Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää miehen eronneen exästään 2kk ennen suhdettamme

Vierailija
03.09.2020 |

Parisuhteeni alku vaivaa minua vaikka suhdettamme on takana nyt reilu 2 vuotta. Suhteemme alussa mies oli tekemisissään vielä exänsä kanssa kavereina. Kaverisuhde exään jäi kuitenkin nopeasti pois kun kaveruus ei tuntunut exän puolelta onnistuvan. Hänen käytöksensä minua kohtaan myös viesti ettei hän halua päästää miehestä irti. En ollut täysin kartalla milloin ero on tapahtunut, mutta elin käsityksessä että aikaa on kyllä kulunut. Miehelle sanoin exän oudosta käytöksestä ja tämän jupakan seurauksena heidän yhteydenpitonsa loppui. Kaveruus exän kanssa ei alun alkaen juurikaan mietityttänyt minua, sillä olen hyvissä väleissä exääni jonka kanssa erosin vuosi ennen tätä nykyistä suhdettani. Suhde tosin oli päätetty molempien mielestä eikä intressiä muuhun, kuin kaveruuteen ollut.

Sain hiljattain, nyt 2 vuotta myöhemmin tietää heidän olleen eronneen vasta 2kk aiemmin meidän tapaamisesta. Tämä tuntuu itselleni järkyttävän pieneltä ajalta kun tähtäimenä on tasapainoinen, pitkäkestoinen, päälle kolmekymppisten ihmisten parisuhde.
Suhteemme alku, joka oli vuonna 2018 on alkanut vaivaamaan minua nyt todenteolla. En tiedä teenkö kärpäsestä härkäsen?

Miehen mukaan en ole laastari, mutta siltä luontaisesti tuntuu. Draama mikä suhteemme alussa oli exän kanssa avautuu myös vasta nyt kunnolla. Mies jätti siis tämän exän. En tiedä miten edetä asian kanssa. Olemme keskustelleet parisuhteestamme paljon kuluneiden viikkojen aikana, mutta tilanne omassa päässä ei helpotu. Mies on esimerkiksi kertonut ettei varsinaisesti parisuhdetta etsinyt mutta tultuani vastaan hän vain ihastui ja suunnittelmatta oli nopeasti uudessa parisuhteessa. Olisin itse kaivannut vilpittömyyttä erosta, että siintä on niin lyhyt aika. Mies ei koe valehdelleensa. Toki ei valehdellutkaan, koskaan en suoraan kysynyt kauan erosta on aikaa. Olen tässä reilun 2vuoden aikana kerennyt muuttamaan miehen kanssa yhteen. Yhteenmuutto oli hänen ideansa alunperin. Tilanne on nyt se etten tiedä uskonko miehen tunteisiin minua kohtaan, jos suhde on hänen puoleltaan alkanut laastarisuhteena.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkisääntönä pidetään että suhteesta pääsee yli puolessa ajassa mitä suhde on kestänyt. Jos eroa on alkanut työstää suhteen aikana henkilö voi olla hyvinkin valmis uuteen suhteeseen nopeastikin.

Ainoa nyrkkisääntö, jonka itse tiedän on se, että jos parisuhteessa tulee nyrkistä, täytyy lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi