Onnistuuko jonkinlainen rakenne-/tukikäsittely vaalennettuun tukkaan?
Vaalea ja vaalennettu polkkatukka, takaa vähän lyhyempi. Ohut, hento hiuslaatu. Tehdäänkö nykyään jotain rakennekäsittelyjä/tukipermanentteja tms.? Joskus mainostettiin ns. hapanpermanentteja tai käsittelyjä, jotka parantaa hiuksen laatua, korjaa vaurioita tms. Onko totta vai mainospuhetta?Tavoitteena ehkä loivilla ("luonnon")kiharoilla oleva hius, ei mitään säkkärää. Onnistuuko vaalennettuun hiukseen? Nyt vaalennettu tyvikasvua n. 6-7vk välein, kampaamokäsittely aina.
Kommentit (2)
Monet varoittaa, että valmiiksi hennon tukan saa pysyvästi pilalle tuuhennuksilla tai pidennyksillä, kun oma hento hius ei kestä kiinnitystä vaan alkaa katkeilla ja venyä. Olen vähän kyllästynyt suoraan hentoon tuulitukkaan, olisi ihan kiva kokeilla loivaa kiharaa pitkästä aikaa. Nykykampaajat ei taida vaan enää edes osata tehdä noita kiharakäsittelyjä, ainakaan muut kuin mummokampaajat pikkupaikkakunnilla? Ja sellaista papiljottikampausta en tosiaan ihan vielä tavoittele... ; )
Ei kai niitä tukikäsittelyjä enää tehdä...
Mulla on ihan samantyyppinen hiuslaatu ja malli. Mutta lopetin vaalentamisen pari vuotta sitten ja otin nyt reippaasti raitoja. Mielestäni se tukevoitti jo tukkaa kivasti. Saisi kai sitä tukea föönaamalla tms., mutta mä olen siinä tosi laiska enkä koskaan ole oppinut tekemään sitä harjalla.
Mutta kannattaa kysyä kampaajalta? Miten olisi sellaiset hiustuuhennukset, tietenkin ne on kalliit.