Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä alat ovat sellaisia "kansainvälisiä" aloja/työpaikkoja, jossa

Vierailija
05.10.2013 |

"pääpaikkana" on esim. helsinki ja aina silloin tällöin käydään työssä muualla maailmalla? Muitakin kuin lentoemäntä ja lentäjä. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä aika monessakin työssä pääsee silloin tällöin lyhyisiin reissuihin, mutta esim. jotkut kv. markkinointi- ja vientityöt mahdollistavat pidemmätkin matkat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on just sellainen tyä. rahakkaita hommia kun saa päivärahat ja kaikki kulukorvaukset. mihin tarvit tietoo?

Vierailija
4/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 21:59"]

mulla on just sellainen tyä. rahakkaita hommia kun saa päivärahat ja kaikki kulukorvaukset. mihin tarvit tietoo?

[/quote]

Ammatinvalintapsyk. luona kävin ja se selitti jotain tuontapaista työtä, että sopis mulle... Ei vaan antanu esimerkkejä niistä aloista, ei halunnu kuulemma alkaa mun mieltä "ohjaamaan".. :s 

En nyt ihan mitä tahansa "osaksi kansainvälistä" työtä lähde miettimään, mutta kun tietäisi edes osan niin olisi kiva :) Vaikka en nyt tiedä onko tämäkään järkevä tapa niitä miettiä, mutta ainakin jotain... 

Vierailija
5/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n ikä ja koulutus?

Vierailija
6/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuonti- ja vientihommat noin yleensä. Ulkomaalaisomisteisessa firmassa varmasti reissaa kaikki pomot ainakin.

Vierailija
7/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuski.

Vierailija
8/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynti-insinööri/päällikkö kansainvälisessä firmassa. Tosin matkustamaan ei pääse ihan heti. Ensin pitää aloittaa siitä, että laatii apuna tarjouksia jonkun vanhemman myyntipäällikön kanssa. Jossain vaiheessa pääsee asiakkaan luo neuvotteluihin toisen parina, ja muutaman vuoden työkokemuksen jälkeen itsenäisesti matkustelemaan ja neuvottelemaan kaupoista.