Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olin lapsi pääsin sairastapauksessa taksilla koulusta kotiin koska äiti oli ajokortiton. Minullakaan ei ole korttia ole, mutta nykyään tuosta taksikyytiä ei heru

Vierailija
02.09.2020 |

Vaan vanhemman pitää itse ratkaista miten hoitaa kipeän lapsen kotiin. Minusta käsittämättömän törkeää!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ollut törkeää verovarojen väärinkäyttöä sinun kuskaamisesi taksikyydillä kotiin.

Perheillä kuuluu olla vastuuta ihan itsellä tekemistään valinnoista. Jos ei muuten lasta saa kotiin, niin jokainen maksakoon taksinsa itse.

Vierailija
2/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systeemi kusee. Mulla on kyllä ajokortti mutta olin saikulla selän takia ja ajokyvytön kun koulusta soittivat että poika on kovassa kuumeessa. No mä en voinut ajaa, mies oli töissä toisella puolella suomea, iskältä on otettu kortti pois sairauden takia ja äidillä ei sitä ole, veli asuu toisessa kaupungissa.. soittelin varmaan puoli tuntia tutut läpi kipeän pojan odottelessa koululla ja lopulta yksi kaveri haki pojan vitosen bensapalkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyminen ja huono-osaisuus on peritty ominaisuus.

Vierailija
4/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun lapsesi pääsee taksikyydillä koulusta kotiin, kunhan sinä maksat taksiyhtiölle sen matkan. Toki voit kysyä, maksaako sossu, jos olet toimeentulotukiasiakas.

Ei se lapsen hakeminen koulusta omalla autollakaan ilmaista ole.

P.S. mistä tiedät, vaikka äitisi olisi maksanut siitä, että sinut tuotiin taksilla koulusta, kun sairastuin?

P.P.S. Minun lapseni sai kaupungin kustantaman taksikyydin koulumatkoille, kun oli loukannut jalkansa liikuntatunnilla.

Vierailija
5/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kaikki asiat ei periydy äidiltä tyttärelle. Jotain asioita joutuu tekemään myös ihan itse.

Vierailija
6/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko minä vuonna sairaslapsi tuotiin koulusta taksilla veronmaksajien piikkiin?

Nyt aika on varmasti kuultanut muistosi, sillä koskaan näin ei ole tapahtunut, ellei äitisi ole itse tilannut taksin ja myös maksanut.

Vierailija
7/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Systeemi kusee. Mulla on kyllä ajokortti mutta olin saikulla selän takia ja ajokyvytön kun koulusta soittivat että poika on kovassa kuumeessa. No mä en voinut ajaa, mies oli töissä toisella puolella suomea, iskältä on otettu kortti pois sairauden takia ja äidillä ei sitä ole, veli asuu toisessa kaupungissa.. soittelin varmaan puoli tuntia tutut läpi kipeän pojan odottelessa koululla ja lopulta yksi kaveri haki pojan vitosen bensapalkalla.

”Systeemi kusee” -kommentti kertoo kaiken yhteiskuntaluokasta ja älykkyystasosta. Miksi tuossa kohtaa muka yhteiskunnan pitäisi hoitaa pirssi paikalle? Olisit soittanut itse taksin koululle ja maksanut sen itse, oma on lapsesi ja vastuusi.

Vierailija
8/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudessa kävelin koulusta kotiin, jos sairastuin kesken koulupäivän. Taksikyydin sai ne, joilla jalka kipsissä tms

Vierailija
9/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sairas lapsi nyt kotiinsa pystyy kävelemään, ellei nyt aivan pää kainalossa ole.

Uskomatonta.

Vierailija
10/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalipummien päiväunissa nuhaisia lapsiakin kuskataan taksilla veronmaksajien rahoilla.

Vierailija
11/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin itse 80-luvulla migreenikohtauksen jälkeen koulun pihalla tuntikausia että faija pääsi töistä hakemaan ja viemään terveyskeskukseen. Ei todellakaan saanut mitään ilmaisia takseja.

Vierailija
12/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Systeemi kusee” -kommentti kertoo kaiken yhteiskuntaluokasta ja älykkyystasosta. Miksi tuossa kohtaa muka yhteiskunnan pitäisi hoitaa pirssi paikalle? Olisit soittanut itse taksin koululle ja maksanut sen itse, oma on lapsesi ja vastuusi.

Ihan käsittämätön asenne. Kuinka henkisesti rikkinäinen ihminen täytyy olla, että ajattelee noin? Käsittämätöntä myös se, että joku kaveri hakee lapsen ja OTTAA BENSARAHAA, kun kyseessä ontäysin poikkeustilanne. Eikö ihmiset yhtään välitä toisistaan?

Onneksi en asu enää Suomessa, menisi järki teidän ihmisten kanssa. Aihe vapaan saa onneksi yhdellä klikkauksella suljettua ja teidän vihamielisestä asenteesta pääsee heti eroon.

Vierailija
13/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, silloin ei vielä jaettu kaikkia rahoja Etelä-Eurooppaan ja Itä-Helsinkiin. 

Eikä ollut persuja.

Vierailija
14/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Missä asut jos pääsit taksilla kotiin? Kyllä minä lapsena ihan vaan kävelin kotiin oksennellen matkan varrelle. Ei minua haettu koska äiti töissä toisessa kaupungissa. Hälle vaan ilmoitettiin, että minut on lähetetty kotiin.

Vierailija
15/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas yhteiskuntaloisilla itkuvirret.

Vierailija
16/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävelin koulusta kotiin polvilumpio halki. Siihen tuli pesäpallo.

Ei todellakaan mitään taksikyytejä tarjottu, saati että niitä olisi kehdattu vallan kerjätä!

Asuinpaikkansa saa valita. Se on oma valinta, että ei suorita ajokorttia eikä kykene asioitaan järjestelemään, PAITSI jos olet älyllisesti ke hi tys vam mai nen, jolloin soitat edunvalvojallesi kun apua tarvitset.

Vierailija
17/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäsaikulla on vain ne, joilla pääkin on selkää. Nykyäänhän selkävaivat hoidetaan liikunnalla, ei makuuttamalla.

Vierailija
18/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit siis päissäsi etkä kyennyt rattiin, ok.

Vierailija
19/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pari kertaa kulkenut opettajien kyydeissä kotiin.

Vierailija
20/27 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätön asenne. Kuinka henkisesti rikkinäinen ihminen täytyy olla, että ajattelee noin? Käsittämätöntä myös se, että joku kaveri hakee lapsen ja OTTAA BENSARAHAA, kun kyseessä ontäysin poikkeustilanne. Eikö ihmiset yhtään välitä toisistaan?

Onneksi en asu enää Suomessa, menisi järki teidän ihmisten kanssa. Aihe vapaan saa onneksi yhdellä klikkauksella suljettua ja teidän vihamielisestä asenteesta pääsee heti eroon.

Käsittämättömän ylimielinen asenne, ”minä parempi ihminen asun täällä ulkomailla ja te huonot ihmiset siellä Suomessa”. Minä asuin ulkomailla toistakymmentä vuotta, ja tiedän että ulkosuomalaisissa on onneksi paljon fiksuja ihmisiä mutta myös monia kaltaisiasi ylimielisiä kusipäitä.