Onko normaalia että työpäivän jälkeen on aina pakko ottaa Buranaa?
Sattuu niin paljon selkään ja jalkoihin. Aamullakin sattuu vielä. työnantajan mielestä tietysti ihan normaalia.
Kommentit (13)
En mä noin levyllään särkylääkkeillä selviä. Sinuna vahvistaisin selkä ja vatsalihaksia. Kuntosali voisi auttaa paremmin
No en helvettissä jaksa mennä mihinkään kuntosalille kun on 8 h rehkiny niska limassa
Kyllä kipu kuuluu elämään. Jos työ ei satu, niin et tee tarpeeksi kovasti töitä ja annetaan lisätöitä ilman korvausta!
t. pomo
Sillä se lähtee millä on tullutkin. Saat tästä lähtien tehdä ylitöitä pari tuntia/päivä.
T:Pmosi kirjoitti:
Sillä se lähtee millä on tullutkin. Saat tästä lähtien tehdä ylitöitä pari tuntia/päivä.
Palkattomana tietenkin. Ylityöt on ns. omaa aikaa, vapaa aikaa koska se on illalla, ja emme kykene maksamaan iltalisiä.
t.pomo
haistaakaa jo v ttu mitähän mieltä olisi työterveyslääkäri. Ai niin! Pomo sanoi että ei ole lupaa mennä työterveyteen.
Tänään otin buranaa ennen ja jälkeen töiden. ihan perus settiä.
Ei. Onko jatkunut jo kauan ja ehtinyt muodostua riippuvuus? Jatkuvassa käytössä vatsa ei tykkää ja lääkkeen vaikutus heikkenee.
On ihan normia, mulla tosin lähinnä päänsärkyyn. Menee pahimmillaan 6-8 buranaa päivässä jos on niskat jumissa ja univajetta koko viikon ajalta eikä tuokaan auta.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Pitää ottaa meloxicamia, panadolia ja norflexia. Ja voitelu mobilatilla.
Ei auta nivel-ja nikamakipuihin valitettavasti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta nivel-ja nikamakipuihin valitettavasti...
Kyllä mä noi napsin just nivelkipuihin. Polvissa nivelrikot, lonkassa ja olkapäässä kulumat. Ranteissa hermopinteet (leikattu jo kolmeen otteeseen). Mitäs sinä napsit niin osaan pyytää seuraavaksi niitä?
No riippuu vähän, mistä tuo johtuu. Jos esim. olet tosi ylipainoinen, voi tulla tuki- ja liikuntaelinvaivoja vaikkei olisi edes töissä. Työterveys on kai oikea osoite terveysvaivoissa eikä pomo, jos työolosuhteet ovat kuitenkin kunnossa.