Miten voi tulla yht'äkkiä aivan tajuton väsymys
Ihan tavallinen päivä. Näin kyllä tuttuja, mutta ei se nyt niin raskasta ole. Ja aivan terve olen, enkä mitään normaalista poikkeavaa ole tehnyt. Hyvin nukuinkin.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaamosoireet ainakin itselläni alkaneet jo, kirkaslamppu ja deevitamiini käyttöön.
Kirkasvalolamppu yksin riittää siihen, ei tarvi lisävitamiinia, kun varastot ovat kesän jäljiltä täynnä. Yliannoksestahan tulee sydänpysähdys!
Itsellä jotkut ruokaaineet aiheuttavat järkyttävän väsymyksen ja aivosumun. Esim paprikaa syötyäni olen aivan mielettömän väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä jotkut ruokaaineet aiheuttavat järkyttävän väsymyksen ja aivosumun. Esim paprikaa syötyäni olen aivan mielettömän väsynyt.
Kapsaiini niissä. On muuten joidenkin lääkkeidenkin pohjalla, ja niillähän on silloin yhteisvaikutus! Mitä lääkkeitä sulla on käytössä?
Mulla on ainakin jatkuva väsymys. On alkanut viime keväänä. Epäilen koronan aiheuttaman stressin olevan syynä. Vaikkei niitä kuolonuhreja niin olekaan ja yli 99 prosenttia ihmisistä toipuu siitä hyvin niin vaikutukset yhteiskunnalle ja maailmalle ovat uskomattomat.
Nyt jos hankkii töitä tai opiskelupaikan niin ei ole takeita siitä voiko aloittaa. Kaikkea ei voi kuitenkaan etänä tehdä. Sukukin on linnoittautunut kotiin, ketään ei voi kunnolla tavata, on ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainakin jatkuva väsymys. On alkanut viime keväänä. Epäilen koronan aiheuttaman stressin olevan syynä. Vaikkei niitä kuolonuhreja niin olekaan ja yli 99 prosenttia ihmisistä toipuu siitä hyvin niin vaikutukset yhteiskunnalle ja maailmalle ovat uskomattomat.
Nyt jos hankkii töitä tai opiskelupaikan niin ei ole takeita siitä voiko aloittaa. Kaikkea ei voi kuitenkaan etänä tehdä. Sukukin on linnoittautunut kotiin, ketään ei voi kunnolla tavata, on ahdistavaa.
Onhan tuossa miettimisenpaikka, mutta teepä kunnollinen munakas ainakin joka aamu!
Mun väsymys loppui kuin seinään kun syöpäkasvain leikattiin pois. Mut sulla tuskin on sama syy.