Susanna Ingerttilän (ex-Sievisen) kohtalo? Ajatuksia?
Kovasti olen pohtinut Susanna Sievisen (nyk. Ingerttilän) kohtaloa. Miten nuori nainen omistautui täysin perheelleen ja sitten palkaksi sai vain eron ja unohduksen. Mitä ajatuksia/näkemyksiä tämä teissä muissa herättää?!
Sieviset olivat ilmeisesti rekisteröineet Susannan kannalta hyvin tappiollisen avioehdonkin vain kaksi vuotta ennen lopullista eroa, eli aika taktikoidulta ratkaisulta tuo avioero ainakin Janin puolelta vaikuttaa. Hyvin pelasi mies pelinsä itsensä kannalta.
Koko Jani Sievinen vaikuttaa nykyisin ihan pelleltä: äijä itkee Seiskassa miten on ulosotossa ja ruokaankin jää kuukaudessa vain 20 euroa isolle lapsiperheelleen. Ja sitten jo seuraavassa lehdessä hehkutetaan uuden perheenjäsenen syntyvän muutamien kuukausien päästä... Mitä järkeä?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 16:44"]
Miten niin te pidätte tuota Susannaa jotenkin reppanana? Sillä on rikas mies, ja se itse on meritoitunut päätoimittajana ja tienaa ihan kivasti. Materiapuoli kunnossa siis, henkisestä en tiedä. Ja kun katsoo tuota Sievistä nyt ja vertaa Susannan nykyiseen mieheen, niin kyllä täytyy sanoa, että ihan kelpo kaupat Susanna sen puoleen teki.
[/quote]
MERITOITUNUT PÄÄTOIMITTAJANA
:=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 13:35"]
Kovasti olen pohtinut Susanna Sievisen (nyk. Ingerttilän) kohtaloa. Miten nuori nainen omistautui täysin perheelleen ja sitten palkaksi sai vain eron ja unohduksen. Mitä ajatuksia/näkemyksiä tämä teissä muissa herättää?!
Sieviset olivat ilmeisesti rekisteröineet Susannan kannalta hyvin tappiollisen avioehdonkin vain kaksi vuotta ennen lopullista eroa, eli aika taktikoidulta ratkaisulta tuo avioero ainakin Janin puolelta vaikuttaa. Hyvin pelasi mies pelinsä itsensä kannalta.
Koko Jani Sievinen vaikuttaa nykyisin ihan pelleltä: äijä itkee Seiskassa miten on ulosotossa ja ruokaankin jää kuukaudessa vain 20 euroa isolle lapsiperheelleen. Ja sitten jo seuraavassa lehdessä hehkutetaan uuden perheenjäsenen syntyvän muutamien kuukausien päästä... Mitä järkeä?
[/quote]
No tämähän on sitä, mitä täällä aina hoetaan kotiäideille. Älkää olko tyhmiä. Pitäkää taloudestanne huolta.
yleensä vastaukset on ivallista lällätystä ja kateuskortin heiluttelua.
Hmm... Entisenä nummelalaisena voin kertoa että Janista ei kovin uskollista kuvaa paikallisilla ollut vaikka julkisuudessa paistatteli hyvinkin puhtoinen ja järkevä mies. Itse saman ikäluokan (silloin lapsettomana) ihmisenä olin usein baareissa, kyllä oli Janikin. Susanna taas oli tosi harvoin, silloinkin näytti jotenkin aralta. Jani lähti usein porukalla veneelle baari-illan jälkeen, ja Susanna siivosi veneen seuraavana aamuna. Mutta mitä eron jälkeen tapahtui Susannalle, sitä minäkin ihmettelin ja tunsin suurta myötähäpeää (ja taas Jani paistatteli puhtoisena lehtien palstoilla). Mielikuva Susannasta muuttui hetkessä. Kai hän alkoi etsimään itseään, mutta todella nololla tavalla. Mutta en silti ihmettele miksi Susanna halusi eron.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 14:23"]
Jännää kuinka muistelisin, että se joka halusi erota oli alunperin Susanna eli ihan itse aiheutettu tilanne.
[/quote]
no näin ainakin silloin lehdissä kirjoiteltiin...
Se, mitä olen nykyisin Susannaa seurannut ja hänen kanssaan jutellut, niin ihan tasapainoiselta ja mukavalta ihmiseltä tuo tuntuu. Mukavaa perhe-elämää tuntuu viettävän miehen, lasten ja koiriensa kanssa. Todennäköisesti ihan hyvin on siis kohtalo häntä kuljettanut.
Mun mielestä Jani käytti Susannaa hyväkseen tietyssä mielessä, varmasti aikanaan rakastivat toisiaan kovasti, mutta kun kaikki siis ihan kaikki velvollisuudet jää naisen harteille, lopputulos on usein ero.
Susanna oli kuitenkin erittäin nuori suhteeseen alkaessaan ja tosiaan ns menetti monia ns nuorten juttuja Janin myötä, ehkä siksi eron jälkeen eli miten eli.
Onneksi eli niin, sillä nythän hänellä on kaikki kunnossa, toisin kuin "puhtoisella" Janilla...
Loppu hyvin, kaikki hyvin.
Asuit enosi kanssa? Pitäisköhän sun hieman selkeyttää tuota arvomaailmaasi? ... tai vähintään testiäsi! Joku tuossa kommentissa mättää pahasti.
Siis pitäisikö nyt sääliä Susannaa? Parisuhde on kahden kauppa, eroja sattuu. Avioehto on ihan oikea vaihtoehto heidän tilanteessa. En näe mitään erikoista tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 13:39"]
Äläkä ikinä laita nimeäsi itsesi kannalta tappiolliseen avioehtoon!!
[/quote]
Miten tuollainen on edes mahdollista. Avioehdolla ainoastaan poissuljetaan "ansioton arvonnousu". Jokainen saa kyllä pitää omat ansionsa.
No Susannalla on kaikki hyvin. Perhe, koirat ja kiva koti. Kait tuo onnellinen on. No Janilla ei ainakaan nyt ole onnen päivät, kun lapset muuttaa toiseen maahan.
Avioehto on ok, jos se tehdään samoihin aikoihin, kun ollaan menty naimisiin.
Jos se taas tehdään vuosien yhdessäolon jälkeen, alkaa epäilyttää. Varsinkin, jos se ei ole kohtuullinen.
Onpa nolo avaus ja ketju. Näkee sokeakin kepillään, että ex-rouva ihan itse täällä itsestään kirjoittelee kunniakasts saagaa. Kylläpä hän nyt on saanut kärsiä ja lastensa vuoksi uhrautua ja niin on uimauraakin mahdollistettu ihan verta vuotavin pikku kätösin ja kyllä oli Jani sitten kauhia.
Muahhah!
Ei pidä paikkansa, eiköhän ne raha- asia hoidettu aivan laillisesti.
Minulle on ainoastaan jäänyt mieleen se, kuinka pariskunta Jani&Susanna aikoinaan kertoivat jossain onnellisessa yhteishaastattelussa kuinka Jani nukkuu äänieristetyssä huoneessa ettei pikkulasten yölliset itkut häiritsisi. On Susannalla ollut kestämistä. Siihen nähden, että hoiti kotia yksin mahdollistaen miehensä kilpauran, niin olisi ollut reilua, että olisi saanut enemmän kompensaatiota erossa.
Up.Missä Susanna, Jani otsikoissa
En ikinä unohda että Jani puhui pojilleen "englantia", koska halusi heistä "kaksikielisiä".