Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni lapsistasi olivat vahinkoja?

Vierailija
02.09.2020 |

Ja kuinka monta lasta sinulla on yhteensä. Itse olen 28N ja on yksi 9v lapsi joka oli vahinko. Tosi stressaavaa on yrittää opiskella ku on lapsikin.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N28 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä kysymys. Aivan kuin täällä palstalla olisi paljon ihmisiä, joilla on vahinkolapsia, kun vanhemmat eivät ole osanneet pitää huolta ehkäisystä. Kohta varmaan vielä kysyt, kuinka monella on ä pä riä.

Ihan normi kysymys. On minullaki vahinkolapsi eikä siinä mitää outoa ole.

No onhan se järkyttävää, jos lapsi saa tietää olevansa vahinkolapsi. Ja vaikka ei tietäisikään. On silti.

Vierailija
22/61 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Törkeä kysymys. Aivan kuin täällä palstalla olisi paljon ihmisiä, joilla on vahinkolapsia, kun vanhemmat eivät ole osanneet pitää huolta ehkäisystä. Kohta varmaan vielä kysyt, kuinka monella on ä pä riä.

No onhan se järkyttävää, jos lapsi saa tietää olevansa vahinkolapsi. Ja vaikka ei tietäisikään. On silti.

En minä ole sitä hänelle koskaan sanonut koska en ole julma. Täällä voi kuitenki puhua vapaammin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hölötät. Ei Suomessa kukaan ole vahinkolapsi, lukuunottamatta ehkä niitä joiden äidit ei huomaa olevansa raskaana ollenkaan. Vahinkolapset abortoidaan. Kun suunnittelematonta raskautta päätetään jatkaa, lapsi ei ole enää vahinko vaan hänet on päätetty haluta.

Vierailija
24/61 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni lapsistasi oli vahinko?

Vierailija
25/61 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta joista yksi yllätys. Tulin raskaaksi ennen kuin olimme edes miettineet milloin olisi sopiva aika toiselle lapselle. Ja hyvä niin, ensimmäinen raskaus ja synnytys olivat hankalia, en tiedä olisinko koskaan uskaltanut tarkoituksella lähteä tuohon hommaan uudestaan niin nopeasti.

Vierailija
26/61 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1/3. Söin pillereitä, joten lapsi oli todella yllätys.

Sama, pillereistä läpi. Hän niin kovin halusi tulla meille, onneksi tuli. Pikku sisarus sitten on tietoisesti tehty.

N27

Vierailija
27/61 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi lasta, ei yhtään vahinkoa.

Sama.

Vierailija
28/61 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko ilmoittaa äitini ketjuun:)

Hänellä kaksi lasta ja molemmat ollaan vahinkoja. Minä olen tiennyt sen aina mutta veljelleni asia oli järkytys kun hän sen kuuli kypsässä kolmenkympin iässä.

Vierailija
29/61 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/4

Vierailija
30/61 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-3. Eli kolme keskenmenoa ollut. Kaksi lasta syntynyt. Nyt alan olla jo vähän vanha enää raskautumaan, eli eiköhän se ole tässä.

Vierailija
31/61 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vahinkoja. Jokainen seksiä harrastava tietää, että raskaaksi voi tulla ehkäisystä huolimatta. Jos harrastaa ilman ehkäisyä, niin vielä paremmin. Jälkiehkäisy ja abortti on keksitty jos raskaus on ei toivottu asia. Minulla on 3 lasta, jotka olen halunnut. Ei vahinkoja.

Vierailija
32/61 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän esikoinen ei tietääkseni ole ollut järkyttynyt, vaikka tietää hyvin olevansa vahinkolapsi. On tiennyt jo ennen kuin asiasta puhuttiin, mitään muuta tuskin voi olettaa kun hänen syntyessään äiti oli 19 ja isä 17. Lapsi tietää silti, että halusimme pitää hänet ja olemme aina rakastaneet häntä ja hänen sisaruksiaan.

Vierailija
33/61 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vahinkoja. Jokainen seksiä harrastava tietää, että raskaaksi voi tulla ehkäisystä huolimatta. Jos harrastaa ilman ehkäisyä, niin vielä paremmin. Jälkiehkäisy ja abortti on keksitty jos raskaus on ei toivottu asia. Minulla on 3 lasta, jotka olen halunnut. Ei vahinkoja.

Mä en jaksais elää tommosen pilkunviilaajan kans päivääkään. Oot hiukan rasittava luonne.

Vierailija
34/61 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän esikoinen ei tietääkseni ole ollut järkyttynyt, vaikka tietää hyvin olevansa vahinkolapsi. On tiennyt jo ennen kuin asiasta puhuttiin, mitään muuta tuskin voi olettaa kun hänen syntyessään äiti oli 19 ja isä 17. Lapsi tietää silti, että halusimme pitää hänet ja olemme aina rakastaneet häntä ja hänen sisaruksiaan.

Minun poikani isä oli 21 kun hän syntyi. Miten sanoitte asian ja onko se muka pakko sanoa? Minä en ainakaan haluaisi sanoa pojalleni että oli vahinko päin naamaa?

Vierailija
35/61 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/61 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko voi myös olla iloinen vahinko. Läheinen ihminen yritti lasta monta vuotta, kahden keskenmenon jälkeen luovutti ja aloitti uudelleen e-pillerit. Ja sitten tuli raskaaksi. Se vahinko oli hyvin tervetullut.

Minulla on vain yksi ja hän ei ole vahinko.

Vierailija
37/61 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapseni. Olin 21v esikoisen kohdalla ja 22v toisen. Esikoinen kylläkin oli ymmärrettävä vahinko, koska olimme ilman ehkäisyä suht pitkään. Toinen tuli ehkäisystä läpi. Ovat kouluikäisiä ja tietävät kyllä olleensa onnellisia vahinkoja. Juttelemme kaikesta lasten kanssa, joten sekin asia on käsitelty pari kertaa.

Vierailija
38/61 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/2 yrittämättä. Minun mielestä eivät ole vahinkoja vaan yllätyslapsia, tiesin haluavani lapsia niin ei käynyt mielessä tehdä aborttia vain siksi, että ei tullut etukäteen suunniteltua raskautta.

Ensimmäinen pillereistä läpi (ilmeisesti vatsatauti aiheutti) ja toisen kohdalla kondomi rikki. Piti olla varmat päivät niin en hakenut jälkiehkäisyä.

Ovat molemmat muuten vielä äpäriä, en mennyt lasten isän kanssa naimisiin. Ihan hirveätä nykypäivänä.

Itse olen myös vahinko ja aina tiennyt sen. Ei kai siinä, mutta isoveli oli toivottu. Myös nuorempi pikkusisaruksista on vahinko, äidillä tullut aina vahinko suunnitellun perään... Me vahingot synnyimme avioliittoon jos sillä jotain merkitystä.

Vierailija
39/61 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Meillä ei kondomi ja imetys riittänyt ehkäisyksi kun tulin jo raskaaksi. Silloin esikoinen oli 3kk. Rakastettu lapsi hänkin on eikä viimeisin. Hän vain oli niin tomera, että päätti tulla ilman yrittämistä. Yksikään ei ole syntynyt niin vanhanaikaiseen instituutoon kuin avioliittoon.

Vierailija
40/61 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/3, lisäksi 4 aborttia. Oli tuskaa säätää ehkäisyn kanssa kunnes viimein pääsin sterilisaatioon. En ole koskaan halunnut yhtään lasta, ikävä kyllä olen ollut ylihedelmällinen nuorempana. Sitä on suvussa :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan