Miehet, miten saitte vaimonne suostumaan anaaliseksiin?
Suostuuko vaimonne anaaliseksiin kun sitä häneltä pyydätte, vai onko ikuisesti exit only?
Saitteko vaimonne myös nauttimaan tuosta?
Kommentit (120)
Vaimo suostunut 10v ajan lähes joka kerta kun olen ehdottanut. Nyt sitä on ehkä kerran parissa kuukaudessa. Usein pyytää sormeilemaan tai jopa nuolemaan peppureikää ja teen työtä käskettyä ja vaimon orkku varma ja nopeesti :)
Pihtaa persettään kuin viimeistä päivää. Pillua kyllä jakaa minkä kerkiää. Masentaa. Kaikki kaverit on saaneet muijiltaan jo kauan.
Terve heteromies ei kakkareikään yhdy, sitä tekevät on 100% varmuudella homoja.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2013 klo 11:21"]
Terve heteromies ei kakkareikään yhdy, sitä tekevät on 100% varmuudella homoja.
[/quote]
Tämä on kyllä jo niin kulunut ja moneen kertaan järkeenkäyvästi vääräksi perusteltu väite että ihmettelen miksi vaivauduit moisen aivopierun ulostamaan. Jos joku nyt haluaa perehtyä niin lähes kaikissa peppuseksiketjuissa tämä kulunut heitto vääräksi todistetaan, en siksi viitsi enempää kommentoida tähän.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2013 klo 20:48"]
Pihtaa persettään kuin viimeistä päivää. Pillua kyllä jakaa minkä kerkiää. Masentaa. Kaikki kaverit on saaneet muijiltaan jo kauan.
[/quote]
Jos yhtään lohduttaa niin äkkiä siihen rööriin lopuksi kuitenkin kyllästyy jos sitä on aina tarjolla. Vaihteluna toki menee.
Itämaan tietäjät tietävät
Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.
Näin meillä Babyloniassa.
Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.
On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.
Emäntä sitä tuossa kärttää koko ajan, ei tarvitse pyydellä.
Vain homoseksuaalit tuntee vetoa sontaluukkuun. Tämä on tieteellisesti todistettu fakta.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2013 klo 14:05"]
http://blogit.mtv3.fi/aikuisennaisenpaivakirja/2006/08/24/anaaliseksikin-on-rakastelua/
[/quote]
Kumpikin naidaan sängyssä muutamia kertoja viikossa, joka on meillä aina todella kiihkeätä joka kerta. Voisi sanoa että naimisen äänet kuuluu varmasti naapureihin asti todella selvästi ellei vallan ulos asti. Sillä naapurini miesystävä omaa todella valtavaa kokoa olevan peniksen. Täydessä seisokissa hänen peniksensä on 23cm pitkä ja yli 5cm paksu. Sängyhommissa hän aina ns. jyskyttää ja paukuttaa todella lujaa josta myös itse nautin todella paljon.
Tässä vähän aikaa sitten hän kyseli minulta tuosta anaaliseksistä että olenko kokeillut. Kokeillun haluisena ihmisenä kerroin hänelle että voisi sitä kokeillakin. Joten yhdessä luettiin Leena Hattusen kolumni anaaliseksistä sekä kysyttiin häneltä vielä tarkennuksia tuohon anaaliseksiin.
Noitten vastausten innoittamana päätettiin lähteä kokeilemaan yhdessä tätä anaaliyhdyntää että minkälaista se on kun siitä niin paljon puhutaan. Vaikka naapurini miesystävä omaakin mahtavaa kokoa olevan varustuksen. Joku muu saattaisi ehkä jättää kokeillun siihen mutta itse olen aina seksin suhteen ollut rohkea kokeilemaan kaikenlaista uutta.
Alkuun suoritettiin alkutoimenpiteet eli alapäänpesut.
Mutta itse varsinainen anaaliseksi ensimmäisenä kokemuksena oli jotain todella niin uskomatonta.
Sängyssä päätettiin ottaa nelinkontin asento. Aluksi hän nuoli emätintä ja klitorista jonkun aikaa että kiihotuin kunnolla. Sitten hän alkoi nuolemaan peräaukkoni aluetta sekä peräaukkoani. Noitten nuoleminen aiheutti sen että melkoisen säväyksen jolloin kiljaisin hekumasta lujaa. Tämän jälkeen hän pursotti todella paljon liukuvoidetta sormiinsa ja peräaukolleni ja alkoi lämmittää peräaukkoani ja peräsuoltani valmiiksi ennen varsinaista yhdyntää.
Itse koskaan aikaisemmin en ollut niin kiihottuneessa tilassa kun tunsin kuinka hänen alkoi työntämään iso ja paksu terskaansa ja penistänsä hiljalleen peräsuoleeni kokonaan, tunne oli kuin olisin ollut ihan ”täynnä” munaa sisältäni. Aluksi tuntui pientä painetta peräaukossani mutta se tunne väheni vähitellen kun pyrin kokoajan rentouttamaan peräaukkoani, että aloin nauttimaan yhä enemmän siitä kun penis oli kokonaan sisälläni jonkun aikaa, jotta tottuisin hänen peniksensä aiheuttamaan äärimmäiseen venytykseen ennen varsinaista yhdyntää.
Itse varsinainen anaaliyhdyntä olikin vasta minulle sitten varsinaisesti ”tajunnan räjäyttävä” kokemus sekä hänelle myös.
Yhdynnän aikana aloin hieromaan klitoristani voimakkaasti hänen ”pumpatessa” yhä tarmokkaammin peräaukkoani.
Hänen löytäessään sitten ns. ”herkkunappula” kohtani aloin tekemään vastaliikkeitä hänen peniksen mennessä, joka työnnöllä yhä syvemmälle peräsuoleeni niin ”ihanaan kohtaan”, että joka työnnöllä huusin voimakkaita kiljahduksia nautinnosta. Tämä kiihotti miesystävääni siinä määrin niin paljon että hän otti lanteistani kunnon otteen ja alkoi ”paukuttamaan” lujaa peräaukkooni kunnes huusin täyttä huutoa että ”minulla tulee.”
Sain niin rajuja anaaliorgasmeja, joita ei pysty oikein sanoin kuvailemaan mutta tunne oli kuin ”kuumia” orgasminaaltoja olisi vyörynyt erittäin kovalla voimalla koko kehoni läpi niin pitkään, että huusin kurkku suorana täyttä huutoa nautinnosta. Kehoni samalla voimakkaasti vapisten nytkähdellen miesystäväni alla hänen lauetessa syvälle peräsuoleeni.
Tämän ensimmäisen anaaliyhdynnän jälkeen me kumpikin keskusteltiin sängyssä siitä että minkälaisia kokemuksia ja tuntemuksia oltiin koettu tästä ensimmäisestä kerrasta. Miesystäväni oli kokenut että hänen peniksensä olisi paisunut vielä isommaksi sekä ”kivikovaksi” kun sai ns. ”harvinaista herkkua”. Orgasmi oli ollut myös hänen kohdalla paljon nautinnollisempi kuin normaalissa yhdynnässä sillä spermaa tuli todella erittäin paljon peräsuoleeni kuin normaalissa yhdynnässä. Hän sanoikin minulle että oli tuntunut siltä kuin että se ei lopu koskaan.
Aistin itsekin että hän sai rajun orgasmin kun hänen peniksensä sykähteli voimakkaasti lauetessa peräsuoleeni ja peräsuoleni sulkijalihakset supistelivat taas voimakkaasti hänen peniksensä ympärillä imien joka spermaryöpyn syvälle peräaukkooni.
Anaaliseksi onkin tuonnut meidän seksielämään ns. pikantin lisämausteen. Melkein jokainen rakastelu päättyykin todella kiihkeeseen anaaliyhdyntää, joista olen nauttinut täysin rinnoin varsinkin silloin hän kun ”jyskyttää” ja ”paukuttaa” lujaa, jolloin huudan täyttä huutoa. Jokainen anaaliyhdyntä on päättynyt sellaiseen anaaliorgasmiin että kiljun ja huudan suoraa huutoa pitkään.
Nykyisin olen oppinut rentouttamaan peräaukkoni sulkijalihakset niin täysin kokonaan rennoksi eli ns. gaping -ilmiö, että se jää pitkään avonnaikseksi kun miesystäväni lämmittää peräaukkoani aluksi sormilla ennen varsinaista yhdyntää. Tämä kiihottaa miesystävääni todella paljon. Hän onkin todennutkin minulle ”Nyt se on ihanan riettaasti auki.”
Anaaliseksissä ollaan kokeiltu kaikkia mahdollisia erilaisia asentoja eri paikoissa mitä on tullut mieleen. Mutta minun yksi suosikkiasennoista on se kun miesystäväni makaa selällään ja minun istun selin häneen päin ohjaten samalla peniksen hitaasti peräaukkooni. Penis kun on kokonaan sisälläni niin tämän jälkeen nojaa käsillä mahdollisimman paljon taaksepäin haarat oikein levällään. Yhdynnässä sitten ”paukutan” tekemällä edestakaista liikettä niin lujaa kuin jaksan tai sitten annan miesystäväni ”jyystää” kunnolla. Miesystäväni nauttii todella paljon nelinkontin asennosta, koska muodokas takapuoleni on hänen silmien edessä odottamassa jotain isoa sisälle.
Voisikin todeta että anaaliseksi on todella ihan kokeilemisen arvoinen asia naisille ja miksei miehillekin. Itse ainakin ihastuin siihen heti sekä miesystäväni. Meistä tulikin anaaliseksin vankkumattomia kannattajia, vaikka miesystäväni omaakin järeää kokoa olevan varustuksen.
Miehen kirjoittama?
Lopetin sen jälkeen kun vaimon peräaukko repesi, olisi pitänyt uskoa varoituksia, että peräaukko ei ole yhdyntää varten. Nyt vaimo on kulkenut pari vuotta vaipoissa.
Itellä on ainakin peräaukko vain kiristynyt peppuseksin vuoksi, kun tulee supisteltua aika taajaan niitä sulkialihaksia miehen naidessa. Mies tulee sillai tosi nopeasti, mikä on hyvä asia, kun ei oikein tuo seksi jaksa kiinnostaa. Mieluummin lukisin tai katselisin tv:tä, mutta mies on niin sen pepun perään, että olen suonut hänelle sen pariminuuttisen muutamana kerraan viikossa.
Laitoin muksut nukkumaan aikaisin ja auttelin vaimoa muutenkin. Sitten pyysin makkariin ja laitoin silmälaput. Aloin riisua housuja, koskettelin ja pussailin joka paikkaan. Nännit oli heti kovana ja pikkuhousut selvästi kuumat ja kosteat. Hieroin hieman pillua ja sisäreisiä ja käänsin mahalleen.
suukottelin pakaroita ja yhdellä sormella pyörittelin märkää pillua. Pyysin nostamaan herkullista peppua hieman samalla pakaroita suudellen. Kokeilin reaktiota kostealla sormella peppureiästä ja vastaus tuli työntämällä peppua sormea vasten. Liukkaria sormeen ja sormi peppuun. Äänestä kuuli että taitaa olla mieleistä. Kortsu samalla pikkudildon päälle ja toisella dildolla vibra klitorikselle. Pikkudildoa varovasti työntäen peppuun ja pientä liikettä+vibra päälle. Toisella hieman vibraa klitorikselle niin minuutin päästä vaimo jo voihki naama tyynyssä peppu täristen orkusta.
Sanoin että olisko mun vuoro jo sinne ja vaimo sanoi että anna mennä kun tuntuu niin käytetyltä. Takaapäin ei tarvinnut kauaa työnnellä kun iso lasti lähti.
On kyllä ihana vaimo!
Vaimo teki aloitteen ensimmäisellä kerralla. Parisuhteen alkuvuosina sitä harrastettiin noin kerran kuukaudessa jomman kumman aloitteesta. Nyt taitaa viime kerrasta olla jo 7-8 vuotta...
[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 20:42"]
Pikkuhiljaa vaan ajauduttiin siihen että aloin työntelemään kiimassa myös peppu aukkoa vasten ja joissain kohtaa sitten yhteistuumin hivutettiin jo kalua varovasti sisään. Ei tarvinut kauaa työnnellä kun vaimo vinkui kiimasta ja sai semmoisen orgasmin että pelkäsin hänen pyörtyvän. Silloin tällöin harrastamme anaaliseksiä ja kovimmat orgasmit vaimoni saa edelleen siitä.
[/quote] Olet nähnyt unta. Vai oikein orkku naiselle persepanossa.