Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, pls... Minecraft ilmaiseksi, HOW?

Vierailija
06.11.2013 |

Huoh.. Poika on kuulemma ihan out kun ei ole saanut pelata Minecraftia. Mutta sehän maksaa sen 5 päivän ilmaisjakson jälkeen..? En tod. maksa yhtään lisää mistään pelistä.. Muutenkin arveluttaa kun luottokortin numeroa jonnekin pitää syöttää, mistä hitosta sen turvallisuudesta varmistuu? Ja sit osa tekstistä suomeksi ja se tärkein info käyttöehdoista jne englanniksi oikein lakitekstinä.. Juuh.. Minecraft ilmaiseksi ja helposti? Miten, rautalangasta kiits...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi mitennii pitäs maksaa luotto kortilla

Vierailija
2/25 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minecraft on loistava peli lapselle, sisältää jännää seikkailua ja ennen kaikkea se kannustaa luovuuteen. Siinä kun voi rakennella itse keräämistään materiaaleista ihan mitä vaan haluaa, sitä on verrattu mm. legoihin. :) Itse olen 25v ja pelaan sitä yhä silloin tällöin, parasta se on kavereiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa 20 euroa eli tosi halpa. Ostin juuri 2 peliä pleikkarilla ja maksoivat 140 euroa yhteensä. Mineacraft on halpa peli. Omani sai kavereiltaan synttärilahjaksi Mineacraft pelin.

Vierailija
4/25 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin saa lapsen syrjäytymään olemalla tyhmä ja vainoharhainen äiti. Ihan oikeasti, koulutus, kielitaito ja yleissivistys avaa ihan uusia maailmoja! Näköjään päinvastainen tilanne aiheuttaa lähinnä foliohatun käyttöä ja housuunpaskomisreaktion aina kun mainitaan sana luottokortti.

Vierailija
5/25 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Kiitos sulle 2!

ap

Vierailija
6/25 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen saa ilmaiseksi ihan samalla tavalla kuin kaiken muunkin maksullisen, eli varastamalla.

Vierailija
7/25 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko idiootti? Minecraft on tuote, jolla on tietty hinta. Se on indie-peli, eli se mitä maksat, menee pelinkehittäjälle. Ihan samoin kuin leffat, kirjat jne. maksavat, myös pelit (digitaalisetkin) yleensä maksavat jotain. Pelejä on tosin paljon myös mikromaksullisia f2p-pelejä, mutta Minecraft ei kuulu niihin. Voit toki warettaa pelin, mutta se on laitonta, ja kuulostaa siltä, että tuskin sen osaat tehdä. Jos et ole valmis laittamaan kahtakymppiä lapsen harrastukseen, niin sitten vain sanot lapselle, että eip käy. 

Oletko ikinä ostanut mitään netistä? Jos luottokortin käyttö epäilyttää, niin opiskeleppa ensin vaikka verkkokaupan pelisääntöjä...

Vierailija
8/25 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minecraftidta oli ainakin ennen ihan tekijiden sivuilla tarjola myös ilmainen versio, mutta siitä puuttui tärkeimmät ominaisuut eli mahdollisuus rakentaa samaa peliä  toisten pelaajien kanssa (joka siis on näiden ryhmäpelien paras osa) ja mahdollisuus estää örkkihyökkäykset.  Eikä sitä päivitetty.

mä oon kyllä ihan ostanut pelin, koska olen istä mieltä, että tuottajien on oikeus saada palkkansa ja ettäon kivempi kun sen maksavat tuoteta käyttävät pelaajat eikä pakolla jokapaikkaan tunkevat mainostajat.

Vierailija
9/25 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita googleen minecraft selaimessa

Vierailija
10/25 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö pelaa ilmaispeliä ja poika ostaa latausseteleitä. Ei hajuakaan miten ovat koneelle saaneet.

Vierailija
11/25 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 18:05"]

Oletko idiootti? Minecraft on tuote, jolla on tietty hinta. Se on indie-peli, eli se mitä maksat, menee pelinkehittäjälle. Ihan samoin kuin leffat, kirjat jne. maksavat, myös pelit (digitaalisetkin) yleensä maksavat jotain. Pelejä on tosin paljon myös mikromaksullisia f2p-pelejä, mutta Minecraft ei kuulu niihin. Voit toki warettaa pelin, mutta se on laitonta, ja kuulostaa siltä, että tuskin sen osaat tehdä. Jos et ole valmis laittamaan kahtakymppiä lapsen harrastukseen, niin sitten vain sanot lapselle, että eip käy. 

Oletko ikinä ostanut mitään netistä? Jos luottokortin käyttö epäilyttää, niin opiskeleppa ensin vaikka verkkokaupan pelisääntöjä...

[/quote]

No melkoisen asiattomasti vastasit. En tiedä peleistä MITÄÄN, ei kiinnosta juurikaan. En ostele nettikaupoista, varsinkaan ulkomailta mitään, ei ole ollut tarvetta eikä intoa, yritän kuluttaa mahdollisimman vähän. Et varmaan ymmärrä, että ihan jokainen ei ole samalla hifi-tasolla kuin Sinä tai suurin osa tuttavistasi. Ei vaan kiinnosta minua. Haluaisin kyllä, ettei poika jää mitään olennaista paitsi kaveripiirissään, siksi kysyin apua, mutta ilmeisesti se oli sinulle liikaa.. sori. Jos noin paljon vituttaa, niin älä vastaa. Vaikutat itse idiootilta.

Olen nyt ostanut pojalle Minecraftin, ihan laillisesti ja luottokortilla. Onko hyvä nyt?

ap

Vierailija
12/25 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se maksaa 20 euroa. on se hirvee sijoitus lapseen tuo.

jos epäilyttää luottokorttiansa laittaa niin koita löytää prepaid luottokortti ja maksa sillä. en tiedä mistä suomessa saa, mutta kai niitä nyt saa.

ei minecraftin maksaminen niin vaarallista kuitenkaan ole, olisiko siellä paypal mahdollisuus esim. meillä 3 lisenssiä, halpa peli sille miten kauan jaksavat pelata ja mitä siinä voi puuhastella, ei mikään gta tyyppinen rähinä vaan rakentelua jne.

warettamalla voi olla vaikea online pelata ja päivitykset ei oikein mahda toimia. viruksia toki saa.

latausseteleitä ei joku minecraft tunne että en tiedä mitä tuossa joku selittää.

Vierailija
13/25 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 19:32"]

se maksaa 20 euroa. on se hirvee sijoitus lapseen tuo.

jos epäilyttää luottokorttiansa laittaa niin koita löytää prepaid luottokortti ja maksa sillä. en tiedä mistä suomessa saa, mutta kai niitä nyt saa.

ei minecraftin maksaminen niin vaarallista kuitenkaan ole, olisiko siellä paypal mahdollisuus esim. meillä 3 lisenssiä, halpa peli sille miten kauan jaksavat pelata ja mitä siinä voi puuhastella, ei mikään gta tyyppinen rähinä vaan rakentelua jne.

warettamalla voi olla vaikea online pelata ja päivitykset ei oikein mahda toimia. viruksia toki saa.

latausseteleitä ei joku minecraft tunne että en tiedä mitä tuossa joku selittää.

[/quote]

Sillä alunperin kysyin tuota ilmaista peliä, kun poika hehkutti, että kaverit on pelanneet ilmaiseksi, mutta se sivu, minkä hän ilmoitti, antoi 5 päivää ilmaista kokeiluaikaa ja sen jälkeen oliko se peräti 40€/kk joku palvelu, mitä en todellaKaan halua pelaamisesta maksaa. 20€ on ihan fine, mutta jos peliin kuin peliin alkaa laittamaan kympin-pari niin kokonaishinta on huh huh.. Ja kun poika ei ole meidän ainokainen lapsi, toisille ostettava saman verran jotain. Tosin tuota Minecraftia nyt voi pelata onneksi muutkin.

Mutta kuten jo mainitsin, peli on ostettu ja maksettu.

ap

Vierailija
14/25 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 18:05"]

[/quote]

No melkoisen asiattomasti vastasit. En tiedä peleistä MITÄÄN, ei kiinnosta juurikaan. En ostele nettikaupoista, varsinkaan ulkomailta mitään, ei ole ollut tarvetta eikä intoa, yritän kuluttaa mahdollisimman vähän. Et varmaan ymmärrä, että ihan jokainen ei ole samalla hifi-tasolla kuin Sinä tai suurin osa tuttavistasi. Ei vaan kiinnosta minua. Haluaisin kyllä, ettei poika jää mitään olennaista paitsi kaveripiirissään, siksi kysyin apua, mutta ilmeisesti se oli sinulle liikaa.. sori. Jos noin paljon vituttaa, niin älä vastaa. Vaikutat itse idiootilta.

Olen nyt ostanut pojalle Minecraftin, ihan laillisesti ja luottokortilla. Onko hyvä nyt?

ap

[/quote]

Jos et tiedä peleistä mitään, ja asenne on tuo, että mihinkään peliin ei rahaa laiteta, niin silloin olet ihan ulkona lastesi harrastuksista, ja todennäköisesti niitä vanhempia, jotka ostavat penskoilleen GTA:n ja CoD:n, jotka ovat täysin lapsille sopimattomia. Kannattaisi hiukan tutustua lasten kiinnostustenkohteisiin, vaikka pelaamalla sitä Minecraftia yhdessä lapsen kanssa.

Vierailija
15/25 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoita minecraft selaimessa

Vierailija
16/25 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää lähinnä tuo "yritän kuluttaa mahdollisimman vähän..." = haluan siis varastaa lapselleni pelin. :O Erikoiset on elämänarvot juu.

Vierailija
17/25 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..............

Vierailija
18/25 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kirjoitin googleen minecraft selaimessa mutta ei toiminut

Vierailija
19/25 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa kerran sen 9eur ja sen jälkeen rajaton käyttö. Ei kai se nyt niin kallista ole? Osta pojalles playkauppaan tai appstoreen 10 euron lahjakortti är-kiskalta, niin sillä voi sitten hoidella, jos et uskalla luottokorttiasi käyttää. Pistä poika vaikka maksamaan viikkorahasta tai tekemään hommia sen eteen.

Kyllähän kaikki sitä pelaa

Vierailija
20/25 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mine noin paljoa maksa ainakaan pocket edition puhelimeen/tablettiin. Olisko ollut jotai 7 egee. Ollaan lasten kanssa sovittu, että ostetaan peli, mutta ei sitten hankita mitään maksullisia lisäosia ja tekstuuripaketteja koko ajan pelin edetessä ilman lupaa ainakaan (eikä niillä ole luottokorttiakaan). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän