LEIJONARIIPUSMIES
Onko sinunkin miehelläsi leijonariipus? eikö se ota sinua päähän?minua alakanut ottaa päähän mieheni "isänmaallisuus", hokee sitä joka välissä. no, ehkä hänelle oli peruskoulupohjalta kova juttu käydä intti melko hyvin. ja tätä sitten korostaa! on kai insinöörit ja lääkäritkin käyneet intin, mutta eipä heillä näy paljon leijonaketjuja tai vetaraanipaitoja!
Kommentit (25)
Niin, sehän se juju onkin kun voivat kaikessa rauhassa olla olevinaan Suomen viimeisiä rajanvartijoita...Ei Suomeen tod.näköisesti ole sotaa tulossa...Nämä tyypit ovat luultavimmin vastuun pakoilijoita, ei vastuun kantajia. Vaikeissa tilanteissa aina keksimässä tekosyytä...Jos tulisi sota, niin kellä menisi polvi justiinsa kipeäksi ja kellä käsi- ei se riipus kenestäkään sankaria etukäteen tee.
Meidän perheessä niitä on kaksi,mieheni ja poikani. Itse olen hyvin isänmaallinen ja heille kyseiset korut ostanut :)
ja mitä vidun väliä sillä ap on? Oletko hieman jälkeenjäänyt? Kannattaa muuttaa vaikka Englantiin niin huomaat, että Suomessa isänmaallisuus on lähinnä kaltaisesi idioottien takia pannassa, surullista ja itsetunnotonta oman kulttuurin painamista alas.
Aivan totta tuo että harmillista kuinka suomirekvisiitasta tulee kieltämättä heti mieleen väkivaltaiset skinit!
Mieheni ei ole suomalainen, eikä leijonariipustakaan ole :)