Mitä järkeä mennä naimisiin jos mies on 98v ja nainen 90v?
Kommentit (39)
Häälahjojen takia. Tosi törkeää kinuta rahaa ja astiastoja, kun kuitenkin on kohta hautajaiset tiedossa.
Ne haluaa saman sukunimen hautakiveen.
Noin iso ikäero enteilee kyllä epäonnistunutta liittoa. Eikö kumpikin voisi olla ikäistensä kanssa?
Ei naimisiin mennä järki- vaan ihan muista syistä! Rakkaus, himo, tunteet... :))
Nainen ei anna pildeä avioliiton ulkopuolella.
Pienentää avioero-osuutta yhteiskunnassa. Noo, voihan heillä olla vielä 10 vuotta yhteiseloa varsinkin uuden rakkauden voimalla.
Lesken hallintaoikeus (yhteiseen) kotiin.
Järkeä? Pitääkö avioliiton siis olla järkiavioliitto, jotta se hyväksyttäisiin, kun kyseessä on ikäihmiset? Eikö rakkaus riitä?
Jotkut ajattelevat edelleen, että asuakseen yhdessä pitää mennä naimisiin.
Jos olisin 98- tai 90-vuotias, niin menisin varmasti naimisiin jos niin tahtoisin - oli siinä järkeä tai ei.
No monet tuon ikäiset on uskovaisia, ja sitä kautta avioliitto saatta olla todella tärkeä asia. Mun mielestä ois ihana osallistua tuollaisen ikäpariskunnan häihin :)
Tarviiko kaikessa olla aina järkeä? eikö ihmiset voi elää niinkuin haluavat ja tehdä mitä haluavat,iästä riippumatta.
Haluavat pitää kunnon häät, missä ryypätään ja tapellaan
Minäkin menisin naimisiin tuossa iässä, jos rakastaisin jotain ihmistä!
Menisin nytkin, jos olis rakkautta missään minulle.
Olen iloinen, etenkin ikäihmisten rakkaudesta, ehkä minäkin sitten joskus?
t. yli 10v olleena ilman rakkautta... ei ole ihan herkkua tämäkään
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 16:16"]
Häälahjojen takia. Tosi törkeää kinuta rahaa ja astiastoja, kun kuitenkin on kohta hautajaiset tiedossa.
[/quote]
Jos ne suunnittelikin hautajaisia ja huomasivat ettei kaffekupit riitä koko suvulle?
Ihanaa, että joku on löytänyt onnen vanhainkodissa/palvelutalossa jne.
Mahtavaa. Onhan se nyt parempi nukkua samassa huoneessa, samassa tupla rautasängyssä, toisen kainalossa, kuin yksin!
Onnea tuolle hääparille.
Wow!
No piruuttaan menevät, että suvulla menee perintöasiat uuteen mietintään.
Ah, kuinka romanttista!
Ei siinä vaiheessa kun ollaan palvelukodissa rahalla ole mitään merkitystä.
Palvelutaloissa ei voi kuluttaa juuri mitään. Ostosmahdollisuuksia ei ole.
Yleensä vanhukset ovat niin köyhiä, ettei "perintöasioissa" ole muutenkaan miettimistä ;)
Puhutko itsestäsi?