Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se nyt ihan kamala juttu tai vaarallista olla lievästi ylipainoinen

Vierailija
02.09.2020 |

Etenkin jos vatsanympärys on ihan terveellisissä mitoissa eli alle 80 cm. Kaikki pyöreys vain sattuu itselläni olemaan lantiossa ja reisissä ja elän mielestäni ihan terveellisesti. Pituus siis 164 ja painoa 70 kg, ja kyllähän tuo läskiltä kuulostaa noin.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutettu siis

Vierailija
2/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ainakaan syö terveellisesti, kun olet ylipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästäsi. Jos olet yli 40 ja pysynyt tuollaisena jo pitkään, fine. Jos taas 20, niin huonolta näyttää (tulet todennäköisesti lihomaan reippaasti lisää). 

Vierailija
4/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on aika paha juttu. Yleensä kun ottaa semmosen pikkusen pulskan naisen, niin sitten se lihoo ihan mahdottomasti suhteessa. Nuo vähäiset ylipainokilot kielii huonosta kontrollista syömisen suhteen, ja sitten kun mies on sitouttu putoaa viimeisetkin rajoitteet yrittää pysyä kunnossa.

Ihan samoissa mitoissa mies "otti" minut 20 vuotta sitten. Lähinnä kysymys liittyi terveyteen eikä miesten kiinnostukseen, sori.

Vierailija
5/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu iästäsi. Jos olet yli 40 ja pysynyt tuollaisena jo pitkään, fine. Jos taas 20, niin huonolta näyttää (tulet todennäköisesti lihomaan reippaasti lisää). 

Olen 45, ja samoissa ollut koko aikuisikäni (ja yhtä pitkään henkisesti kamppaillut asian kanssa)

Vierailija
6/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Olen vastaavissa mitoissa kuin sinä, ikää 40 v. Minulta lääkäri kysyi miten paino on vaihdellut viimeisten 10 vuoden aikana. Kerroin, että pysynyt samassa, niin lääkäri siihen, että sitten paino on hyvä. Jatkuva lihominen tai painon jojottelu on huono.

Vierailija
7/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on aika paha juttu. Yleensä kun ottaa semmosen pikkusen pulskan naisen, niin sitten se lihoo ihan mahdottomasti suhteessa. Nuo vähäiset ylipainokilot kielii huonosta kontrollista syömisen suhteen, ja sitten kun mies on sitouttu putoaa viimeisetkin rajoitteet yrittää pysyä kunnossa.

Ihan samoissa mitoissa mies "otti" minut 20 vuotta sitten. Lähinnä kysymys liittyi terveyteen eikä miesten kiinnostukseen, sori.

Huono ruoka ei ole tervettä.

Vierailija
8/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä jossakin on petrattavaa, mutta painoa ei ole siis tullut lisää teini-iän jälkeen; silloin olen näihin mittoihin asettunut.

Vierailija
9/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinin liikkumaton voi syödä tietyn määrän kaloreita, terveellisesssä ruoassa on myös kaloreita, terveellistä ruokaa voi syödä myös liikaa että lihoon. Itse en syö lisättyä sokeria, ei transrasvoja, punaista lihaa alle 200g viikossa, enkä käytä muuta kuin oliiviöljyä harvoin. Liikun 6h viikossa, ja olen ylipainoinen reilusti. 

Vierailija
10/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se kovin vaarallista ole. Oleellisinta on se mitä juot ja syöt ja kuinka muuten pidät huolta kunnistasi.

Vierailija
11/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se aika paha juttu. Jos saat kpronan niin joudut tehohoitoon tai kuolet.

Vierailija
12/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen lievä ylipaino on lähinnä ulkonäköhaitta niille joita se nyt haittaa, ei terveysriski, varsinkaan kun rasva ei ole sijoittunut keskivartaloon. Vaihdevuosien tullessa kuitenkin todennäköisesti rasvan sijoittuminen muuttuu ja se siirtyy sinne keskivartalolle.

Vierailija
13/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli yli 20 olet syönyt huonosti etkä ole pitänyt itsestäsi ja terveydestäsi huolta. Huono juttu.

Vierailija
14/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lääkäri sanoi,että pieni ylipaino on parempi kuin jatkuva ruuan kontrollointi.

Vierailija
15/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se huono juttu.

Näyttää pahalta ja kertoo ettei sinulla ole itsekuria. Luulisi että oma terveys kiinnostaa enemmän kuin löysin rantein eläminen.

Vierailija
16/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se aika paha juttu. Jos saat kpronan niin joudut tehohoitoon tai kuolet.

Aika suoraviivaisesti ennustettu...

Vierailija
17/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen lievä ylipaino on lähinnä ulkonäköhaitta niille joita se nyt haittaa, ei terveysriski, varsinkaan kun rasva ei ole sijoittunut keskivartaloon. Vaihdevuosien tullessa kuitenkin todennäköisesti rasvan sijoittuminen muuttuu ja se siirtyy sinne keskivartalolle.

Kiitos. Tämä on hyvä tietää. Ehkä on hyvä sitten yrittää laihduttaa muutama kilo jo tässä vaiheessa.

Vierailija
18/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä jossakin on petrattavaa, mutta painoa ei ole siis tullut lisää teini-iän jälkeen; silloin olen näihin mittoihin asettunut.

Varmaankin on parannettavaa.

Vierailija
19/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoinin liikkumaton voi syödä tietyn määrän kaloreita, terveellisesssä ruoassa on myös kaloreita, terveellistä ruokaa voi syödä myös liikaa että lihoon. Itse en syö lisättyä sokeria, ei transrasvoja, punaista lihaa alle 200g viikossa, enkä käytä muuta kuin oliiviöljyä harvoin. Liikun 6h viikossa, ja olen ylipainoinen reilusti. 

Jos ruokaa syö liikaa, se ei ole silloin terveellistä. Kroppa pyytää lisää, kun ravinto puuttuu.

Vierailija
20/39 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa kun on vain lievästi ylipainoinen pyrkisin ehdottomasti laihduttamaan normaalipainoon. Helpompi se on pudottaa muutamia kuin kymmeniä kiloja!