En aio harrastaa seksiä tapailemani miehen kanssa
En välttämättä silloinkaan, kun suhde etenee parisuhteen tasolle. Jos seksi on miehelle edellytys, hän osaa sen itse sanoa ja voidaan erota. Seksi ei ole velvollisuus kenellekään.
Kommentit (56)
Oletko vähän niin kuin mummoni? Hän löysi mukavan miesystävän itselleen ollessaan 75 vuotias ja ronskiin tapaansa ilmoitti, että sänkypuuhiin hän ei lähde. No ei mieskään ollut niistä enää kiinnostunut. :)
Oletko vapaaehtoisesti selibaatissa? Onko nykyisessä miehessäsi tai sinussa itsessäsi jotain sellaista, mitä pidät vastenmielisenä tai nolona (esim. paha haju, läski, leikkausarvet, avanne) etkä halua siksi näyttäytyä / nähdä häntä alasti? Oletko yleisestiottaen onnellinen?
Ei onnistu silloin kun salailet noin olennaisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee mitä haluat, mutta kerro ajatuksesi miehelle nyt. Ole rehellinen hänelle.
Jos yhtään arvostat miestä ap, niin asiasta tulee todella kertoa ajoissa. Jos taas meinaat ottaa miehestä rahat ja hyöty irti, niin jatkat vihamielisellä linjallasi.
Ei kiinnosta miehen rahat eikä elin vaan aivot.
Meinasitko myydä ne? Paljonkohan niistä saisi rahaa pimeässä kaupassa?
Meinasin käyttää niitä vastavuoroisessa kommunikaatiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole valehtelua jättää jotain kertomatta. On valehtelua, jos sanon, että aion harrastaa seksiä, mutta en aio.
Kukaan ei ole sanonut, että olisit valehtelija, vaan ihan itse sen sanan kirjoitit. Olet siis ajatellut asiaa ja keksit nyt puolustusta itsellesi. Vähän huteralla pohjalla siis menet niin kuin itse huomaat, kun selittelemään alat.
Minä pidän seksistä. Seksi oman miehen kanssa on aivan upeata ja jo sen ajattelukin saa pöksyt märiksi ja hymyilemään.
Minäkin olen seksistä pitävä nainen ja en voisi olla parisuhteessa miehen kanssa, joka haluaa vain halailla. Halailkoon minun puolestani silloin vaikka puita tai tyynyä, minä kyllä löydän vastakappaleeni normaalista miehestä. Ja löysinkin sellaisen avoimen ihanan miehen, joka vastaa kaikella tavoin toiveitani.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vähän niin kuin mummoni? Hän löysi mukavan miesystävän itselleen ollessaan 75 vuotias ja ronskiin tapaansa ilmoitti, että sänkypuuhiin hän ei lähde. No ei mieskään ollut niistä enää kiinnostunut. :)
Ihana mummo sulla. Kiitos nauruista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko vapaaehtoisesti selibaatissa? Onko nykyisessä miehessäsi tai sinussa itsessäsi jotain sellaista, mitä pidät vastenmielisenä tai nolona (esim. paha haju, läski, leikkausarvet, avanne) etkä halua siksi näyttäytyä / nähdä häntä alasti? Oletko yleisestiottaen onnellinen?
Tätä minäkin ajattelin ja eteeni tuli mielikuva pulskaposkisesta ja pallosäärisestä tiukkahuulisesta ja huumorintajuttomasta tonnikeijusta, jonka värkki haisee jo pitkälle. Hänellä on ollut seksielämässään takaiskuja ja nyt ne loppuivat, sillä hän ristii nyt koivet lopullisesti. Piste. Siinä ei auta kollien maukumiset yhtään, vaan päätös pitää.
Nyt ap ryntää kirjoittamaan, että hän on laiha bmi 17.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja ei ole. Ja eräälle vastaajasta, bmi:ni on itse asiassa 19 eli ei mitään ylimääräistä, hyvä kroppa. Ja olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä. Voisin vaikka suostua tuollaiseen suhteeseen tässä konkurssissa.
M36
Täh? Miksi? Kuulostaa hyvin hyvin epätoivoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja ei ole. Ja eräälle vastaajasta, bmi:ni on itse asiassa 19 eli ei mitään ylimääräistä, hyvä kroppa. Ja olen onnellinen.
Uskokoon ken tahtoo. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole valehtelua jättää jotain kertomatta. On valehtelua, jos sanon, että aion harrastaa seksiä, mutta en aio.
Oletan että sinulle on myös ookoo jos miehellä on muita naisia jos et erikseen kysy tai erikseen sovita että suhde on monogaminen?
Vaikeaa on seksi myös semmoisen miehen kanssa, jota ei tapaile.
Tee kuten haluat, tyhmä äijä ilmeisesti. Sua kiinnostaa ne aivot vissiin patologian
näkökulmasta
Villi arvaus: Tapailetko Teuvoa? Mäkin haluaisin avata hänen kallonsa nähdäkseni, eikö siellä tosiaan ole mitään.
Lihaisa pastori Seli-Batti kirjoitti:
Mä vaan ihmettelen, että miksi sun piti tulla tänne palstalle kertomaan tuollainen joutava asia.
Tee ihan mitä teet, mutta miksi sitä tänne pitää julistaa??
Ihan totta , ei sun henk.kohtaiset asiat ketään kiinnosta.Ikäsikö on 12v sillä tasolla olet !
Jos kuitenkin haluat palauttaa seksihalusi niin odotan täällä koko 18 cm jäykkä tammi pystyssä.
t. Rauno 52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aseksuaali? Oletko hyväksikäytön uhri? Oletko koskaan harrastanut seksiä ja nauttinut siitä? Millaisille asioille parisuhteesi perustuu?
En, en, kyllä. Keskustelemiseen, haleihin, yhdessä tekemiseen.
Sinä haluat hyvän mieskaverin, et parisuhdetta. Miehen olisi kyllä hyvä tietää tästä, että pelaisitte avoimin kortein.
Mä voisin kyllä lähteä tuollaiseen parisuhteeseen, se voisi olla virkistävän erilaista, intellektuaalista.
Mutta sinun pitäisi kyllä hyväksyä sitten se, että etsisin seksiseuran kolmansien osapuolten taholta.
Mutta on harhaan johtavaa koska kyllä seksi kuuluu normaaliin parisuhteeseen .. muuten teidän olisi kuulunut käydä keskustelu asiasta ja todeta että kumpaakaan ei ne touhut kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Lihaisa pastori Seli-Batti kirjoitti:
Mä vaan ihmettelen, että miksi sun piti tulla tänne palstalle kertomaan tuollainen joutava asia.
Tee ihan mitä teet, mutta miksi sitä tänne pitää julistaa??
Ihan totta , ei sun henk.kohtaiset asiat ketään kiinnosta.Ikäsikö on 12v sillä tasolla olet !
Miksi sitten avasit keskustelun kun ei kiinnosta? Ja opettele kirjoitustaitoja!
Juu just noin. Ex vaimo aina pihtasi toisteli että jos ei voi pitää minua ilman pillua niin ei sen kanssakaan
no exä siitä tuli