eivät oikeastaan ihmiseen tutustumisen jälkeen merkitsekään enää juuri mitään, joten monta hyvää mahdollista tuttavuutta menee ohi juuri pikkusieluisuuden, ahdasmielisyyden ja ennakkoluulojen takia. Sitten haukutaan taas naisia, vaikka syy on siellä omassa päässä.
Ja se toinen kommentoija, pahoittelen käyttämäni termiä ”kovan liksan duuni”, pyrin välttämään toistoa ja siksi en kirjoittanut ”korkeapalkkainen työ”.
Tosin, ei tänne edes pitäis kommentoida mitään, kun vastapuolen ymmärrys ei kuitenkaan riitä.
Haukuit ketjun miehiä säälittäviksi ja pikkusieluisiksi ja nyt odotat sympatiaa? Olet ilmeisesti sokea omalle huonolle käytöksellesi.
Vierailija kirjoitti:
Miten feminismi voi olla niin monelle miehelle ongelma? Feministi on usein älykäs ja valmis joustamaan myös miesten sukupuolirooleista eli hän hyväksyy herkät ja työttömätkin miehet yms. Feministi ajaa molempien sukupuolien tasa-arvoa joten what's the problem?
Modernilla feminismillä ja tasa-arvolla ei ole mitään tekemistä keskenään. Minä kannatan tasa-arvoa ja vastustan jyrkästi modernia feminismiä. Esimerkiksi johtotehtävien sukupuolikiintiöillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa
Koen feministiksi julistautuvan keskittyvän liikaa ihmiskunnan ongelmiin. Elän omaa elämääni toimien kuten parhaaksi näen. Minun vaikutusmahdollisuus yhteiskunnallisiin ongelmiin on äänestäminen vaaleissa, ei sen enempää.
Ylimielisyys! (kannattaa juosta äkkiä karkuun jos hän kuvittelee olevansa muita fiksumpi!)
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kyllä hauska. Huumorintaju naisessa on ehdoton plussa.
Repe kirjoitti:
Jaahans kirjoitti:
Repe kirjoitti:
Repe kirjoitti:
- lyhyet hiukset
- ylipaino
- tatuoinnit
- feminismi
- hankala luonne
- urakeskeisyys
- pienet lapset
- huonot hampaat
- epäsiisteys
- huono peppu
- tupakointi
Pahimmat unohtuivat:
- vihervasemmistolaisuus
Jos on niin tyhmä että äänestää vihervasemmistoa, niin mikään ulkomuoto tai muut positiiviset luonteenpiirteet eivät sitä virhettä korvaa.
- käyttää maskia tai on ladannut koronavilkku -sovelluksen
Tämä ei varmaankaan selittelyjä kaipaa. Jos ei omista aivoja ollenkaan (ainoa selitys maskin käyttämiselle ja koronaviruskusetukseen uskomiselle), niin totaalinen turn off.
Sulla meni Repe ihan hyvin tuohon koronaan asti. Muuten olisin peukuttanut mutta se viimenen kohta vesitti kaiken.
Okei kiitos infosta. Yritän pärjäillä ilman yläpeukkua.
PS:
- THL ilmoitti juuri että yli 90% koronaan tilastojen mukaan kuolleista on ollut monisairaita ihmisiä
- n. 330 kuolleesta tämä tarkoittaa että max. 30 tervettä ihmistä koko Suomessa on kuollut koronavirukseen
- Koronavirukseen kuolleiden mediaani-ikä on 81 vuotta. Suomalaisten elinajanodote on sama 81 vuotta.
- Normaaliin kausi-influenssaan on samana ajanjaksona kuollut yli 500 ihmistä
- USA:ssa CDC korjasi myös tilastoja, ilmoittaen että kun monisairaat ihmiset poistetaan kuolleisuustilastoista, niin ainoastaan 6% kuolemista jää jäljelle. Tämä tarkoittaa että USA:ssa on pelkästään koronavirukseen kuollut alle 10 000 henkeä. Selviytymisprosentti terveiden ihmisten osalta siis jotain 99,997%.
Jos käytät maskia, lataat koronavilkkusovelluksen kännykkääsi, tai käytät ylipäätään koronaviruksen pelkäämiseen ja siitä jauhamiseen päivittäistä aikaasi, niin sorry, olet todella pahasti kujalla.
En ymmärrä miten ihmiset ovat näin helposti kusetettavissa - säälittävän huonolla valheella.
Niin eli jos diabeetikko kuoli kun sai koronan niin kuolinsyy olikin diabetes eikä korona :D
Ihme ja kumma, ettei kukaan ole maininnut vielä kissanaista:D
- lyhyet hiukset
- ylipaino
- tatuoinnit
- feminismi
- hankala luonne
- urakeskeisyys
- pienet lapset
- huonot hampaat
- epäsiisteys
- huono peppu