Pahimmat turnoffit naisissa
Åidetään ketju asiallisena: listataan naisten vikoja ennakkoluulottomasti.
Kommentit (301)
Vierailija kirjoitti:
Valkoihoinen nainen jolla tummaihoinen lapsi. Tuota en osaa selittää miksi mutta ehkä suurin turn-off tavallisen suomimiehen mielestä.
M33
'
Miten niin et osaa selittää`? Sun mielestä on siis kauheeta jos naisella on ollut tummaihoinen poikaystä tai aviomies. Mikä siinä nyt on niin kauheeta? Onhan monilla persuillakin rodullinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
vegaanisivarieunukkipakotus ja Suomen puolustuksen alasajo
ei ole vihreä vaan "vihreä"
pettää asioidessasi vessassa "reiskan" kanssa
ei ole itsenäinen feministinainen, vaan vaatii sinua olemaan ilmainen sisäkkö/huoltomies (on naislapsi)
on oma mummosi (mummossa ei ole vikaa)
on niin lihava ettei mahdu ovesta sisään (ovessa ei ole vikaa)
halveksii kunnollisia, komeita, lihaksikkaita 29-vuotiaita koodareita
haluaa että olet hänen ystävättärien korvike
postaan tämän turnoff listan niin monta kertaa kun se sensuroidaan
Nämä ovat sinun turn-offisi, mutta mietin, että aika monella naisella voi kyllä tulla kiusaus pettää, jos asioit useinkin vessassa "reiskan" kanssa. Ei sillä, että "reiskassa" olisi vikaa...
Näiden listausten perusteella en kelpaa kenellekään. Minulla on lapsi ulkomaalaisen miehen kanssa, Tosin en ole yksinhuoltaja. Huonot hampaatkin on ja korkea otsa. Ohuista hiuksistakin joku mainitsi. Ilmankos sinkku olen. Sillä ei taida olla mitään merkitystä että olen luotettava ja uskollinen kumppani, en biletä tai viihdy viihteellä muutenkaan. Irtosuhteitakaan ei ole kertynyt. Taidankin tässä varata aikaa vielä tatuoijalle ja kampaajalle siihen siilitukkaan, koirankin voisin ostaa ja pari kissaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lörpöttävät häpyhuulet (ns. outie)
FeminismiT. Pienikokoinen, pitkä- ja paksuhiuksinen, nätti ja hoikka nainen (FM tietojenkäsittelytiede) jolla on näkyvät pienemmän häpyhuulet JA korkeahko otsa.
Ihanaa kun kerrot ulkonevista häppäreistäsi :)
M48
Vierailija kirjoitti:
Iki sinkku kirjoitti:
Näiden listausten perusteella en kelpaa kenellekään. Minulla on lapsi ulkomaalaisen miehen kanssa, Tosin en ole yksinhuoltaja. Huonot hampaatkin on ja korkea otsa. Ohuista hiuksistakin joku mainitsi. Ilmankos sinkku olen. Sillä ei taida olla mitään merkitystä että olen luotettava ja uskollinen kumppani, en biletä tai viihdy viihteellä muutenkaan. Irtosuhteitakaan ei ole kertynyt. Taidankin tässä varata aikaa vielä tatuoijalle ja kampaajalle siihen siilitukkaan, koirankin voisin ostaa ja pari kissaa.
No nää listathan on jonkun peräkämmarin pojan tekemiä. Normaalia kaupunkilainen mies ei ole näin ennakkoluuloinen. Älä nyt näitä usko hyvä nainen! Tän palstan pojat on ikisinkkuja.
Ai mies on ennakkoluuloinen, jos ei kauheasti kiinnosta ruma nainen, jolla on lapsi edellisestä liitosta? :D Miehelle pitäisi aina kelvata kaikki naiset..?
Miten musta tuntuu, että suurin osa tähän kommentoineista on naisia.
Jotenkin tuntuu oudolle että ulkonäkö asioita listataan tämänkaltaisiin listoihin. Jokaisella on ne omat mieltymykset ja enkä sanoisi niiden olen turnoff, jos ei miellytä ulkonäkö niin ei synny kiinnostusta.
Toista on kun kysymyksessä on henkilön luonteenpiirre (esim ylimielisyys) tai mahdollisesti arvomaailma. Myös mahdolliset jälkikasvut/lemmikit tai parisuhde historia voi olla turn off. Voi siis olla että kiinnostusta on ehtinyt jo olla mutta se kariutuu noihin.
Ps. Tinderissä olessa monen naisen profiili teksti oli turnoff (kun olivat tyhjiä tai täynnä pelkästää emojia. Arvuutteleppa siinä naisesta jotain.). Onneksi oli OkCupid jossa naiset toimivat eritavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iki sinkku kirjoitti:
No nää listathan on jonkun peräkämmarin pojan tekemiä. Normaalia kaupunkilainen mies ei ole näin ennakkoluuloinen. Älä nyt näitä usko hyvä nainen! Tän palstan pojat on ikisinkkuja.
Ai mies on ennakkoluuloinen, jos ei kauheasti kiinnosta ruma nainen, jolla on lapsi edellisestä liitosta? :D Miehelle pitäisi aina kelvata kaikki naiset..?
Mutta jos nainen on kaunis niin lapsella ei ole väliä? Kummasti nämä Maisa Torpat ja Martinat kelpaavat lähes jokaiselle miehelle vaikka heillä on lapsia. Eli kaunis yh kelpaa? ootte te outoja. Lapsi siinäkin tulee mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iki sinkku kirjoitti:
Mutta jos nainen on kaunis niin lapsella ei ole väliä? Kummasti nämä Maisa Torpat ja Martinat kelpaavat lähes jokaiselle miehelle vaikka heillä on lapsia. Eli kaunis yh kelpaa? ootte te outoja. Lapsi siinäkin tulee mukana.
Vierestä. Ei ulkonäkö pelasta kun toinen kiukuttelee minkä kerkee. Eikä se ulkonäkö pelasta edes jos toisella on jotain extraa matkassa. Tietty jos nyt puhut vain yhdenillan jutusta tai FB jutusta niin sitten todellakaan millään ei ole väliä.
Iki sinkku kirjoitti:
Taitaa harvassa olla he, kenellä ei olisi kenenkään turn offia. Tarkoitus kai lienee löytää joku kenen risat jutut sopii meidän risoihin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos nainen on kaunis niin lapsella ei ole väliä? Kummasti nämä Maisa Torpat ja Martinat kelpaavat lähes jokaiselle miehelle vaikka heillä on lapsia.
Miten mittaat kuinka monelle miehelle mainitsemasi naiset kelpaavat? Kelpaavatko he yhdeksi yöksi vai parisuhteeseen, jos ylipäänsä kelpaavat alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos nainen on kaunis niin lapsella ei ole väliä? Kummasti nämä Maisa Torpat ja Martinat kelpaavat lähes jokaiselle miehelle vaikka heillä on lapsia.
Miten mittaat kuinka monelle miehelle mainitsemasi naiset kelpaavat? Kelpaavatko he yhdeksi yöksi vai parisuhteeseen, jos ylipäänsä kelpaavat alkuunkaan.
Näillä mainituilla naisilla on jono oven takana jos edellinen mies jättää tai nainen itse. Maisalla oli jopa useita ottajia, samoin Martinalla. Nämä naiset ovat joko naimisissa tai olleet naimisissa.
Nämä ovat vain esimerkkejä.
Jos nainen on kaunis niin hän kelpaa vaikka olisi lapsikin.
On epärealistista väittää että joku sanoisi esim. Maisalle ei koska hänellä on lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Näillä mainituilla naisilla on jono oven takana jos edellinen mies jättää tai nainen itse. Maisalla oli jopa useita ottajia, samoin Martinalla. Nämä naiset ovat joko naimisissa tai olleet naimisissa.
On epärealistista väittää että joku sanoisi esim. Maisalle ei koska hänellä on lapsi.
Onalta kohdaltani voin todeta, liian nuori, julkkis ja edelleen yh on käytännön kannalta todella haastava, joten miksi sekaantua?
Toisaalta lienee vaihtelua miesten kesken miten iso turn off tai showstopper naisen eri ominaisuudet on. Joistakin ihmiset joustavat, toiset ovat sellaisia mistä ei neuvotella. Itselleni tupakointi ja alergikkona lemmikit ovat no go.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mietipä millaisia nämä miehet on. Samanlaisia pintaliitäjiä, jotka ovat tavisnaiselle nou nou, vaikka olisivat kuinka komeita tahansa.
Sikäli jännä, että ulkomaalaista exää lukuunottamatta ei ole pahemmin tullut mitään listattua, mitä ei olisi nähnyt myös naisten deittiprofiileissa toiveena miesten osalta. Voisi äkkisältään tehdä johtopäätöksen, ettei tässäkään asiassa kyse ole niinkään sukupuolieroista vaan yksilökohtainen juttu, mistä kukakin tykkää.
1. Ylipaino
2. Pienet tissit
3. "Miespylly"
4. Omistaa koiran eli asunto haisee pahalle
5. Epävarma eli haluaa miehen tekevän kaikki aloitukset ja päättää aina mihin mennään jne
6. Femínístí
M33
Kasvatan heti.