Suunnitelkaa mulle täydellinen päivä huomiseksi, saan olla yksin kotona noin kuusi tuntia!
Haenko herkkuja kaupasta? Katson jonkun leffan? Mitä sä tekisit jos mies ja lapset olisi pois jaloista yhden päivän?
Kommentit (22)
Aww, vaan 6h. En kestäisi. 6h ei riitä mihinkään.
Jotakin aivan uutta. Harjoittele vaikka ankkakävlyä ympäri olohuonetta ja laula kovalla äänellä Oolannin sotaa.
Minä saan olla yksin 24/7 halutessani, ihanaa. Ei ole miestä eikä lapsia.
Mää lojuisin sängyssä ja sohvalla, katsoisin telkkaa, soisin jotain mistä tulee hyvä mieli, ehkä ulkoilisin.
Kai se päivä kannataa jotenkin erilaisten masturbointisessioiden varaan rakentaa. Vaikkanpepun puolelle, jos se on aiemmin ollut vähemmällä huomiolla
Otat ensiksi aikaa itselle. Tyydytät itsesi sormilla tai sauvalla. Sitten kunnon kylpy ja sheivaat itsesi. Sitten tilaat itsellesi jotain ruokaa vaikka pitsaa.
Ihan mitä itse haluat. Jos itse olen kotona, kun lapsi on päiväkodissa ja mies töissä, tuntuu että en ehdi tekemään mitään. On niin paljon sellaista, mitä haluaisin tehdä ihan omassa rauhassa.
Luultavasti tekisin jotain näistä;
-Neuloisin
-Ottaisin päikkärit
-Lukisin kirjaa
-Katsoisin elokuvan tai jotain sarjaa
-Tekisin joitakin suht nopeita mutta tärkeitä kotitöitä, esim. nyt vaihtaisin naulakon vaatteita paksumpiin
-Tekisin timanttimaalausta tai numeromaalausta
-Söisin mitä ikinä haluaisin ilman sitä vieressä mankumista
No sehän riippuu ihan siitä, että mitä tykkäät tehdä, ei kai me muut voida siinä asiassa paljoa neuvoa :,D
Vierailija kirjoitti:
Ihan mitä itse haluat. Jos itse olen kotona, kun lapsi on päiväkodissa ja mies töissä, tuntuu että en ehdi tekemään mitään. On niin paljon sellaista, mitä haluaisin tehdä ihan omassa rauhassa.
-Neuloisin
-Ottaisin päikkärit
-Lukisin kirjaa
-Tekisin joitakin suht nopeita mutta tärkeitä kotitöitä, esim. nyt vaihtaisin naulakon vaatteita paksumpiin
Lapsi päiväkodissa, kun olet kotona ja vielä korona-aikaan, huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan olla yksin 24/7 halutessani, ihanaa. Ei ole miestä eikä lapsia.
Liittyy aloitukseen miten?
Sinun täydelline päivä on erillainen kuin miun, mutta tässä ehdotus:
Katso sellainen anime kuin Avatar: The Last Airbender. Se on suunattu nuorille, mutta aikuisena sitä osaa arvostaa esim. politiikka, kansanmurha, henkisyys jne. Parasta siinä on se, että JOS tykkäät, niin voitte katsoa yhdessä miehen ja lasten kanssa. :) M25
Vierailija kirjoitti:
Katso sellainen anime kuin Avatar: The Last Airbender. Se on suunattu nuorille, mutta aikuisena sitä osaa arvostaa esim. politiikka, kansanmurha, henkisyys jne. Parasta siinä on se, että JOS tykkäät, niin voitte katsoa yhdessä miehen ja lasten kanssa. :) M25
Kuulostaa hyvältä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. :)
Juonta en rupea tänne kirjoittamaan, kun Google on olemassa. Itse katsoin tuon pikkupoikana, kun se tuli Neloselta aamuisin. Nyt vuosi sitten katsoin sen uudestaan, ja itkin pari kertaa ja lopussa tuli sitten totaalinen itkukohtaus. :D Toivon, että mahdollisimman moni lapsi katsois tuon sarjan ja sitten uudestaan aikuisiällä. Mahtava kokemus. M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Neuloisin
-Ottaisin päikkärit
-Lukisin kirjaa
Joo huhhuh kun yövuoron jälkeen oikein unta tarvitsee äiti, huhhuh uhhuh.
Haluatko siis olla yksin vai esim. tavata läheisiä ystäviäsi ?
Kiitos ideoista! Päädyin siihen että jos lähden heti aamulla lyhyelle lenkille kun saan lapset omiin menoihinsa. Samalla reissulla voisin hakea jotain hyvää kaupasta. Sitten suihku, se jonkun mainitsema sheivaus, mahdollisesti masturbointi pidemmän kaavan mukaan, jonka jälkeen leffa tai sarja kera ostamani herkut. Kuulostaisiko hyvältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Neuloisin
-Ottaisin päikkärit
-Lukisin kirjaa
Et ole sattunut kuulemaan vapaapäivistä? Tällainen tilanne sattuu minulle tosiaan ehkä kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ideoista! Päädyin siihen että jos lähden heti aamulla lyhyelle lenkille kun saan lapset omiin menoihinsa. Samalla reissulla voisin hakea jotain hyvää kaupasta. Sitten suihku, se jonkun mainitsema sheivaus, mahdollisesti masturbointi pidemmän kaavan mukaan, jonka jälkeen leffa tai sarja kera ostamani herkut. Kuulostaisiko hyvältä?
Kuullostaa ❤️
herkkuja, lempparisarja, kylpy, päikkärit