Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelaatko etöpalaverin aikana

Vierailija
02.09.2020 |

Minä keskityn aika hyvin palavereihin, ja joitain vedän itsekin. Mutta osa palaverien sisällöstä on aika sellaista vasemmalla korvalla kuunneltavaa. Tekee mieli näpelöidä jotain. Usein senon kännykkäpeli. Aamun henkilöstöpalaverissa se oli Subway Surfersia ja Alto's Odysseytä.

Oletan että muut palstalaiset istuvat kynä kädessä ja tekevät musitiinpanoja? Eikä suinkaan pelaile?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihan turha ja hyödytön palaveri joka jostain syystä vaan pitää "lusia" niin totta hitossa samaan aikaan pelaan tai surffailen.

Vierailija
2/7 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi osallistut palavereihin, jossa sinua ei tarvita tai et niitä itse tarvitse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita säännöllisiä palavereita joissa saatta olla jotain minun työtäni koskevaa ja sitten sellaista joka ei minua koske. Kuuntelen toisella korvalla.

Viime palaverissa Subway Surfersia ja Alto's Odysseytä.

Pisän silti itseäni aika ahkerana ja omistautuneena työntekijänä.

Vierailija
4/7 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelaa. Teen töitä: sähköpostia, raporttia, laskua, arviointeja. Turhanpäiväisiin kkokouksiin ei ole varaa tuhlata aikaa.

Vierailija
5/7 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan, laitan pyykkejä, hinnoittelun kirppiskamoja, jumppaan, pesen uunia jne jne. Toki osa palavereista vaatii aktiivisempaa osallistumista, ja silloin istun nenä ruudussa, mutta yllättävän paljon on noita informaatiopaltsujakin, joita kuunnellessa on näppärä tehdä muutakin.

Vierailija
6/7 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ammateissa on palavereja?

Vierailija
7/7 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelaa mutta laitan mutelle ja haen kahvia luurit päässä ja luen uutisia