Naiset! Millaiset kengät treffeille? M47
Muitakin pukeutumisvinkkejä kuulisin mielelläni.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 46 ja lähti juuri töihin vaaleansinisellä pukupaidalla, tummilla farkuilla ja Adidas originals tennareilla. Komealta näytti :)
Sillä on töissä joku. Ei se töitä eikä sua varten pukeudu.
Luulisi, että sitten pukeutuisi johonkin kalliiseen pukuun 🤔 nyt pukeutuu tosi rennosti ja siististi.
Vierailija kirjoitti:
Monet yli 50v käyttävät tennareita. Ihan hyvin menee.
Itse en pitäisi, jos olisi jotkut kalliin näköiset nahkaiset miesten kengät. Ei ole mun juttu ollenkaan.
Loaferit ovat hyvä välimuoto nahkakengän ja tennarin välissä. Eivät ole liian kalliin näköiset eivätkä niin arkiset kuin tennarit. Loaferit ovat myös muodissa naisilla, joten ei olisi ihme vaikka teillä olisi samanlaiset kengät treffeillä! Siitä saisitte heti puhuttavaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tennarit esim Nike tai Adidas, uudet ja siistit. Siis tennarit, ei setälenkkarit.
Haloo, mies on 47 vuotta.
Miten niin? Olen itse n42 ja käytän lähes aina tennareita, vain juhlissa korkkareita.
Jos olet joku oldschool hiphoppari niin respect. Muuten pitäisi miettiä uudelleen.
Miksi ihmeessä yli 40-v ei voisi käyttää tennareita? Sen mukavampia kenkiä saa hakea, varsinkin kun kävelee paljon.
Siistit ja asuun sopivat. Itselle valkoiset lenkkarit tai ruskeat nahkakengät tumman puvun kanssa pistää silmään.
Mikä sitten on oikea asu, riippuu siitä, mitä treffeillä on tarkoitus tehdä. Yleisilme kuitenkin puhdas ja siisti sekä vaatteet sopivan kokoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pitäisi, jos olisi jotkut kalliin näköiset nahkaiset miesten kengät. Ei ole mun juttu ollenkaan.Loaferit ovat hyvä välimuoto nahkakengän ja tennarin välissä. Eivät ole liian kalliin näköiset eivätkä niin arkiset kuin tennarit. Loaferit ovat myös muodissa naisilla, joten ei olisi ihme vaikka teillä olisi samanlaiset kengät treffeillä! Siitä saisitte heti puhuttavaa!!!
Naisilla kivat, miehillä tekee man**maisen vaikutelman. Tietysti keskustelunavaajana hyvät, seuralainen voi kysyä että onko ap hevoskauppias vai mersukauppias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tennarit esim Nike tai Adidas, uudet ja siistit. Siis tennarit, ei setälenkkarit.
Haloo, mies on 47 vuotta.
Miten niin? Olen itse n42 ja käytän lähes aina tennareita, vain juhlissa korkkareita.
Jos olet joku oldschool hiphoppari niin respect. Muuten pitäisi miettiä uudelleen.
Miksi ihmeessä yli 40-v ei voisi käyttää tennareita? Sen mukavampia kenkiä saa hakea, varsinkin kun kävelee paljon.
Varsinkaan paljon kävelevälle tennarit ei sovi. Tasainen lättäpohja ilmanpehmusteita ja tukea rasittaa niin jalkoja kuin selkääkin.
AP tässä.
Adidaksen tennarit näyttää ihan hyvältä. Farkut ajattelin laittaa. En ole pukumiehiä. Kysyin koska epäilytti nuo normaalisti käyttämäni Merrelin goretex-lenkkarit. Kiitos vinkeistä. Lisääkin saa laittaa.
Ihan mahdoton sanoa oikeasti kun ei näe kokonaisuutta ja tiedä mitään aapeesta.
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Adidaksen tennarit näyttää ihan hyvältä. Farkut ajattelin laittaa. En ole pukumiehiä. Kysyin koska epäilytti nuo normaalisti käyttämäni Merrelin goretex-lenkkarit. Kiitos vinkeistä. Lisääkin saa laittaa.
Ei, ei goretexejä, ellette mene kävelylle sadeilmaan.
Lapikkaat. Onpahan jotain puhuttavaa treffeillä
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Eihän sun nimi ala H kirjaimella ap?
Hokkarit, luulee sua jääkiekkoilijaksi. Ainakin seuraavat treffit on taattu, siihen mennessä ehdit hankkia kypärän ja lätkäkassin ja mailan, laitat ne sitten eteiseen kun tulee kylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Eihän sun nimi ala H kirjaimella ap?
Ei ala.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pitäisi, jos olisi jotkut kalliin näköiset nahkaiset miesten kengät. Ei ole mun juttu ollenkaan.Loaferit ovat hyvä välimuoto nahkakengän ja tennarin välissä. Eivät ole liian kalliin näköiset eivätkä niin arkiset kuin tennarit. Loaferit ovat myös muodissa naisilla, joten ei olisi ihme vaikka teillä olisi samanlaiset kengät treffeillä! Siitä saisitte heti puhuttavaa!!!
Naisilla kivat, miehillä tekee man**maisen vaikutelman. Tietysti keskustelunavaajana hyvät, seuralainen voi kysyä että onko ap hevoskauppias vai mersukauppias.
Enpä tiennytkään että heitä on ollut ivy-yliopistot pullollaan 50-luvulta lähtien!
Juu ei Goretexiä, ellette ole menossa ulkoilemaan, sitten tietysti sään mukaan. Noin nyrkkisääntönä että siisti on hyvä ja rento myöskin. Ja koita pysyä oman näköisenäsi. Jos käytät esim. pukua kerran vuodessa, niin ehkei sitä sinne treffeillekään kannata laittaa. Parempi että treffikumppani saa sinusta kuitenkin sellaisen realistisen mutta hyvän kuvan, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Tennareille peukku.
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Goretexit voisi olla siinä mielessä hyvä valinta, että se viestittää siitä että suojaat itsesi mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manne maisen vaikutelman? Tiesitkö, että yleensä loaferit eivät ole mustia?
Vierailija kirjoitti:
Lapikkaat. Onpahan jotain puhuttavaa treffeillä
Poimuvarsijatsarit https://www.toysankenkatehdas.fi/fi/tuote-osasto/saappaat/ ja roimahousut
Pukeudu kuten pukeutuisit mennessäsi yksin vastaavaan tilaisuuteen (ravintolassa ateriointi/teatteri/metsäretki/kaupungilla kävely). Muun kuin oman itsensä esittäminen johtaa treffikumppania harhaan ja kostautuu myöhemmin.