Temptation Island Suomi - TIS 2020 syksy OFFICIAL
Historian ensimmäinen TIS Suomessa! Sinkut julkaistu!
Ainakin pohjoisen sää näkyy hyvin sinkkujen kuvissa. Kaikkia ei saatu kuvatuksi, kun taivas jo näyttää sateen merkkejä. :)
Aiotko katsoa? Tämä kausi eroaa niin paljon edellisistä, että ensimmäinen jakso on pakko katsoa!
Kommentit (1493)
Vierailija kirjoitti:
Ton Jonnan insta stooritkin näyttää siltä että on kyllä aivan itseään täynnä. Miljoona kuvakaappausta ohjelmasta et kattokaa tossa mä hymyilen tossa mua vituttaa hih hih
Ainakin hänellä on käytöstavat hukassa, joka toinen sana v...ttu. Rasittavaa kuunnella.
Kauden Mira/Valto -ylläriä muuten virittelee Amalia/Aarne.
Ensimmäisissä jaksoissa Amalia jaksoi hehkuttaa suhdettaan, kuten Aarnekin, mutta nyt näissä Ruudun ennakkojaksoissa keskustellessaan suhteestaan, Amalia antoi kuvan Aarnen vain hiljalleen jääneen sinne asumaan. En siis löydä suhteesta intohimoa, rakkautta tai sellaista paloa. Jossain jaksoissa Amalia jaksoi vielä kertoa Aarnen ensitapaamisen jälkeen juokseensa keittiöön kertomaan kavereilleen kuinka söpö se oli.
Se mikään söpö ole ja henkisesti samalla tasolla kuin viime kauden Jape. En nyt vaan jaksa kuvitella, että noin jäykkä, iloton ja sääntöjä tuijottava jätkä jaksaa kiinnostaa sen enempää, etenkin kun ympärillä pörrää vielä 2,5 viikkoa söpömpiä ja rennompia miehiä. Kyllä ne saaren akat ovat oikeassa, jotain he salaavat ja pönkittävät suhdettaan yliampuvilla puheilla täydellisyydestä. Kyse on nyt ainoastaan siitä missä vaiheessa Aarnen selkäranka katkeaa ja dokaaminen (ja sen kautta sekoilu) alkaa ja löytyykö naisten saarelta miestä, joka vie Kamalian jalat alta parin promillen humalassa.
Vierailija kirjoitti:
Apua, Jennan meikkaus... Paksut harmaat viivat poskilla. Olisi parempi, jos tekisi vain ihan pienen ehostuksen iholle, eikä yrittäisi noin paljoa.
Siis onko nuo contourit tehty luomivärillä? Eihän tuo edes etäisesti muistuta mitään ihonväriä.
Aarne on kyllä harvinaisen jäykkä. Mielestäni heidän keskinäiset rajat on ihan terveet ja normaalit, mutta Aarnen omat rajat ovat käsittämättömät. Ei, en tarkoita että pitäisi avata seksiasioita kaikelle kansalle, mutta kun hän ei avaa mitään! Ei suurin piirtein edes suutaan! Se yhden ilmeen tasainen tuijotus on jo melkein epäkohteliasta, mutta joka tapauksessa epämiellyttävää.
Amalia on eloisa ja iloinen, hänen omat rajansa tuntuvat perustelluilta ja fiksuilta. Hän on kuitenkin ystävällinen muita kohtaan, osallistuu ja innostuu, vaikka ei haluakaan, että kukaan koskee häneen altaassa. Hän kunnioittaa itseään, mutta myös muita.
Kieltämättä kiinnostaa mistä syystä he todella tuonne lähtivät. Onkohan Aarne normiarjessakin yhtä viileä ja iloton? Jos Amalia ihastuikin hänen ulkonäköönsä niissä bileissään, mikä vetovoima Aarnessa oli, että siitä kuitenkin kehittyi pitkä parisuhde? En näiden jaksojen perusteella oikein ymmärrä mitä Amalia Aarnessa näkee.
On muuten harvinaisen paskasti leikattu tämä kausi. Haastattelujen jälkeen on pitkät pätkät tyhjää tuijotusta, jolla ei ole mitään merkitystä. Aiemmilla kausilla sellaista on näytetty lähinnä silloin, jos haastateltava jotenkin elehtii hermostuneesti tai epävarmasti, siis ylipäänsä siksi, että sillä hetken hiljaisuudella on joku merkitys tarinassa. Ja tosiaan nuo epäloogiset juonikulut ovat oma lukunsa. Kongia paiskotaan, pussailua näytetään, mutta miten nämä asiat oikein alkoivat ja kehittyivät?!
Tässä teille jotka valititte että Extra puuttuu.
Podcast jakso kestää tosiaan 40 minuuttia, mutta jos joku on todella kiinnostunut...
Amalian instan perusteella sillä on ennestään jotain someyhteistyökuvioita, eli eiköhän se ole tuolla tuuttaamassa oman brändinsä tunnettuutta. @amaiida_
Tällä sarjalla pitäisi olla 24/7 mahdollisuus, etenkin kun leikkaus on ihan tyhmä. Olisi kiva nähdä henkilökemioiden kehittymistä enemmänkin, mitä treffien aikana muut tekevät jne. Useinhan silloin on tapahtunut niitä ylilyöntejä.
Lähteekö tuo ruutu+ nykiminen ilmaisjakson jälkeen? Eihän kukaan maksa palvelusta joka lataa ja jumittaa koko ajan!
Tämän kauden tempparit on kyllä niin riman alta törkytv:tä, että ei jaksa katsoa, kun ei yksinkertaisesti kiinnosta joidenkin reppanoiden ja julkisuustyrkkyjen sekoilu. On ollut selvästi vaikeuksia saada pareja mukaan, joten on jouduttu soittelemaan jo mukana olleille. Ruudusta olen katsonut muutaman jakson ja pari kertaa on jo tullut mainos, jossa Kuronen tyrkyttää ohjelmaa pareille- pulaa osallistujista siis on. Ja joo, jotenkin tuo palelu ja tylsä "moderni mökki" vie tunnelmaa. Itse matkailin paljon Suomessa viime kesänä, silloin kun oli +20 kelit, ja aivan upeita paikkoja kyllä löytyi. Nyt lähinnä iltanuotiovideoissa on näkynyt Suomen kesän kauneus. Tuotannolle vissiin riitti, että laitetaan tyypit johonkin moderniin perusvillaan jossa on palju ja viinaa, siitä syntyy viihdettä kuin big brotherissa konsanaan. Niin, tämä kausi on kuin trashympi versio big brotherista.
ihan varmasti jussi teki jonnat eli otti sinkun lennossa matkaansa...
viivi on nolo,,, niin esittää nyt hauskasta reissusta mutta on luovuttaja, harmi oli edellisenä kaudellaan lemppari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiva kun täällä taas ruutu plussan omistajat spoilailee. Kiva nyt sit katsoa enää kun tietää että viivi ja läänssi jätti kesken.
Ota Ruutu +. Pääset samalla mainostauoista.
Mulla oli se kuukauden, mutta heti ilmaisjakson loputtua kaikki katsomani ohjelmat alkoivat pätkiä ihan tajuttomasti. Siis latasivat, näkyivät minuutin, taas jäi junnaamaan. Muilla sivuilla ei ongelmaa videoiden lataamisessa. Kun lopetin plussan, näkyy taas normaalisti eikä jumita.
Olisiko ongelma tietokoneessasi tai verkkoyhteyksissä? Itselläni ei ole Ruutu+ koskaan pätkinyt (läppäri), mutta vanhemmalla pöytäkoneella samassa asunnossa on latausongelmia lähes kaikkien muiden suoratoistopalveluiden paitsi Netflixin kanssa.
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kiva kun täällä taas ruutu plussan omistajat spoilailee. Kiva nyt sit katsoa enää kun tietää että viivi ja läänssi jätti kesken.
Ota Ruutu +. Pääset samalla mainostauoista.
Mulla oli se kuukauden, mutta heti ilmaisjakson loputtua kaikki katsomani ohjelmat alkoivat pätkiä ihan tajuttomasti. Siis latasivat, näkyivät minuutin, taas jäi junnaamaan. Muilla sivuilla ei ongelmaa videoiden lataamisessa. Kun lopetin plussan, näkyy taas normaalisti eikä jumita.
Olisiko ongelma tietokoneessasi tai verkkoyhteyksissä? Itselläni ei ole Ruutu+ koskaan pätkinyt (läppäri), mutta vanhemmalla pöytäkoneella samassa asunnossa on latausongelmia lähes kaikkien muiden suoratoistopalveluiden paitsi Netflixin kanssa.
Mulla pätkii myös, kuten muutamalla muullakin ketjuun kirjoittaneella. Koneena 2017 Macbook. Ongelma hävisi heti kun otin plussan pois. Asiakaspalvelusta en saanut mitään apua tai vastausta asiaan. Ehkeivät ne halua rahojani.
Omastakin mielestä on aika selvää että Lancen halusta tuolla oltiin taas koska halusi nöyryyttää Viivin uudelleen. Myös tuo jatkuva "sovittiin että nyt ei mustamaalata, ei saa puhua "pahaa", ei saa mustamaalata ja puhua vanhoista traumoista" hokeminen Lancelta pisti silmään. Juu, kyllä ymmärrän ettei vanhoja asioita pitäisi kaivella jos ne on sovittu, mutta jos itse perseilee menemään (kuten nytkin jo näki että siihen se taas olisi menossa) niin ei se ole toiselta mitään hiton "mustamaalaamista" sanoa ääneen että nyt teit ja käyttäydyit törkeästi. Lancesta oikein paistoi se asenne että hänen teoistaan ei saa mitään kommentoida tai se on "mustamaalaamista", ja hänhän saa tehdä mitä haluaa.
Ja Jonna ja Jussi, ei hel****i. Oli huvittavaa kuulla Jonnan suusta tuo "en mä ole mikään kiusaaja, eihän mulla muuten kavereita olis". Juu, koska kiusaajathan yleensä toimii aina yksin? Siis aivan kammottava ihminen, agressiivinen, ilkeämielinen lässyttäjä jonka suusta ei ole kuultu mitään hyvää oikein kenestäkään. Omaa "rakastaankin" haukkuu ja herjaa aivan jatkuvalla syötöllä ja sitten itse on parin päivän päästä vieraan jätkän sormetettavana. Tosin eipä Jussikaan hyvin tuolla käyttäydy, sanoisin että ansaitsevat toisensa ja toivottavasti pysyvät kaukana normaaleista, tasapainoisista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen, että miten ahdasta noissa paikoissa on. Esim. se Martinlaaksossa oleva miljoonatalo olisi ollut ihan yhtä hyvä kohde kuin kumpikaan noista. Varmasti olisi pk-seudulta löytynyt joku toinenkin paikka sitten toiselle "saarelle".
Olen kyllä yllättynyt miten paljon mua häiritsee toi sää ja näkyvä kylmyys. Kai sitä on sitten tottunut siihen, että jengi heiluu puolialasti koko ajan.
Luulis et varsinais-Suomessakin olisi saari tai pari mistä valita. Ei ois ehkä ihan noin hyistä?
Kuvausten ajankohta ei ihan osunut ilmojen osalta. Jos oltaisi kuvattu 2-3 viikkoa aikaisemmin, niin hellettä olisi ollut.
Pari ekaa jaksoa oli OK, mutta sen jälkeen on meno hyytynyt pahasti. Toivottavasti tulee uusi pari mukaan.
Vierailija kirjoitti:
OMG, tuleeko Mari ja Väpä tilalle? 🤭
Eikös ne istuneet vierekkäin siinä esikatselussa? Jos osallistuisivat, niin sittenhän he olisivat eri saarilla. Eli taitaa olla vain vierailijoina.
Aarnesta kuoriutuu Bile-Arska jaksossa 9.
Stalkkasin näitten instoja ja Aarne vaikuttaa ohjelmassa olevan lähinnä lamaannuttavan lääkityksen alaisena. Omissa kuvissaan sillä on useampikin ilme.
Jonna on ruma ihminen. Sekä sisältä että ulkoa 😖
Vetääköhän se jotain kortisonia ku on tollanen pallinaama.
Erilainen nuori, usein viittaa jotain alakulttuuria edustavaan. Esim. hevarit, j-rockia kuuntelevat, kawaii-tyypit. Usein harrastuksina roolipelit tai cosplay, nettipelit, musiikki jne. Pukeutumistyyli eroaa valtavirrasta. Aika laaja kirjo kaikennäköistä, mutta sellainen samanlainen "fiilis" kaikissa. Usein ovat niitä ei-suosittuja nuoria koulussa, ja tapaavat harrastusten ja mielenkiinnonkohteiden kautta netissä.