Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan flirtti!

Vierailija
06.10.2013 |

Ei ehkä kuulosta monesta muusta erikoiselta, mutta minulle täysin uusi tilanne: Juhlissa ystävän mies ihan selvästi flirttaili minulle ja hakeutui seuraani "normaalia" useammin. Loppujen lopuksi otti vielä takamuksestani kiinni :D Toivottavasti tämä mies ei luule että olisin valmis intiimiin suhteeseen. Mies on tosi mukava, hauska ja asiallinen, ja myös hyvännäköinen. Onko väärin jos vähän hivelen miehen itsetuntoa vastaamalla flirttiin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue oma viestisi. Varsinkin siitä kohtaa missä lukee "ystävän mies".

Vierailija
2/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta takamukseen tarttuminen ei ole enää flirttiä...

Flirtti on ihanaa eikä sen tarvitse johtaa mihinkään enempään eikä siinä silloin ole mitään pahaa. Mutta takamuksesta kiinni ottaminen ylittää kyllä pelkän flirtin rajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin mieheen etäisyyttä. Takapuoleen tarttuminen tai muu koskettelu ei ole enää flirttiä.

Vierailija
4/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo takamuksen koskeminen oli kyllä yllätys minullekin. Tiedän heidän suhteensa tilan aika hyvin, vaikka kyseessä ei olekaan läheisin ystävätär. En usko että mies pettäisi ystävääni, vaikka tulikin koskettaneeksi. En myöskään usko että mies haluaisi kanssani minkäänlaatuista "rakkaus-suhdetta" (mihin en siis ikinä ryhtyisikään), vaan kyse on nimenomaan positiivisen huomion hakeminen toiselta naiselta (kun omaltaan ei sitä todellakaan saa). Mutta otan neuvoistanne vaarin, ja pyrin pysymään vähintään käsivarren mitan päässä tästä uroosta.

Ap.

Vierailija
5/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö kumminkin enemmän halua hivelyä omalle itsetunnollesi? Siis jos mies olisi esim. 145 cm pitkä, 100 kiloa painava ja 55- vuotias niin tuskin haluaisit auttaa hänen sielunelämäänsä hyvää hyvyyttäsi ja takapuoleen tarttumisesta olisit jo tehnyt rikosilmoituksen. (Siis olen kyllä itsekin flirttailut varattujen miesten kanssa eikä siinä kai tiettyyn rajaan asti mitään pahaa ole, mutta monesti sitä vaan tuppaa myös ihastumaan ainakin vähän, jos siis usein tapaa, ja siitäkään ei mitään hyvää seuraa kun ystäväsi huomaa mitä on meneillään, jos esim. tuo mies alkaa puhua sinusta tavallista enemmän tai olette samoissa juhlissa)

Vierailija
6/6 |
06.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voidaan toki olettaa että en olisi lähtenyt flirttiin mukaan sen 145cm/100kg miehen kanssa, ja jos en olisi ollut tässä mukana, niin käpälöinti olisi kyllä saanut julkista huomiota saman tien.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme