Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten "tehdään" tyttö?

Vierailija
06.10.2013 |

Jos tehdään vauva, niin toiveissa tyttö...

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 13:58"]

Meillä on neljä neljä lasta (viides tulossa) ja kaikista on saatu ne sukupuolet mitä on suunniteltukin. Meillä homma on toiminut todellakin niin, että käytössä on ollut ovistestit ja myös muilla keinoin ovulaation tarkkailu (limat, kondunkaulan napukan astento ja lämmöt). Pojat on tehty juuri ovulaation aikaan ja tytöt 4-5 päivää ennen ovulaatiota. Tästä masuvauvasta ajateltiin tyttöä ja tyttö sieltä ultran mukaan onkin tulossa.

Toki meille on AINA ollut yhdentekevää kumpia tulee, mutta meillä on tullut aina sitä sukupuolta mitä on leikkimielisesti haluttukin, juuri yhdynnän ajoittamisen suhteen. Lisäksi tyttöjen teossa olen yrittänyt alentaa kehon ph-arvoa juomalla paljon greippi-ja karpalomehua ja syömällä karpalotabletteja. Myös kalkki-magnesiumlisä on ollut tyttöjen teossa käytössä. Mä uskon, että kehon ph-arvo ja yhdynnän ajoittaminen ovat ne avainsanat.

[/quote]

Saako kysyä mitä pitää juoda jos poikaa yrittää? Tai mitä kikkoja siihen?

[/quote]

Poikien teossa meillä ei ole ollut muita kikkoja kuin se, että yhdyntä on oikeana päivänä (ovispäivä). Kehon ph-arvoa voi mitata apteekista myytävillä testeillä, mun gyne sanoi, että poikasiittiöt kuolee happamassa ympäristössä nopeammin, eli jos poikaa haluaa niin kannattaa pitää ruokavalio mahdollisimman emäksisenä-tasapainoisena, ei ainakaan käytä tuotteita jotka ovat happamia kuten juuri tytön teossa nuo happamat mehut ja tabletit.

Vierailija
22/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 23:09"]

Jos ei ole väliä kumpi sieltä loppupelissä tulee, niin voihan sitä yrittää eri kikkoja. Itse tulen raskaaksi helposti, joten en ainakaan osannut pelätä etteikö tärppää ja siksi kolmen pojan jälkeen päätin kokeilla yhdyntää neljä päivää ennen ovulaatiota. Kiirekkään ei ollut minnekkään. Tärppäsi sitten kahden kierron jälkeen ja tyttö tuli. Satumaa?

[/quote]

Meillä sama. Tehtiin juuri näin toisen lapsen kohdalla ja tyttö tuli. Ekan kohdalla oli niin kiire, ettei ehditty strategioida ja poika tuli juuri tiheillä yhdynnöillä ovulaatioaikaan.

Eli meidän kohdalla teoria toimi 100%:sti :) Toki pieni otos, mutta olin hyvin iloinen, koska toivoin tyttöä. (Enkä sano, etteikö poikakin olisi ollut tervetullut, mutta saahan sitä toivoa)

Mä olin jo 37v. kun toinen lapsi syntyi ja mies vielä vanhempi, joten tiedettiin, että kaksi lasta on meille maksimi. Ei ollu varaa jättää asiaa sattuman varaan enää toisen lapsen kohdalla. Kivaa kun on tyttö!

[/quote]

ettekö te pölvästit tajua, että se on ihan sattumaa vaan. Sinulla nyt kävi "lantinheitossa" semmonen tuuri, että eka tuli tyttö ja sitten poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 13:58"]

Meillä on neljä neljä lasta (viides tulossa) ja kaikista on saatu ne sukupuolet mitä on suunniteltukin. Meillä homma on toiminut todellakin niin, että käytössä on ollut ovistestit ja myös muilla keinoin ovulaation tarkkailu (limat, kondunkaulan napukan astento ja lämmöt). Pojat on tehty juuri ovulaation aikaan ja tytöt 4-5 päivää ennen ovulaatiota. Tästä masuvauvasta ajateltiin tyttöä ja tyttö sieltä ultran mukaan onkin tulossa.

Toki meille on AINA ollut yhdentekevää kumpia tulee, mutta meillä on tullut aina sitä sukupuolta mitä on leikkimielisesti haluttukin, juuri yhdynnän ajoittamisen suhteen. Lisäksi tyttöjen teossa olen yrittänyt alentaa kehon ph-arvoa juomalla paljon greippi-ja karpalomehua ja syömällä karpalotabletteja. Myös kalkki-magnesiumlisä on ollut tyttöjen teossa käytössä. Mä uskon, että kehon ph-arvo ja yhdynnän ajoittaminen ovat ne avainsanat.

[/quote]

Saako kysyä mitä pitää juoda jos poikaa yrittää? Tai mitä kikkoja siihen?

[/quote]

Poikien teossa meillä ei ole ollut muita kikkoja kuin se, että yhdyntä on oikeana päivänä (ovispäivä). Kehon ph-arvoa voi mitata apteekista myytävillä testeillä, mun gyne sanoi, että poikasiittiöt kuolee happamassa ympäristössä nopeammin, eli jos poikaa haluaa niin kannattaa pitää ruokavalio mahdollisimman emäksisenä-tasapainoisena, ei ainakaan käytä tuotteita jotka ovat happamia kuten juuri tytön teossa nuo happamat mehut ja tabletit.

[/quote]

Heh...tuon greippimehun takiakohan meille tulikin tyttö mä nimittäin luulin että juuri sitä pitää juoda että  poikaaan mahdollisuus, koska se muuttu elimistössä kuulema emäksiseksi:D Muuten ajoitus kohdillaan. Onkohan maitokahvi pahasta? Olen suurkuluttaja.

Vierailija
24/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos ei voi valita.

Vierailija
25/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hapan ph? Ja  mistä alkaa emäksinen ph?

Vierailija
26/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee näin:
pH < 7 hapan
pH = 7 neutraali
pH > 7 emäksinen  Elimistön ph-arvo on aika oleellinen monessakin asiassa. Esim. liiallinen happamuus voi kostautua toistuvina hiivatulehduksina jne.

Vierailija
27/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 14:51"]Menee näin: pH < 7 hapan pH = 7 neutraali pH > 7 emäksinen  Elimistön ph-arvo on aika oleellinen monessakin asiassa. Esim. liiallinen happamuus voi kostautua toistuvina hiivatulehduksina jne. [/quote]

Kiitän:D

Vierailija
28/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greippimehu kylläkin muuttaa elimistöä emäksiseen suuntaan, ei tappamaan. Sitä nimenomaan käytetään "poikien teossa", ei tyttöjen. Siis jos näihin tahtoo uskoa. Eli tuo yksi karpalo- ja greippimehujen mainostaja jo kumosi omat teoriansa.

Vierailija
29/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 15:06"]

Greippimehu kylläkin muuttaa elimistöä emäksiseen suuntaan, ei tappamaan. Sitä nimenomaan käytetään "poikien teossa", ei tyttöjen. Siis jos näihin tahtoo uskoa. Eli tuo yksi karpalo- ja greippimehujen mainostaja jo kumosi omat teoriansa.

[/quote]

Niinpä sitruunalla sama vaikutus se on emäksinen myös, toisin kuin luullaan. Mites lie puolukka?

Vierailija
30/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Pöh pöh. Ihan on gynen kanssa juteltuja asioita nämä. Olen testannut oman kehoni ph-arvoa apteekin liuskoilla ja nimenomaan ph meni happamampaan suuntaan karpalotableteilla, sattumaa ei varmasti, koska ph myöskin neutralisoitui kun jätin nämä tuotteet pois. Gyneni mukaan on aivan tutkittu asia, ettei poikasiittiöt viihdy happamassa ympäristössä. Jonkun lähteen mukaan myös naisen orgasmi muuttaa emättimen ph-arvoa emäksisempään suuntaan jon orkku ei ole hyvä asia tytön teossa :D

Vierailija
31/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpalo muuttaa elimistöä happamaksi, greippi emäksiseksi. Itse sanoit huoneesi molempia. Ja kai gyne varoitti, että happamuus vaikeuttaa raskaaksi tulemusta huomattavasti? Karpalotableteilla saa itsensä helposti tilapäisesti hedrlmättömäksi. Vaikea kuvitella että kukaan gyne niitä suosittelisi.

Vierailija
32/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

39 pahoittelee kirjoitusvirheitä, lumian autocorrect...

Vierailija
33/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiassa tai jenkeissä labrassa. Vastenmielistä.

Vierailija
34/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut että se greippimehu nyt ainakin on hyvä lisäämään alapään limoja. Onko ne nuo ph liuskat niitä ketoaineiden mittaukseen tarkotettuja liuskoja, minkänimisiä liuskoja ne on?

Vierailija
35/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greippi auttaa raskautumista toki. Siksihän sitä monet vauvaa toivovat käyttävätkin. Ei ole ollut ongelmia raskautua joten hyvillä mielin olen karpaloa käyttänyt myöskin, enkä ole kuullut ongelmista muillakaan. Karpalo on sen verran voimakasta, että pieni laimean greippimehun juominen ei varmasti sen tehoon juurikaan vaikuta. En uskon, että enää voi olla pelkästä tuurista kyse, että viidestä lapsesta jokainen on ollut sukupuoleltaan sitä mihin tähdättiin. Uskon vakaasti, että ajoittamisella ja ph-arvolla on paljonkin tekemistä tässä asiassa. Toki joillakin miehillä voi olla vain y-tai x-siittiöitä, silloin ei mitkään kikat auta.

Vierailija
36/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 15:32"]

Greippi auttaa raskautumista toki. Siksihän sitä monet vauvaa toivovat käyttävätkin. Ei ole ollut ongelmia raskautua joten hyvillä mielin olen karpaloa käyttänyt myöskin, enkä ole kuullut ongelmista muillakaan. Karpalo on sen verran voimakasta, että pieni laimean greippimehun juominen ei varmasti sen tehoon juurikaan vaikuta. En uskon, että enää voi olla pelkästä tuurista kyse, että viidestä lapsesta jokainen on ollut sukupuoleltaan sitä mihin tähdättiin. Uskon vakaasti, että ajoittamisella ja ph-arvolla on paljonkin tekemistä tässä asiassa. Toki joillakin miehillä voi olla vain y-tai x-siittiöitä, silloin ei mitkään kikat auta.

[/quote]

Kertoisitko vielä että mikä oli ph silloin kun poikia teitte?

Vierailija
37/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 15:17"]

Gyneni mukaan on aivan tutkittu asia, ettei poikasiittiöt viihdy happamassa ympäristössä. Jonkun lähteen mukaan myös naisen orgasmi muuttaa emättimen ph-arvoa emäksisempään suuntaan jon orkku ei ole hyvä asia tytön teossa :D

[/quote]

Pussiin puhumisen abc.

Vierailija
38/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="07.10.2013 klo 15:32"]

[/quote]

Kertoisitko vielä että mikä oli ph silloin kun poikia teitte?

[/quote]

Viisi on muuten ihan hemmetin pieni otanta ja todellakin menee täysin sattuman piikkiin. t. tilastotieteilijä

Vierailija
39/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kaivaa mistään lähdeartikkelia, mutta muistan ihan yliopistoluennolla kuulleeni, että hyvinravitut ja kaikinpuolin terveet naiset saavat suhteessa enemmän poikia. Perussairaat ja/tai aliravitut taas hieman enemmän tyttöjä. Tämä johtunee siitä, että poika-alkiot ovat herkempiä kuolemaan varhaisessa raskauden vaiheessa. Jos huonon terveyden omaava äiti siis alkaa odottaa poikaa, raskaus keskeytyy varhaisessa vaiheessa (ennen kuin nainen on edes huomannut olevansa raskaana) todennäköisemmin kuin silloin, jos kohdussa on kestävämpi tyttöalkio. Tyttöalkio siis tavallaan antaa äidin elintapoja enemmän anteeksi kuin poika, siksi esim. päihdeäidit saavat hieman keskimääräistä enemmän tyttöjä.

Toinen (kuulemma ihan jollain lailla tieteellisestikin todettu) seikka on se, että mitä nuoremmat vanhemmat, sitä todennäköisemmin poika. Etenkin vanhat isät tuottavat enemmän tyttöjä.

Näihin nyt ei hirveästi itse pysty vaikuttamaan toki. Paitsi, jos haluaa riuduttaa ja rääkätä itseään saadakseen tytön ;) ;)

Vierailija
40/62 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi on aika suuri otanta jos kyse on yhden naisen raskauksista. Harvalla naisella niitä kymmenittäin kuitenkaan on. Ja jos on tietoisesti tähdätty tiettyyn sukupuoleen ja tehty toimenpiteitä asian vuoksi, niin kyllä se jotain jo merkkaa. Mutta pääasia meille, ollaan saatu ne lapset jotka haluttiinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi