Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat turnoffit naisissa

Vierailija
03.09.2020 |

Åidetään ketju asiallisena: listataan naisten vikoja ennakkoluulottomasti.

Kommentit (301)

Vierailija
81/301 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroin ääneen tälle listalle! Kaikki koskivat vain jotain ulkonäköä, luonteesta ei juuri kukaan sanonut mitään. Yksi sanoi ettei saa olla ras sisti muttei sillä saanut olla ulkomaalaista miestäkään..... Ei oo ihme että te ootte sinkkuja, palstan miehet.

Tuot kohtaa ihmettelin minäkin.

Vierailija
82/301 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vegaanisivarieunukkipakotus ja Suomen puolustuksen alasajo

ei ole vihreä vaan "vihreä"

pettää asioidessasi vessassa "reiskan" kanssa

ei ole itsenäinen feministinainen, vaan vaatii sinua olemaan ilmainen sisäkkö/huoltomies (on naislapsi)

on oma mummosi (mummossa ei ole vikaa)

on niin lihava ettei mahdu ovesta sisään (ovessa ei ole vikaa)

halveksii kunnollisia, komeita, lihaksikkaita 29-vuotiaita koodareita

haluaa että olet hänen ystävättärien korvike

postaan tämän turnoff listan niin monta kertaa kun se sensuroidaan

Nyt taisit herättää lapseni kun repesin liikaa. Häpeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/301 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit/lävistykset. tatuoinnin sininen väri muistuttaa homeista ranskanleipää.

Miesmäisyys/sukupuolettomuus

Tuo työt kotiin, jos on vielä työelämässä

Kaikista asioista pitää keskustella milloin tahansa, erityisesti parisuhteen jatkuvat kehityskeskustelut

Etsii kaikesta sanomisista salattuja/kätkettyjä merkityksiä. Juodaanko kahvit tarkoittaa kahvinjuontia, ei mitään muuta.

Jatkuva painon ja syömisen tarkkailu/kontrollointi/tuskailu

Haluaa, että Suomi on koko maailman sosiaalitoimisto

Vierailija
84/301 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli muuten melko lailla täydellinen, mutta alapään löysyys harmitti. Tää on kai väärä mielipide, jota alapeukutetaan? Vain miehen genitaaleissa voi olla vikaa, naisella ei ikinä. :)

Vierailija
85/301 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exäni oli muuten melko lailla täydellinen, mutta alapään löysyys harmitti. Tää on kai väärä mielipide, jota alapeukutetaan? Vain miehen genitaaleissa voi olla vikaa, naisella ei ikinä. :)

Mitä väärää tässä on? Jos ei olla fyysisesti yhteensopivia, niin onhan heikkolaatuinen seksi ongelma joka heittää varjon koko parisuhteen ylle. En nyt tuota viaksi sanoisi kummankaan puolelta, tarvitsitte vain erikokoisilla genitaaleilla varustetut kumppanit. Toiselle isompaa ja toiselle pienempää.

Vierailija
86/301 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentely ja teennäisyys. Kaikki tekoripset, kulmatatuoinnit ja hiuslisäkkeet ovat kuvittavia, botoxeista puhumattakaan. Pinnallinen ajatusmaailma, tai vaihtoehtoisesti mukasyvällinen ”viheraate” tms, jota kannatetaan sen muodikkuuden vuoksi.

Vierailija
87/301 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa olla läski, mutta ei myöskään sporttinen.

Koska itse normaalikokoisena ja 3-4 kertaa viikossa liikkuvana en luultavasti ole sporttisen ihmisen kanssa samalla ajankäytöllä. Luultavasti hänestä olen tylsä sohvaperuna, joka vain huvikseen liikkuu ilman tavoitteita.

Vierailija
88/301 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös leski on yksinhuoltaja. Aika karua että puolisonsa menettänyttä ei enää kukaan huolisi.

On sekin karua ettei ylipäänsä yksinhuoltaja kelpaa, jos muuten on vaimomateriaalia :/ Miten muka leskiyksinhuoltaja olisi jotenkin ”parempi” kuin muista syistä yksinhuoltaja?

Vierailija
89/301 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on listattu erikseen se ”yh” niin kiinnostaa, onko isättömän lapsen yksinhuoltaja mielestäsi pahempi juttu kuin nainen jolla on eksän kanssa yhteishuoltajuus.

Itse mietin käytännön kannalta. Tutustuminen on tosi vaikeaa, jos yhteistä aikaa suppeasti. Ei minulla ole kiinnostusta uusioperhekuvioon ja yksinhuoltajan kanssa pakostakin olisi hänen lastenkin kanssa enemmän tekemisissään. Muutaman vuoden päästä toki tämäkin asia ratkeaa tavallaan itsestään, kun niin omat kuin potentiaalisen naisen lapset muuttavat omilleen.

Vierailija
90/301 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös leski on yksinhuoltaja. Aika karua että puolisonsa menettänyttä ei enää kukaan huolisi.

On sekin karua ettei ylipäänsä yksinhuoltaja kelpaa, jos muuten on vaimomateriaalia :/ Miten muka leskiyksinhuoltaja olisi jotenkin ”parempi” kuin muista syistä yksinhuoltaja?

Ehkä siksi ettei ole sitä exää kuvioissa. Tosin lesken kanssa eläessä voi olla "ikuinen kakkonen" sen menetetyn puolison rinnalla.

Vierailija
91/301 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pinnallisuus jota edustaa 95% kaikista naisista.

Mutta juuri pintahan täälläkin on vahvasti esillä. Ei saa olla ruma, ei ylipainoinen, ei tatuointeja, ei lävistyksiä, ei räväkkää/valtavirrasta poikkeavaa tyyliä, ei saa meikata liikaa muttei myöskään olla meikkaamatta.

Vierailija
92/301 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta miski sporttisuus on negaa?! Ettet tykkää, kun tyttis on terve, hyvännäköinen/sopusuhtainen tms.? OK. Vai tartkoitaako sellaista överi-fitnesstä? Sit en ihmettele itsekään, ruokien punnitusta grammalleen ja pakonomaisia rääkkitreenejä jne.

Minusta sporttinen meinaa vähintään 5-6 kertaa viikossa tavoitteelliste treenaavaa ihmistä. Itse en urheilemiseen panosta sellaisella innolla ja urheilen vain omaksi iloksi, joten luulen ettemme olisi samalla viivalla kun vaikka mietimme mitä viikonloppuna tehdään tai miten syödään&juodaan. Mietin mitä annettavaa minulla on kumppanille ja toisaalta mitä annettavaa hänellä on minulle. Mikäli olemme kovin erilaiset en usko suhteen kantavan kauaa. 

Vierailija
93/301 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauroin ääneen tälle listalle! Kaikki koskivat vain jotain ulkonäköä, luonteesta ei juuri kukaan sanonut mitään. Yksi sanoi ettei saa olla ras sisti muttei sillä saanut olla ulkomaalaista miestäkään..... Ei oo ihme että te ootte sinkkuja, palstan miehet.

Toisaalta jonkun mielestä 95% naisista on pinnallisia. Miesten listat ei minuakaan vakuuttaneet syvällisyydellään, joten tarkoittiko tämä kommentti, että 95% naisista on liian erilaisia kuin miehet, vai liian samanlaisia kiin miehet?

On pieni kohtaamisongelma, voiko joku auttaa, kun älykkyyteni ei riitä ymmärtämään asiaa? Se olisi ongelma, jos etsisin parisuhdetta.. Hauskaa minullakin on ollut!

Vierailija
94/301 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram-profiili. Ne sellaiset ankannaama kumihuulet, jos pitää velhon hihaa esitellä niin voi ottaa pillun esiin, kuka ihme sellaisen voi haluta keskelle naamaansa.

Vierailija
95/301 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat

Kissat

Ei osaa kokata

Juo siideriä

Katsoo realitypaskaa

Someriippuvuus

Vierailija
96/301 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vegaanisivarieunukkipakotus ja Suomen puolustuksen alasajo

ei ole vihreä vaan "vihreä"

pettää asioidessasi vessassa "reiskan" kanssa

ei ole itsenäinen feministinainen, vaan vaatii sinua olemaan ilmainen sisäkkö/huoltomies (on naislapsi)

on oma mummosi (mummossa ei ole vikaa)

on niin lihava ettei mahdu ovesta sisään (ovessa ei ole vikaa)

halveksii kunnollisia, komeita, lihaksikkaita 29-vuotiaita koodareita

haluaa että olet hänen ystävättärien korvike

postaan tämän turnoff listan niin monta kertaa kun se sensuroidaan

Miks käyt vessassa Reiskan kanssa?

Vierailija
97/301 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoinnit

Ylipaino

Liika pituus (>165 cm)

Lyhyet hiukset

Huonot hampaat

Rumat tissit

Epäsymmetriset kasvot

Isot kädet tai jalat

Karvaisuus

Lapset

Matalapalkkaisuus

Ruskeat silmät

Nariseva ääni

Ei tieteellistä yliopistotaustaa (matemaattis-luonnontieteellinen, biotieteellinen, lääketieteellinen, tkk)

Vihervasemmistolaisuus

Lävistykset (yksi reikä kummassakin korvassa on ok)

Akne

Ohuet hiukset

Korkea otsa

Iso nenä

Muotihössötys

Lörpöttävät häpyhuulet (ns. outie)

Feminismi

Ai kamala. :D Nyt nauroin ääneen. Jokainen toki saa pitää yllä juuri oman mielensä mukaisia kriteereitä parinvalinnassa, mutta näin pitkällä ja yksityiskohtaisella listalla voi olla vaikea löytää elämänkumppania. :D

T. Pienikokoinen, pitkä- ja paksuhiuksinen, nätti ja hoikka nainen (FM tietojenkäsittelytiede) jolla on näkyvät pienemmän häpyhuulet JA korkeahko otsa. :P 

Vierailija
98/301 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi, huono hygienia, ylenpalttinen kiroilu...

Vierailija
99/301 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen näitä ääneen ulkomaalaistaustaiselle avomiehelleni ja nauretaan kippurassa näille listoille ja säälittäville henkilöille siellä taustalla. :D

Olen vegaani, tatuoitu, koirallinen ja arvoiltani vihreä. Olen myös korkeakoulutettu, vakituisessa ja hyväpalkkaisessa työssä, olen pidetty työyhteisön jäsen, minulla on laaja ystäväpiiri ja sivistän itseäni kirjallisuudella ja kulttuurilla. Olen myös loistava kokki ja hemmottelen läheisiäni kokkaamalla ja leipomalla heille.

Mieheni on myös korkeakoulutettu sekä kovan liksan duunissa, arvomme kohtaavat, hän on kohtelias, eikä ikinä arvota ihmisiä ulkonäön perusteella.

Voi teitä pikkusieluisia miehiä. Ei ihme, että olette yksin.

Vai että "kovan liksan duunissa" ... Kukahan tässä nyt on säälittävä?

Vierailija
100/301 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen näitä ääneen ulkomaalaistaustaiselle avomiehelleni ja nauretaan kippurassa näille listoille ja säälittäville henkilöille siellä taustalla. :D

Olen vegaani, tatuoitu, koirallinen ja arvoiltani vihreä. Olen myös korkeakoulutettu, vakituisessa ja hyväpalkkaisessa työssä, olen pidetty työyhteisön jäsen, minulla on laaja ystäväpiiri ja sivistän itseäni kirjallisuudella ja kulttuurilla. Olen myös loistava kokki ja hemmottelen läheisiäni kokkaamalla ja leipomalla heille.

Mieheni on myös korkeakoulutettu sekä kovan liksan duunissa, arvomme kohtaavat, hän on kohtelias, eikä ikinä arvota ihmisiä ulkonäön perusteella.

Voi teitä pikkusieluisia miehiä. Ei ihme, että olette yksin.

Niin, koska vain se on sallittua, että naiset luettelevat turn-offeja miehistä. Se on vahvojen ja itsenäisten naisten merkki.

Jos joku mies ei tykkää tatuoiduista ja koirallisista naisista, se mies on säälittävä ja pikkusieluinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä