Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti Heikkilän terveysklubi- 294e/vuosi

Vierailija
04.10.2013 |

Lääkärin kehittämän ja testaaman dieettiohjelman®
Pääsyn tietopankkiin, jonka ruokavalio-ohjelmalla voit vaikuttaa yli 100 vaivaan ilman lääkkeitä. Tietopankki päivittyy koko ajan.
Lääkärin kehittämän ja testaaman treeniohjelman®
Tehokkaan anti-aging ohjelman
Lasten ja nuorten ruokavalion
Mieli-osion, joka kattaa tunne-elämän ongelmat
Jatkuvasti terveystietoa maailmalta Uutiskirjeen muodossa
Ravitsevia ja herkullisia mukaisia ruokareseptejä Kirjeitä keittiössäni -osiossa
Henkilökohtaista terveysneuvontaa modernilla vastaanottokäynnillä
Keskusteluforumin kokemusten vaihtoon muiden klubilaisten kanssa

Mitä mieltä? Onko joku liittynyt? kaikki keinot kokeilleena...maksaa kyllä paljon mutta...ylipainoa 45kg

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin isäntä pääsi insuliinista eroon Heikkilän opeilla. Hänellä siis oli vasta todettu db 2 ja oli aloittanut insuliinin muutamaa kuukautta aiemmin, tästä on nyt muutama vuosi. Hyvinvoivalta näyttää ja sanoo, että tuntuu kuin olisi 10 v nuorentunut. Itse en ole Heikkilän dieettiä kokeillut, en vain jaksa ja tykkään niin paljon potuista ja aidosta, itseleivotusta hapanleivästä. Tosin pyrin pitämään näiden määrät kohtuullisina ja olen ihan terve ja hoikka. Lihaa en syö, mutta kalaa lähes joka päivä, kananmunia kohtuullisesti ja vähän hyviä juustoja ja hapanmaitotuotteita. Muuten kasvisruokaa. Voita, oliivi- ja kookosöljyä käytän myös.

Ja Antti Heikkilä on selvästi nuoremman näköinen kuin seitsenkymppisen, vaimostaan puhumattakaan. EI ole turpeita kumpikaan.

Vierailija
22/24 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... och på svenska, såklart. Onhan sivusto alunperinkin ruotsalainen. Olen kuulunut lääkäri Eenfeldtin alulle panemaan ryhmään n. 10 vuotta. Runsaasti täysipainoista tietoa ruotsiksi ja englanniksi. Englanniksi ilmestyy myös jatkuvasti hyviä maksuttomia uusia videoita YouTubeen.

Jäsenmaksulla pääset osalliseksi kaikesta tiedosta ja saat mm. viikoittaisen menuun ohjeineen. - Heikkilän jäsenmaksu kuulostaa tähtitaivaalliselta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täs ei mitää faktatietoa

Vierailija
24/24 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jatkuvassa tulehduskierteessä ja uupunut huonokuntoinen nuorehko nainen. Juoksin eri lääkäreillä ilman tuloksia. 

Heikkilä hoiti homman enkä ole lekureita tarvinnut vuosikausiin, että silleen!! Huomautan vaan, että valkoinen sokeri on kuin myrkkyä elimistölle monenkin vaihtoehto-lääkärin opin mukaan!