Tapailemani mies on vielä naimisissa, mutta eroamassa. Uskallanko jatkaa pidemmälle?
Hän sanoi jo alussa, että on eroprosessissa, mutta jotenkin asia häiritsee mua. Hänellä ei ole lapsia.
Kommentit (54)
En alottaisi edes suhdetta miehen kanssa, jolla ei olis ero vireillä. Hånen olisi pitänyt jo muuttaa omaan asuntoon exänsä luota. Kaikkeen te naiset alistuttekin.
Olen itse ollut se joka lupaili erolla, kun oikeasti tuli tilanne jossa piti valita vähän kuihtuneen mutta turvallisen suhteen ja kuuman mutta epävarman välillä, niin päätin jäädä. Vasta tehty ja toteutettu päätös kertoo totuuden.
Opin sen, että ensin ero, sitten vasta uusi mies. Surin suhdetta raskaasti, mutta samalla aloin tehdä töitä vanhan suhteen pelastukseksi. Sain pelastettua avioliittoni ja nyt olen ihan tyytyväinen ja onnellinen.
Olen ollut kymmenisen vuotta tämmöisen miehen kanssa. Ei ole haitannut omaa elämääni, koska en ole luopunut mistään hänen takiaan. Sen sijaan nautimme seksielämästämme ja tapaamme kerran viikossa tai kahden viikon välein. Tarvitsen omaa aikaa, joten tämä on ainakin minulle paras mahdollinen ihmissuhde. Ei tarvitse pestä miehen pyykkiäkään .D
Oksettaa ihmiset jotka hyppivät suhteesta toiseen
Ainahan ne on eroomassa XDDD
Vuodesta toiseen akat on niin tyhmiä että ne uskoo saman luikurin. Joo ei eroa, ei ainakaan just nyt eikä takuulla sun takia. Oot pelkkä linkki monien pettämisten ketjussa. Äijähän hohottaa partaansa, saa yksi tyhmä akka uskoo satuja.
Oma exäni erosi.. eipä ollut kelvollinen sitten muuten..
Vierailija kirjoitti:
Itse laitoin eron vireille, kun ihastuin toiseen ja sain vastakaikua. Avioliitto oli kuollut jo ajat sitten ja kaikki tunteet käsitelty ja loppuneet. Olin tosissani eroamassa.
Onko tämä mies siis jo hakenut avioeroa, onko muuttamassa pois?
Itse luulin että minulle on käynyt näin. Olen jo sanonut ihastukselle että eroamme. Nyt vaikuttaa että asiat voisikin vielä kotona korjaantua. Ei tästä söösäämisestä kyllä kovin ylpeä voi olla, vaikka alunperin ihan oikeasti ajattelin että ero on ihan selvä. Tarkoituksella en kyllä ole ketään vedättänyt, mutta tosi klassiseltahan tämä vaikuttaa ulkoa päin katsottuna.
Tiesin, että avioliittoni on jo loppu eikä mikään sitä todennäköisesti enää korjaa. Asia varmistui kun ihastuin toiseen ja syntyi pieni sivusuhde. Se itsessään oli merkki siitä, että tunteet ovat kadonneet. En luvannut mitään, mutta kerroin, että tulen eroamaan vaimostani. Kerroin myös realistisesti, että se vie aikaa. Kuten se veikin. Siinä oli kyse isoista omaisuuksista ja pienistä lapsista, eikä raaka ero repäisemällä tyyliin kuukaudessa olisi tuonut kuin pahaa tuhoa. Omille lapsille sellaista ei voinut ajatellakaan.
En tiedä, mitä silloinen suhde ajatteli tuosta näkemyksestäni enkä oikeastaan edes sitä, kuinka vakavissaan hän oli kanssani alkuunkaan. Siitä ei tullut sen enempää, mutta joka tapauksessa parin vuoden kuluttua, kun olosuhteet sen mahdollistivat aivan kuten jo ennalta tiesin, erosin sitten viimein. Ainakin minä olin koko ajan avoin ja rehellinen ja siltä osin voin todeta, että jyrkän tuomitsevat näkemykset "aina valehtelee" eivät tosiaankaan pidä paikkaansa. Joskus on myös seikkoja, joiden vuoksi aikuisten perheellisten ero ei ole aina täysin ilmoitusasia seuraavan yhteisen kahvittelun yhteydessä. Ihan eri asia on jossain teinidraamaluissa.
Otappa yhteyttä tähän vaimoon ja kysy, ovatko eroamassa. Vaimo voi yllättyä.
Minulle kävi päinvastoin. Puolisoni kertoi uudesta ihastuksestaan minulle, mutta ei tälle uudelle naiselle. Mies ei ollut kertonut edes eromme jälkeen, että hän oli ollut naimisissa. Miehen avioliitosta nainen oli saanut kuulla vasta aikojen päästä miehen sukulaisilta. Avioeroprosessi kesti meillä pari vuotta, ja tuleva vaimo oli asiasta autuaan tietämätön.
Ovat kyllä myöhemmin eronneet hekin.
Ei ole helppoa tietää mikä on totuus. Kuitenkin jos liitossa ei edes ole lapsia niin mikä kestää?
Ap.
Miehen kommentti tuohon. Ei me olla eroamassa tuollaisessa tilanteessa tosta vaan. Tykätään kun saadaan vähän jännitystä elämään. Älä usko kaikkea mitä puhutaan ja lupaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Miehen kommentti tuohon. Ei me olla eroamassa tuollaisessa tilanteessa tosta vaan. Tykätään kun saadaan vähän jännitystä elämään. Älä usko kaikkea mitä puhutaan ja lupaillaan.
Toisen miehen kommentti tuohon: edellinen mies on urpå luullessaan puhuvansa kaikkien puolesta ja että kaikki miehet on samanlaisia.
Joko seurustelet ukkomiehen kanssa, salaisessa suhteessa on hyvätkin puolensa. Et joudu pyörittämään arkea, oma vapaus.
Tai etsit vapaan miehen, jonka kanssa seurustelet julkisesti.
ehdottomasti, mutta älä anna sn laskea sisään ilman kumia
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut sivusuhde, jossa mies on ollut eroamassa viimeiset viisi vuotta, uskon kun näen. Sanoo aina että tekee valmisteluja, oikeasti on vaan surkimus, joka ei uskalla lähteä vaimon helmoista pois. Välillä kyselen mitä kuuluu, sitä samaahan sille aina kuuluu. Vaimo on paska ja ei "anna" seksiä.
Miksi sinulla on yhä tämä sivusuhde?
Eroprosessin vaiheesta kertoo mm. se, missä osoitteessa henkilö on virallisesti kirjoilla. Jos samassa kuin puoliso, en etenisi.
Ootko nuori ja nätti? Ja vaimo vanha ja lihava? Jos näin on niin kyl se sit pian eroaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut sivusuhde, jossa mies on ollut eroamassa viimeiset viisi vuotta, uskon kun näen. Sanoo aina että tekee valmisteluja, oikeasti on vaan surkimus, joka ei uskalla lähteä vaimon helmoista pois. Välillä kyselen mitä kuuluu, sitä samaahan sille aina kuuluu. Vaimo on paska ja ei "anna" seksiä.
Itselläkin vähän samansuuntaista juttua ollut yhden naimisissaolevan kanssa. Mies täysi marttyyri ja ruikuttaa kuinka on yksinäinen avioliitossaan, vaimo ei anna huomiota/seksiä jne. Mutta ei kuitenkaan voi erota, koska raha/lapset. Parasta on se, ettei mies puhu näistä ongelmista vaimonsa kanssa "koska se toisi vain vaikeuksia", sen sijaan tehnyt oman ratkaisunsa, eli pettää. En ole enää suhteessa miehen kanssa, mutta vaihdellaan silloin tällöin kuulumisia ja aina sama virsi.
Jos tilastojen mukaan joka toinen pari Suomessa päätyy eroon niin miten niin tämä mies ei vois kuulua niihin, häh? Totuus on että pariskunnat eroavat, ei se niin eriskummallista ja harvinaista ole. Se onko tämä mies fiksu ja luotettava on kokonaan toinen kysymys.