Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikääntyvä, miten teet silmänrajauksen?

Vierailija
02.09.2020 |

Luomet eivät ole enää siloiset, joten nestemäisellä siveltimellä ei saa siistiä linjaa. Jossain oli ohje tehdä rajaus ripsien tyveen alapuolelle mutta siitäkään ei tullut mitään kun ripseni lähtevät vähän eri kohdista. Eivät siis ole suorassa linjassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kestopigmentointi yläluomessa

Vierailija
2/4 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäiset voi heittää menemään. Mulla on käytössä Macin rajausväri, joka on purkissa ja jota levitän pienellä siveltimellä. Lopuksi siistin rajauksen vielä tarvittaessa vanupuikolla, jota olen kostuttanut kasvovedellä tai meikinpoistoaineella.

Siisti on ja pysyy koko päivän. 

https://www.kicks.fi/mac/meikki/silmameikki/eyeliner-silmanrajaus/pro-l…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko silmän mitalta ns. tight lininginä eli laitan vedenkestävällä kynällä sieltä ripsirajan ala/sisäpuolelta yläluomelle. Jos laitan ripsirajan yläpuolelle, lakkaa näkymästä sekin vähäinen osa liikkuvaa luomea, joka roikkuvan yläluomen alta yleensä näkyy. Sitten ulkonurkkaan teen kissarajauksen, joka pitää kylmästi vetää ylöspäin riippuvan luomiläskipussin päälle, ensin kynällä ja pehmentelen tummalla luomivärillä.

Vierailija
4/4 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ongelma luomen rypyt vaan raskaus. Ihan turha laittaa rajausta, kun sitä ei näy luomen alta ja se menee heti suttuun. Luomiväri kerääntyy luomivakoon. Aika lailla on meikkaus jäänyt. Meikkivoidettakaan ei voi laittaa, kun korostaa juonteita ja ihon kuivuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä