Kuinka moni lapsistasi olivat vahinkoja?
Ja kuinka monta lasta sinulla on yhteensä. Itse olen 28N ja on yksi 9v lapsi joka oli vahinko. Tosi stressaavaa on yrittää opiskella ku on lapsikin.
Kommentit (61)
Miten pistetään vahinko kiertämään: Laitetaan lapsi karuselliin.
Vierailija kirjoitti:
Miten pistetään vahinko kiertämään: Laitetaan lapsi karuselliin.
Hahahha
En oikein ikinä ole oppinut käyttämään ehkäisyä, joten aina seksin harrastamisesta on ollut seurauksia. Lapset ovat lahja, eivät vahinkoja.
Kolme lasta, yksi ylläri. Ja ihan paras sellainen.
Kyllähän lapsia saa tulla maailmaan. Suomessa on lapsikato, joten hyvä, että tehdään Suomeen lisää lapsia.
Yksi lapsi joka on alle kuukauden ikäinen. Oli vahinko, muttei kauhea yllätys kun ei ehkäisyä käytetty.
Lapsia kaksi. Minulla esikoinen oli vahinko. On nyt 6 vuotias.
En kyllä pidä vahinko ilmauksesta. Siinä on jotenkin niin negatiivinen sävy. Mielummin puhun yllätysvauvasta. En kadu, parasta mitä minulle on tapahtunut. ❤
N29
Vierailija kirjoitti:
Lapsia kaksi. Minulla esikoinen oli vahinko. On nyt 6 vuotias.
En kyllä pidä vahinko ilmauksesta. Siinä on jotenkin niin negatiivinen sävy. Mielummin puhun yllätysvauvasta. En kadu, parasta mitä minulle on tapahtunut. ❤N29
Olitpas nuori kun esikoisesi syntyi.
Neljä lasta, kaksi vahinkoa. Tai miten sen toisen vahingon nyt ottaa, oltiin vähän huolettomia ehkäisyn kanssa, ei ollut tarkoitus tulla raskaaksi mutta tiedettiin että se on mahdollista.
Ei ole vahinkoja. Yksi ihme löytyy jota yritettiin vuosi ennen kuin onnistui.
1/3. Söin pillereitä, joten lapsi oli todella yllätys.
Vierailija kirjoitti:
1/3. Söin pillereitä, joten lapsi oli todella yllätys.
Sama homma minulla. Olen Ap ja unohdin just sanoa että söin pillereitä joten ei sen pojan olisi pitänyt syntyä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi lasta, ei yhtään vahinkoa.
Miten suhtautuisit vahinkolapseen jos semmonen syntyis?
Törkeä kysymys. Aivan kuin täällä palstalla olisi paljon ihmisiä, joilla on vahinkolapsia, kun vanhemmat eivät ole osanneet pitää huolta ehkäisystä. Kohta varmaan vielä kysyt, kuinka monella on ä pä riä.
Vierailija kirjoitti:
Törkeä kysymys. Aivan kuin täällä palstalla olisi paljon ihmisiä, joilla on vahinkolapsia, kun vanhemmat eivät ole osanneet pitää huolta ehkäisystä. Kohta varmaan vielä kysyt, kuinka monella on ä pä riä.
Ihan normi kysymys. On minullaki vahinkolapsi eikä siinä mitää outoa ole.
23-vuotias ainokaiseni ei ole vahinko vaikka olinkin nuori hänet saadessani.