Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Millaiset kengät treffeille? M47

Vierailija
03.09.2020 |

Muitakin pukeutumisvinkkejä kuulisin mielelläni.

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Converset on paras valinta.

Mutta ei niiden kenkien ole oikeasti väliä. Joko tykkäätte toisistanne tai ette tykkää, ei se kengistä kiinni jää. Itse kävin viimeksi treffeillä tyypin kanssa, jolla oli tosi rumat kengät ja lisäksi aivan väärin pesty valkoinen neule (eli sellainen virttynyt ja harmahtava, ollut joskus nätti mutta enää vain todella epäsiistin näköinen). Tultiin niin hyvin juttuun, että en edes miettinyt mitään pukeutumisasioita. Harmillista kyllä, hän ei tuntenut minua kohtaan kuin kaverillisesti eli meidän kohdalla tämä meni näin päin.

Minkähän takia juuri CONVERSE on paras valinta? Se on koristennari pohjimmiltaan.

Vierailija
122/134 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polvipituiset nahkabootsit remmeillä, jalkaan tietysti lateksihousut kalukukkarolla! Paidaksi suosittelen tähän komboon tyylikästä Hawaiji-kuosia, hiukset (jos jäljellä) brylcreemillä takaraivolle ja naama purkkirusketuksella oranssiksi kuin valtameren takaisella paviaanilla. Kyllä näillä flaksi käy.

🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä vika on esim niissä Eccon kävelykengissä tai mustissa nahkakengissä? "Ei tietenkään missään toimisto- tai juhlakengissä". Eikös semmoisia kuitenkin käytettäväksi kaupoissa myydä? Eikö esimerkiksi ravintolaan meno ole tavallaan "juhla"? Työssäni pidän toimistokenkiä.

Olen ihan totaalisen pihalla naisten ajatuksista... Varmaan kenkien takia on monta treffiä pieleen mennyt.

Vierailija
124/134 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tennarit esim Nike tai Adidas, uudet ja siistit. Siis tennarit, ei setälenkkarit.

Haloo, mies on 47 vuotta.

Miten niin? Olen itse n42 ja käytän lähes aina tennareita, vain juhlissa korkkareita.

Jos olet joku oldschool hiphoppari niin respect. Muuten pitäisi miettiä uudelleen.

Miksi ihmeessä yli 40-v ei voisi käyttää tennareita? Sen mukavampia kenkiä saa hakea, varsinkin kun kävelee paljon.

Niin miksi ei jos mie ei käytä pukua kuin häissä/hautajaisissa/rippijuhlissa. Työssä ei tarvitse kauluspaitaa, suoriahousuja eikä irtotakkia. Vapaalla et käy koskaan paikoissa missä nuo olisivat pukeutumisen kannalta tarpeen.  Miksi työväenluokkaisen matala tai parhaimmillaankin mediaanituloisen miehen pitäisi näyttää joltain muulta kuin mitä on? Samaa sosiekonomista ryhmää oleva nainen tulee treffeille normaaleissa arkivaatteissaan jotka ovat usein vanhat ja kuluneet. Jalassa vanhat lenkkarit.

Nainen ei huomaa sitä edes itse kun on tottunut niihin (kuten vastaava mieskin) mutta ulkopuolinen näkee kyllä ettei ryvetä rahassa. Silloin ei ostella vaatteita vain huvikseen oli mies tai nainen. En ole aikaisemmin miettinyt mutta vaikka kuvittelee olevansa yksilö niin rahan määrä ja mahdollisuudet elämässä määrittävät pukeutumistakin. En tarkoita etteikö duunari voisi käyttää laadukkaita nahkakenkiä mutta olosuhteet eli onko niillä mitään käyttöä jollei halua käyttää niitä muuten vain määrittää tyylin.

Vierailija
125/134 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

PomarFinn splöikkärit.

Vierailija
126/134 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta itsellesi kunnon brittiläiset oxfordit tai vaikkapa derbysaappaat sitten loppusyksystä. Vasikannahka on ylivoimainen. Kyllä se huomaa kävelystä ja ryhdistä, kun ihmisellä on jalassa hyvät kengät.

https://www.herringshoes.co.uk/cheaney/hythe_rubber-soled-brogues/mahog…

Tässä olisi asialliset syyssaappaat. Loaken valmistamat, joten vähän edullisemmat kuin Cheaney:

https://www.herringshoes.co.uk/loake/burford-rubber_rubber-soled-brogue…

Onpas muuten hyvännäköiset kengät! Itse olen etsinyt saman tyylisiä naisten nilkkureita pienellä korolla.

Vierailija
127/134 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta itsellesi kunnon brittiläiset oxfordit tai vaikkapa derbysaappaat sitten loppusyksystä. Vasikannahka on ylivoimainen. Kyllä se huomaa kävelystä ja ryhdistä, kun ihmisellä on jalassa hyvät kengät.

https://www.herringshoes.co.uk/cheaney/hythe_rubber-soled-brogues/mahog…

Tässä olisi asialliset syyssaappaat. Loaken valmistamat, joten vähän edullisemmat kuin Cheaney:

https://www.herringshoes.co.uk/loake/burford-rubber_rubber-soled-brogue…

Onpas muuten hyvännäköiset kengät! Itse olen etsinyt saman tyylisiä naisten nilkkureita pienellä korolla.

Hitsi mitkä pelle kengät. Onks nää nyt niitä mitä kílttímiehet käyttää.

Vierailija
128/134 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän juttu siinä on, että 2/3 miehistä pukeutuu niin hiton huonosti. Kyseessä ei ole pelkästään siitä, että vaatteet olisivat rumia ja huonolaatuisia (etenkin kengät) vaan siitä, että ne ovat useinkin totaalisen väärän kokoisia tai huonosti istuvia. Vääränmittaiset hihat, vääränmittaiset lahkeet, huono istuvuus hartioista, liian tiukka mahasta. Sitten harvoin, kun suomimies pistää puvun päälle niin nuo kaikki ovat pielessä ja monesti solmiokin kuin lapsen solmima. Silitysraudasta on varmaan edes turha mainita.

Totta. Harvoin näkee miehiä, joilla on oikeasti hyvä tyyli. Silloin harvoin kun näkee, huomio takuulla kiinnittyy.

Yhtä harvalla naisella on mikään hyvä tyyli. Rätit on repäisty mallinuken päältä tai apinoitu instasta/pinterestistä muiden tyylit.

Vierailija
129/134 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tennarit esim Nike tai Adidas, uudet ja siistit. Siis tennarit, ei setälenkkarit.

Haloo, mies on 47 vuotta.

Miten niin? Olen itse n42 ja käytän lähes aina tennareita, vain juhlissa korkkareita.

Jos olet joku oldschool hiphoppari niin respect. Muuten pitäisi miettiä uudelleen.

Miksi ihmeessä yli 40-v ei voisi käyttää tennareita? Sen mukavampia kenkiä saa hakea, varsinkin kun kävelee paljon.

Niin miksi ei jos mie ei käytä pukua kuin häissä/hautajaisissa/rippijuhlissa. Työssä ei tarvitse kauluspaitaa, suoriahousuja eikä irtotakkia. Vapaalla et käy koskaan paikoissa missä nuo olisivat pukeutumisen kannalta tarpeen.  Miksi työväenluokkaisen matala tai parhaimmillaankin mediaanituloisen miehen pitäisi näyttää joltain muulta kuin mitä on? Samaa sosiekonomista ryhmää oleva nainen tulee treffeille normaaleissa arkivaatteissaan jotka ovat usein vanhat ja kuluneet. Jalassa vanhat lenkkarit.

Nainen ei huomaa sitä edes itse kun on tottunut niihin (kuten vastaava mieskin) mutta ulkopuolinen näkee kyllä ettei ryvetä rahassa. Silloin ei ostella vaatteita vain huvikseen oli mies tai nainen. En ole aikaisemmin miettinyt mutta vaikka kuvittelee olevansa yksilö niin rahan määrä ja mahdollisuudet elämässä määrittävät pukeutumistakin. En tarkoita etteikö duunari voisi käyttää laadukkaita nahkakenkiä mutta olosuhteet eli onko niillä mitään käyttöä jollei halua käyttää niitä muuten vain määrittää tyylin.

Sosioekonominen asema ei liity mitenkään siihen, että koti/lenkkeily/treeni/K-Marketissa käynti on vallan eri asia kuin spesiaali treffit ravintolassa tai vaikka teatterissa käynti. Toki jos treffit ovat tyyliin R-kioskilla pystykaffeet niin silloin tennarit+farkut ovat aivan hyvä yhdistelmä

Asialla ei ole mitään tekemistä rahan kanssa. Ennen vanhaan heikkotuloisillakin oli nahkakengät ja kulmahousut koska elämässä olis arvokkuutta.

Vierailija
130/134 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkasandaalit valkoisilla urheilusukilla.

Vierailija
131/134 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan sama, mutta ei valkoisia, vaaleanharmaita tai beigejä pappakenkiä. Ehjät pitää olla.

Vierailija
132/134 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaat, siistit ehjät jotka ei haise pahalle.

Mielellään ei  mitään Eccoja tms pappakenkiä, ihan tavalliset kengät käy. Kunhan ovat siistit.

Vierailija
133/134 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leopardikuvioiset loaferit, kirkkaansinen supermiespaita ja punaiset nuorekkaat farkut. Ja älä sitten unohda punaisia tangoja.

Vierailija
134/134 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jössös, mulla ei ole aavistustakaan millaiset kengät mun miehellä oli ensitreffeillä. Tai seuraavillakaan. Siitä olen aika varma että avojaloin ei ollut 🤔

Ihan muihin asioihin hänessä kiinnitin huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän