Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies on vielä naimisissa, mutta eroamassa. Uskallanko jatkaa pidemmälle?

Vierailija
03.09.2020 |

Hän sanoi jo alussa, että on eroprosessissa, mutta jotenkin asia häiritsee mua. Hänellä ei ole lapsia.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bumb&dump her?

Vierailija
2/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä eroaa, ehkä ei. Aika näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne on eroprosessissa, tosin puoliso ei tiedä ko. prosessista mitään... juokse kun voit.

Vierailija
4/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuulostaa tutulta... Olisiko jollekin muulle naiselle saattanut käydä samoin. Joku muu varmaan täydentää miten juoni jatkuu.

Vierailija
5/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahah. Klassista. Ei ole mikään eroprosessi käynnissä, haluaa pitää vaimonsa varalla ja nauttia samalla vieraasta lihasta. Jos sivusuhde kariutuu, on se vaimo sentään huolehtimassa kodista ja miehen tarpeista.

Älkää alistuko tuollaiseen.

Vierailija
6/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne on just eroomassa.

Oota puoli vuotta, sit pitäs olla ero voimassa.

Tuttavapiirissä yks ystävä nyt neljättä vuotta sivusuhteessa miehen kanssa, joka oli alusta saakka "ihan just eroomassa paskasta suhteesta" ... Joopajoo..

Vierailija
7/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ero jo sovittu ja haettu asia, vai vasta ehkä jossain kohti esille tuleva aihe heillä?

Minun mieheni on kans eroprosessissa, teknisesti, olemme seurustelleet puoli vuotta ja avioeronsa kohta voimassa. Asia ei häiritse minua mitenkään. Tässä toki se eroavaisuus että olemme olleet jo tämän tovin yhdessä ja hän on alusta asti ollut suora ja päättäväinen.

Prosessi oli heillä alkanut jo ennen tapaamistamme ja missään vaiheessa hän ei ole jahkaillut tai vaikeillut vaan on puhuttu avoimesti ja ja mitään epämääräistä ei ole ollut.

Vierailija
8/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiset erolupaukset ovat samasta tuutista kuin joulupukki, Loch Nessin hirviö ja salaliittoteoriat.

Vierailija
9/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut sivusuhde, jossa mies on ollut eroamassa viimeiset viisi vuotta, uskon kun näen. Sanoo aina että tekee valmisteluja, oikeasti on vaan surkimus, joka ei uskalla lähteä vaimon helmoista pois. Välillä kyselen mitä kuuluu, sitä samaahan sille aina kuuluu. Vaimo on paska ja ei "anna" seksiä. 

Vierailija
10/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh. Ainahan ne ovat eroamassa ja yhdessä ollaan vaan lasten takia. Itse tässä nyt viidettä vuotta jo odottelen.

Jatka sitten kun miehellä on eropaperit näyttää. Tai voithan toki jäädä roikkumaan, mutta oma elämä siinä lopulta tuhlaantuu.

Vierailija
11/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nämä "eroamassa olevat" koskaan oikeasti eroa.

Vierailija
12/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut sivusuhde, jossa mies on ollut eroamassa viimeiset viisi vuotta, uskon kun näen. Sanoo aina että tekee valmisteluja, oikeasti on vaan surkimus, joka ei uskalla lähteä vaimon helmoista pois. Välillä kyselen mitä kuuluu, sitä samaahan sille aina kuuluu. Vaimo on paska ja ei "anna" seksiä. 

Parhaimmillaan näillä on sitten seksiä vaimonkin kanssa eikä tarina pihtaavasta vaimosta ole edes totta.

Vierailija
13/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kynikus kirjoitti:

Tämmöiset erolupaukset ovat samasta tuutista kuin joulupukki, Loch Nessin hirviö ja salaliittoteoriat.

Ja i.rakilaisten maahantuomisen synergiaedut.

Eivät ole yhtään pahempia kuin te persut. Teistä huonoimmat vois olla kaksosia.

Vierailija
14/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa olevan miehen kanssa juuri siksi, ettei hän eroa.

Pääsen hänestä hyvin helposti, jos haluan. Eikä huvita muutenkaan leikkiä kotia, on oma asunto ja omat rahat.

Valta on minulla, enkä kiistä yhtään, että nautin siitä.

Vierailija
15/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät nämä "eroamassa olevat" koskaan oikeasti eroa.

Tää on tasan yhtä totuudellinen väite kuin että kukaan ei koskaan valehtele tai epäröi ja kaikki takuuvarmasti eroavat heti.

Mitäs jos äkkiväärän mustavalkoisuuden suhteen vaan ottaisi sitä kyseistä yksilöä niskasta kiinni ja ravistelisi esiin sen, mikä hänen kohdallaan on totta?

Vierailija
16/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuunnella sitä omaa sisäistä ääntä: jos epäilyttää niin sinua epäilyttää syystä.

Antaako mies ottaa teistä yhteiskuvia? Lupaus erosta ei tarkoita vielä mitään. Miehen oikean kiinnostuksen voit testata sillä, että sanot ettet halua olla "toinen" nainen ja olet valmis jatkamaan suhdetta kun hän on eronnut. Siihenhän menee aikaa tasan tunti kun hän ilmoittaa vaimolleen että haluaa eron ja lyö paperit pöytään. 

Vierailija
17/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä aloitatte suhteen varatun miehen kanssa...? Siinä ei kyllä ole mitään kunnioitettavaa. Itse en varattuun koskisi, eihän tuollaisella miehellä ole minkäänlaisia arvoja tai periaatteita. Tekee teille sitten aikanaan ihan saman tempun, kun muututte "paskoiksi, ettekä anna seksiä". 

Vierailija
18/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin eron vireille, kun ihastuin toiseen ja sain vastakaikua. Avioliitto oli kuollut jo ajat sitten ja kaikki tunteet käsitelty ja loppuneet. Olin tosissani eroamassa.

Onko tämä mies siis jo hakenut avioeroa, onko muuttamassa pois?

Vierailija
19/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin tällaiselle miehelle, että ottaa yhteyttä kun on eronnut.

Itse asiassa olen sanonutkin. Mies erosi ja otti yhteyttä, mutta ikävä kyllä olin silloin jo tavannut toisen miehen ja siitä seurasi aika vaikea valintatilanne. Päädyin valitsemaan uuden miehen, jonka kanssa suhde oli alkanut vahvasti. Tämä eronnutkin mies löysi myöhemmin oikein sopivan uuden kumppanin, joten lopulta kaikki päättyi hyvin.

Vierailija
20/54 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vapaita kannattaa deittailla, varatut harvoin eroavat, vaikka niin lupailevat. Jäät helposti roikkumaan ja haavelemaan ja vuodet kuluvat. Voit hyvin antaa kuukauden aikaa erota: jos mitään ei tapahdu niin sitä ei tapahdu tulevaisuudessakaan. Jatka sitten kohti uusia ja rehellisempiä miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi