Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihominen vie hermot!

Vierailija
07.10.2013 |

Eli tilanne on tämä, olen 164cm ja painan 64kg. Siis vituttaa armottomasti, että olen päästänyt itseni tähän tilaan, yksinkertaisesti siksi, että olen niin hirveen väsynyt töistä, opiskelusta ja lastenhoidosta! En jaksa liikkua. Painoin ennen 50kg. Max 55kg. Nyt maharöllykkä ja sellua joka paikassa. 

Siis jos teen 10h päiviä ja siihen päälle lasten harrastukset, ruuanlaitot ym kotihommat, ei jää aikaa liikkua, esim. jumpissa. Sit on aina niin kiire, että on pakko mennä autolla. Ja oishan tuo 40km työmatka aika raskas pyöräillä... 

Nyt vasta tajuan, että keski- iässä lihoo helpommin( olen siis pian 40v) Miten te hoikat, joilla siis muutakin hommaa kuin vain kotonaolo, järjestätte ruokailut ja liikunnan? Jos nukkuu vaan 5h ei todella jaksa lähteä juoksulenkille. Ja on tietty nälkä kuitenkin :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio on kaiken a ja o. Sillä jo pelkästään saat kiloja pois.

Vierailija
2/8 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liikunta vaan syöminen. liikkumalla laihduttava joutuu tekemään tosissaan töitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio. Omat eväät työpaikalle. Lyhyet unetkin lihottavat.

Vierailija
4/8 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehdit syödä lihottavasti ehdit kyllä syödä kevyemminkin. :)

Vierailija
5/8 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä kuulosta että olisit muutenkaan tyytyväinen omaan elämääsi.

Ota itsellesi aikaa.

Sinä olet tärkeä. 

Se että voit hyvin on tärkeä voimavara myös lapsillesi.

Vierailija
6/8 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Olen yrittänyt syödä terveellisesti, tiedän miten pitäisi syödä. Mutta on tullut hairahduksia, kuten pikaruoka ja viininjuonti iltaisin. Karkkeja tai suklaata en syö, uskoisin, että just toi mac donalds ruoka on ollut se pahin tekijä. Jospa lopettaisin sen niin ehkä jo sillä kilot vähentyisi.  

Ja olen kyllä muuten melko tyytyväinen elämääni, ainut haitta on kiire ja huono parisuhde=rakkauden puute. Ehkä syön myös suruuni?

ap

Vierailija
7/8 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kaikki valkoinen vilja ja sokerit pois ja pienennä vaikka annoskokoa hieman. Harrasta hyötyliikuntaa. Jatka tätä ainakin vuosi. Olen melko varma, että siinä ajassa alkaa näkyä jo paljon, etkä joudu luopumaan juuri mistään.

Vierailija
8/8 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap olet normaalipainoinen vieläkin. Mutta ymmärrän miltä sinusta tuntuu, olen samankokoinen. 38v saakka painoin 52-57 kiloa mutta sitten rakensimme talon ja sain 10kg lihasmassaa lisää. No, raksa loppui ja lihakset vaihtui "pehmytkudokseen" eli paino jäi. Ja tuo paino kun on normaalin rajoissa niin sen laihduttaminen on ihan tuskaa. Syön normaalisti 1300-1500 kaloria päivässä vaikka liikun salilla ja muutenkin, olen aktiivinen, vältän höttöhiilareita yms. Mun kulutus on vain niin alhainen ja varmaan pielessä olevat kortisoliarvotkin estää laihtumisen. Ja joo, jos viikolla saan vajaan kilon pois se on tullut maanantaille takaisin (kiitos leipovien tytärten...). Mässyä ei syödä vaan terveellistä kevyttä kasvisvoittoista kotiruokaa.

Mulle ihanteellinen paino olisi nyt 60-62 kiloa mutta sitäkään ei tahdo saavuttaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän