Mikä miesystävääni vaivaa ja miten suhtautuisitte asiaan?
Nyt taas sattui kerran tällainen tapahtumasarja. Olimme juhlissa ja siellä tietysti ilmaista viinaa tarjolla, mitä miehellä on kyllä työnsä puolesta aika usein tarjolla eli ei mikään ainutlaatuinen tilanne. Ilta oli mukava ja välimme hyvät, mutta kun pääsimme juhlista pois, hän sanoi että näin sen ja sen naisen (naisia joiden ulkonäköä on mm. joskus kehunut) ja sillä toisella on kyllä hyvät sääret jne. Totesin vain että miksi aina noista jaksat, etkö näe minussa mitään hyvää. Suuttui ja alkoi haukkua ja huutaa ihan silmittömästi että hän ei ymmärrä minua ja jättää minut, tai itseasiassa on jo joku aika sitten jättänyt. Totesin että eipä hyödytä jatkaa, vaan menin nukkumaan.
Ja aamulla mies ei muistanut sanoneensa mitään tuollaista, vaan minä olin vaan alkanut ikäväksi ja halunnut riitaa. Kerroin vielä kerran mitä sanoi ja miten reagoin. Totesi että ei oikeasti tiedä noin sanoneensa, mutta uskoo kyllä niin käyneen koska tietää etten valehtele ja pyysi anteeksi.
Mitä ihmettä tää voi olla, mistä johtuu, kuinka vakavaa, ja onko tälle olemassa joku nimitys tai onko osa jotain isompaa? Minusta hän ei mitenkään erityisen humalassa edes ollut ja tällainen vastaava on sattunut kerran aiemminkin, tosin silloin hän oli umpitunnelissa. Mietityttää kyllä koko mies, sillä en jaksa uskoa että tuo käytös tuosta muttuisi ja surettaa kun jotenkin tuntuu, ettei meillä voi olla yhteistä tulevaisuutta tuon luonteenpiirteen/käytöksen takia.
Kommentit (12)
no jos sen voi välttää ja se on viina, niin en sen takia eroisi, johtunee sitä et mieheni kanssa sekoaa kirkkaasta tai liiasta. eli mies on kuski tai sit menee omiin juhliinsa ja jää sinne yöksi. riitaa kyllä saa aikaa muidenkin kanssa, mutta on oppinut itsekkin sen ettei juo väkeviä. lasi viiniä tai sauna olut ok.
Se pettaa tai suunnittelee eroa, humalatilassa tuli puhuneeksi sivu suunsa ja nyt teeskentelee muistinmenetysta. Eipa kannattaisi paljoa satsata tuollaiseen mieheen, alkoholikin taitaa olla ongelmana kaiken lisaksi.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 21:34"]
Se pettaa tai suunnittelee eroa, humalatilassa tuli puhuneeksi sivu suunsa ja nyt teeskentelee muistinmenetysta. Eipa kannattaisi paljoa satsata tuollaiseen mieheen, alkoholikin taitaa olla ongelmana kaiken lisaksi.
[/quote]Ja lisaksi vihanhallintaongelma, ei hyva.
No, alkoholi tuo hänessä ikäviä piirteitä esiin, ei sen kummempaa, eli olet ihan oikeassa, jos et uskalla tuollaisen kanssa olla, hyvä niin.
Mistä te löydätte näitä kultakimpaleita
Tämä on siksi hämmentävää, kun normaalisti on tosi huomaavainen ja osoittaa hellyttään helpommin kuin esim. itse teen. Ja on sellaisessa yhteiskunnallisessa asemassa, että on tottunut juhlissakävijä ja aina julkisesti käyttäytynyt moiteettomasti. Omien sanojensa mukaan voisi juontaa juurensa katkeruudesta naisia kohtaan kun hänen ensimmäinen avokumppaninsa jäi rysän päältä kiinni pettämisestä (tuosta on jestas jo kymmeniä vuosia aikaa) ja että siksi ei uskalla rakastaa ja käyttäytyy hölmösti. En iedä :(
ap
me emme käy yhdessä ryypiskelees, mies helposti suuttuu silloin, varsinkin mulle ja itse olen hyvä provosoimaan yms. eli tappeluksi melko varmasti menisi. ja olut on juoma mistä ei ihan heti tule riitaa mutt ei sitäkään liikaa saa olla.
taitaa tulla esille miehesi toinen luonne. itseäni jäisi vaivaamaan toi miten niin että on jo jättänyt jo?!
Viinapiru iskee. Tätini mies on samanlainen: selvänä todella mukavs mies, pelkkää kaljaa juotuaan vielä kehuu vaimoaan maailman parhaimmaksi ja ihanimmaksi naiseksi, mutta kirkkaita juotuaan muuttuu aggressiiviseksi kusipääksi. Ominaisuus ei muutu mihinkään iän myötä, mieti jaksatko vai et.
No enpä taida jaksaa :( Sanoi kyllä että hänen on alettava absolutistiksi, mutta en mä kyllä ihan sitökään haluis. Tykätään tehdä hyvää ruokaa ja juoda pari lasia viiniä jne eikä koskaan kotona juo liikaa. Ainoastaan noissa julkisissa tilanteissa, tai oikeammin niiden jälkeen tällaista on sattunut.
ap
Vaikuttas miehellä olevan huono itsetunto