Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä värinen talvitakkisi on? Tai minkä värisen haluaisit?

Vierailija
05.10.2013 |

Onko kaikilla musta talvitakki?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansininen villakangastakki ja punainen toppatakki, joka on vähän sporttisempi. Sitten on myös musta pitkä kevyttoppatakki, jota tulee käytettyä aika vähän. Urheiluun valutsen yleensä jonkun vähän värikkäämmän, harvoin tulee ostettua mustaa. Tällä hetkellä kiehtoisi ostaa esim. joku harmaan sävyinen ruudullinen villakangastakki, mutta en viitsi, kun ei ole tarvetta. Vanhoilla takeilla pitäisi pärjätä. Eikä ne vanhatkaan ole kuin vuoden pari vanhoja.

Vierailija
2/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta villakangastakki ja musta nahkatakki (puolireiteen, hupullinen). On tosiaan mustaa tällä hetkellä, vaikka joskus on ollut kirsikanpunaista ja kuninkaansinistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy musta ja harmaa villakangastakki, eri mittaiset. Sitten on pinkki toppatakki ulkoiluun ja siistimpi pinkki-harmaatuudullinen toppatakki.  Tosin nyt olen raskaana joten ainoastaan yksi noista mahtuu päälle, a-linjainen villakangastakki joka on tietysti se musta..

Vierailija
4/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ruskea villakangastakki ja just ostin uuden oliivinvihreän maiharin. :D

Vierailija
5/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen. Haluaisin sellaisen ruskeanharmaan, mutta ne oli myyty jo loppuun =(

Vierailija
6/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin sähkönsinisen villakangastakin

Vierailija
7/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa-mustaruudullinen villakangastakki, musta puolipitkä jokasään (kevytoppa)takki, valkoinen lyhyt untuvatakki, musta puolipitkä untuvatakki, beige pitkä lämmin untuvatakki. Sään ja fiiliksen mukaan pukeudun ja nämä takit olen ostanut noin 5 vuoden aikana ja kaikki hyväkuntoisia vieläkin.

Vierailija
8/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppatakit on violetti, luumu, ruskea, musta ja tummanvihreä. Villakangastakit on tummansininen ja harmaa. Nämä riittää tulevaksi talveksi.

Vierailija
9/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 tummanruskeaa tekoturkkia (lyhyt ja pitkä) sekä musta pitkä talvitakki.

Vierailija
10/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, musta :)

Vierailija
11/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta villakangastakki löytyy pitkänä ja lyhyenä, sekä beige toppatakki (+sporttivaatteet erikseen).

Tahtoisin tummanharmaan villakangastakin, ehkä tässä ostankin jos tulee hyvä vastaan (tai odotan alennuksia).

Suosin ns. klassisia malleja, koska pidän siitä tyylistä. Lisäksi mustaan on helppo yhdistää erilaisia värejä, menisi sekamelskaksi jos olisi väriä takissa, huivissa, laukussa ja kengissä jne.

Tuo harmaa kiehtoo nyt siksi, että tietyn sävyiset harmaat ovat tyylikkäitä ja harmaa on suht helppo väri yhdistää muihin. Harmaa myös korostaa tiettyjä värejä hyvin, aivan eri tavalla mitä musta.

Vierailija
12/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä parka ja haluaisin oranssin tai keltaisen.

Vierailija
13/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ja harmaa. Lisäksi urheiluun on punainen ja pinkki.

Musta on kiva väri takissa kun piristää sitä värikkäillä asusteilla.

Vierailija
14/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kirkkaanpunainen, musta, harmaa, violetti.

Mustia on 2  erilaista ja harmaita 3 erilaista.

Vierailija
15/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beige untuvatakki (lyhyt), beige villakangastakki (pitkä). Katsoin kaappiin ja totesin, että useimmat takkini ovat vaaleanruskean eri sävyissä.

Mustaa takkia minulla ei ole ollut sitten 80-luvun.

En varsinkaan talvella tykkää mustasta, koska ko. vuodenaika on mielestäni muutenkin niin synkkä ja ankea.

Vierailija
16/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen (villakangastakki) ja valkoinen (toppatakki). Haluaisin mustan! Siksi, että olen tumma tyttö ja näytän hyvältä mustassa.

Vierailija
17/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on, mutta se on oikeastaan välikausitakki. Sillä olen pärjännyt kovillakin pakkasilla, kun olen laittanut alle monta kerrosta neuleita.

Vierailija
18/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pari mustaakin löytyy, sen lisäksi löytyy vihreä, vadelmanpunainen ja beige.

Urheiluun tarkoitettuina löytyy sitten lisää värejä, ei mustaa.

Vierailija
19/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa villakangastakki, pitkä, jota en juuri käytä.

Musta hupullinen lähes polvipituinen kosteutakin sietävä takki, käytössä aika usein, ei maihari

Punainen lyhyt kevyvanutoppis, eniten käytössä, ei liian kuuma.

Paksumman toppiksen panen luultavasti myyntiin, liian kuuma, ei käyttöä.

Tässä iässä pitää jo olla yksi sellainen takki, jolla voi mennä myös hautajaisiin, minulla erityisesti tuo musta, koska on säänkestävä.

Vierailija
20/22 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toppatakki löytyy, haluaisin oliivinvihreän turkisvuoratun parkan. 

On mulla myös harmaa ja viininpunainen villakangastakki, mutta ne ovat Suomessa ja minä ulkomailla :( 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi