Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huolimatonta teiniäitiyttä, pian 2-vuotias poika poltti itsensä vadelmapullaa syödessä

18.07.2006 |

Sisareni tyttärenpoika oli siis syömässä pullaa, jossa on kuuma vadelmahilloa täytteenä ja vadelmahilloa putosi pojan jaloille. Pöyristyttävää! Tämä sisarentyttäreni oli siis antanut KUUMAA hilloa sisältävän pullan pienelle lapselle! Itkuhan siitä oli tullut ja kamalat jäljet pojan jalkoihin! Oikein isot rakkulat!

Tämä äiti ei kyllä muutenkaan ole osoittanut olevansa kunnon äiti. Aina hän on vaan rilluttelemassa ja lapsen hoito jää muiden harteille. Äidillensä on lapsen tuonut usein hoitoon ja myös minun luokseni. Viime kesänäkin kävin lapsen ja omien lapsenlasteni kanssa Puuhamaassa ja Muumimaailmassa, kun tyttö oli rilluttelureissuillaan ties missä. Tämäkin äiti oli 16-vuotias kun sai lapsen ja ei lapsenhoito ole alun alkaenkaan kiinnostanut. Vaatteissa on usein tahroja eikä esim. reikiä paikata jos vaatteet repeytyvät. Kaljapulloja on varaa ostaa, muttei uusia vaatteita lapselle! Itse tämä äiti kyllä kulkee viimeisimmän muodinmukaisissa vaatteissa. Kyllä minä olen aina omista menoistani ja vaatetuksestani tinkinyt lasten kustannuksella.

Minä lähetin aluksi aina 50 ¿ kuussa lapsenhoitoon tarkoitettuja tarvikkeita varten, mutta nekin rahat menivät aivan muuhun tarkoitukseen. Nyt olenkin sitten tyytynyt ostamaan vaatteita, leluja ja muuta tavaraa lapselle. Tänäkin kesänä olen yli kuukauden lasta hoitanut. Heti huomasin, että kun lapsi tuli tänne niin poika heti piristyi ja on ollut iloisella mielellä.

Lapsen mummokin eli minun sisareni on kiinnostuneempi omasta työurastaan kuin lapsenlapsestaan. No sehän ei minulle tullut yllätyksenä. Sellaisia ne akateemiset ihmiset usein ovat, että lapsi jää usein toiselle sijalle työn jälkeen.

Itse olen lapseni saanut 20-vuotiaana ja aina olen lapseni etusijalle laittanut elämässäni. Nykyisin asun lapsenlasteni kanssa ja lapsilla on turvallinen, pullantuoksuinen koti eikä mikään teiniäidin rillutteluasunto.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt yrität hyvittää itsellesi sitä. Huonosta omastatunnosta johtuen höösäät siis poikasi lapsia?!

Vierailija
22/25 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-e-i-j-a:

Lisäksi poikani osti minulle ja lapsille viime talvena kahden viikon etelänloman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa oppia kantapään kautta ja lopettaa avustukset niin johan oppii miten käy ellei mitään itse asioittensa eteen tee..

Onhan tuo " tyttö-äiti" näemmä jo teidätkin opettanut palvelijoikseen, ja hyvin toimii!

Vierailija
24/25 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-e-i-j-a - 17.07. 16:18 vastaa tähän viestiin (10/24)

Ajattelin että lapset voisivat myös tulla mukaani

tai sitten asua sen vuoden vanhempiensa luona (jos nämä lapsia pystyvät hoitamaan) tai sitten muuttaisin ulkomaille vasta noin 10 vuoden kuluttua kun lapset ovat isoja.

" Poikani vapautui jo vankilasta ja en usko että hän enää sinne joutuu."

Mikä tämä seija on arvostelemaan kenenkään äitiyttä, kun oma poika on täysin pilalla??? Vituttaa tollaset moralisoijat.

Terv. äiti 32v, lapset 5 ja 3. En siis ole tod. mikään teiniäiti

Vierailija
25/25 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kun vaan tilaa ja lapset mummolla niin kyllä tulee väistämättä mieleen että joku asia on pojan lapsuudessa mennyt ja pahasti pieleen. Ei ole normaalia aikuisuutta adhd diagnoosinkana kanssa asustella ulkomailla huumeiden perässä ja jättää lapset mummolle.