Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onhan toi kauheeta mitä ihminen itteensä vetää. Toisaalta kaikille ketkä ajattelevat nauttivansa alkoholia pitäisi näyttää miten "raaka" viina vie näön. 

Vierailija
2/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi sen jalka, josta on liha mädäntynyt pois? Aineksia kauhuleffaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, ei noista pelotteluista ole mitään hyötyä.

Vierailija
4/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2013 klo 02:15"]

Voi kuule, ei noista pelotteluista ole mitään hyötyä.

[/quote]

En sanoisi noin. Varmasti tehoaa johonkin. Minä en kokeillut ikinä tupakkaa nuorena sen vuoksi, että koulussa näytettiin video keuhko- ja kurkkusyövän seurauksista. Pelottelu tehosi ainakin minuun.

Vierailija
5/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vei halut syödä kannabiskakkunen :((((

Vierailija
6/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se, että pelottelu ei ainakaan auta. Huumeisiin ei jää kerrasta koukkuun, eikä kerrasta kahdesta kolmestakaan tapahdu kummosempia.

Olin eilen yläasteen vanhempain illassa ja ilokseni huomasin, että päihdevalistus oli päihdekeskustelua. Ei pelkästään pelätä kauheaa maria, vaan myös viina ja tupakka ja KAHVIkin livahti keskusteluun mukaan.

Aivan superia! Hyvää Vantaa!

Vierailija
7/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenkähän AP kuvittelee krokodilin liittyvän Suomen huumeskeneen mitenkään? Luuletko, että jos nyt poltat yhden kannabispöllin, olet jo ensi viikolla tykittämässä krokodiliä ränniin? Moista moskaa et Suomesta edes löydä. Itänaapuriin olisi lähdettävä hakemaan!

Vierailija
8/8 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut, mutta krokodiliä vissiin oli. Ei Suomesta saa Bath Saltiakaan, luullakseni, joka aiheuttaa mm kannibalismia.

Seiskalle, miksi luulet ettei parista kerrasta tapahdu kummoisiakaan?

Mä ainakin sain hcv:n heti. Tiedän siksi koska yhteisillä värkeillä/koska uusilla.

Miksi huumevalistuksessa ei keskitytä nimeomaan tohon hepaan yhtenä osa-alueena? Monilla se on oireeton, mulla rajuoireinen. Eikä se interferonihoitokaan ole mikään pikkujuttu. Suorastaan karsea, seurauksia siitäkin. Loppuelämän työkyvytön. Vain parin kokeilun tähden.