Nainen menee suhteeseen toivoen että mies muuttuisi, mutta ei muutu
Mies menee suhteeseen toivoen että nainen ei muutu, mutta muuttuu silti. Kyllä näin on.
Kommentit (8)
Olen muuttunut mutta ensimmäistä kertaa ei ole jätetty.
Vierailija kirjoitti:
Olen muuttunut mutta ensimmäistä kertaa ei ole jätetty.
Eli sinä olet jättänyt miehet?
Nuorena kuvittelee, että sottapytystä voisi tulla siisti ja vastuuttomasta aikuinen. Näin ei ole. Vanhempana useat tuntemani naiset eivät enää haluaisi asua parisuhteessa ollessaan miehen kanssa, koska vaara ajautua taloudenhoitajaksi on suuri. Miehillä taas on kova hinku yhdessä asumiseen, koska luultavasti kaipaavat taloudenhoitajaa. Monet miehet puolestaan kitisevät jatkuvasti naisen ulkonäöstä: hiukset ovat väärän pituiset tai väriset, korkokenkiä pitäisi käyttää tai olla käyttämättä, vaatteet vääränlaiset, pyllyä voisi treenata, tight cap pitää olla jne...
Sepäs onkin kun varsinkin naiset tajuaisivat tämän, että toista ei voi muuttaa, ellei toinen itse halua. Ne häiritsevät asiat siinä kumppanissa seuraavat hamaan hautaan. Voit valita ainoastaan sen, että hyväksyt ne tai vaihdat mieheen, jonka häiritsevät ominaisuudet kestät. Joka ikisessä ihmisessä kun on ne vikansa.
Tämä on niin totta! Tuttu alkoi seurustella alkoholistin kanssa ja nyt valittaa hänen juomisistaan ja yrittää muuttaa miestä Miksi? Tiesit jo etukäteen mitä tuleman pitää!
Olen aina ihmetellyt miksi näin on.
Nainen menee suhteeseen ja alkaa valittaa miehestä ja kuinka muuttaa häntä.
MIes taas toivoo että nainen pysyisi samanlaisen kuin suhteen alkuaikoina
Näinhän tämä on.
Miksi aina käy näin?