Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Iso omakotitalo, jossa asuu 2 perhettä, kokemuksia?
05.10.2013 |
Minkälaista on asua ystäväperheen kanssa samassa talossa? Onnistuuko, jos kummallakin perheellä käytössä oma kerros talosta?
Kommentit (3)
Kyllä onnistuu, jos selvät säännöt kuluista, velvollisuuksista ja oikeuksista.
Tiedän parikin tuollaista tapausta Helsingissä, että iso puutalo on jaettu kahteen asuntoon. Molemmilla on siis omat keittiöt, kylppärit ja sisäänkäynnit. Sauna ja piha yhteisiä. Eihän se juurikaan eroa paritalosta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 23:28"]
Minkälaista on asua ystäväperheen kanssa samassa talossa? Onnistuuko, jos kummallakin perheellä käytössä oma kerros talosta?
[/quote]
Miksei toimisi?
Alue: Aihe vapaa
Ei kokemusta, mutta en kyllä edes harkitsisi. Yhdessäkin perheessä on tarpeeksi :D