Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maailman yksinkertaisin juhlapäivän piristys miehelle

Vierailija
02.09.2020 |

Kun netti on pullollaan erilaisia vinkkejä synttärilahjoihin ja synttäripäiväyllätyksiin niin on liki hämmästyttävää, kuinka kenelläkään ei tule mieleen se kaikkein yksinkertaisin ja nautinnollisuuden muoto: seksi.

Tämä ei tarkoita toki sitä, että synttäripäivälahjan tai muun juhlapäivän lahjan voisi korvata seksillä, koska seksi ei ole lahja. Seksi kuitenkin osoittaa toisesta välittämistä ja pyrkimystä saada toinen onnelliseksi hieman samaan tapaan kuin yhteinen aamiainen, selkähieronta tai saunassa käyminen tekee.

Siihen nähden, kuinka ilmeistä on, että minua ja useita muitakin miehiä ilahduttaisi synttärikorttia enemmän (nekin toki kivoja) kunnon rakastelu, on hämmentävää olla naimisissa jo monta vuotta ilman, että olisi huomioitu tuolla tavoin. Jos ei itseä innosta juuri sinä päivänä, niin voisihan sitä yllättää toisen vaikkapa suihinotolla suihkun jälkeen.

Vaan niin on mennyt synttäripäivät, nimipäivät, häät, joulut, valmistujaiset ja muut juhlat ilman kirsikkaa kakun päällä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy naisen haluttomuuteen johtuu e-pillereistä. Kun ne jättää pois, alkaa todellinen kiima. Kokeilkaa!

Vierailija
42/48 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi oikein antaa seksiä lahjaksi miehelle, kun mä oon suhteessa se joka enemmän muutenkin haluaa seksiä ja miestä ei välttämättä juuri syntymäpäivänään haluta.

Mun mielestä haluttomuudesta pitäis kyllä pystyä puhumaan kumppanin kanssa. Vaikka sitten tekstiviesteillä.

Ehdotan että mies yrittää kosketella enemmän, pitkin päivää, tarrata kiinni takapuolesta tai silitellä vyötäröltä tai muualta mistä tietää naisen pitävän, painautua peppua vasten, kun on vaikka ruokaa laittamassa tai jotain... yritä saada naisesi nauramaan. Kehua kauniiksi ja vietellä naisesi sänkyyn. Ja kokeile jotain uutta. Helposti sitä jumittuu samaan esileikkiin ja samaan asentoon.

Kovasti on yritetty, usko pois. Tuloksena yhden käden sormilla laskettava määrä seksiä koko kesänä.

Vaikeinta tässä on se, että just sen maagisen alkuvaiheen jälkeen nainen usein kyllästyy aiheeseen. Mutta asian voi hyväksyä paremmin kun siitä puhuu. Tutkittu juttu että tällainen malli on olemassa, ja hienoisesti on niin että naisen haluttomuus tässä muodossa on yleisempää. Ja vaikka kaikki muut suhteen jutut ovat kunnossakin. 

Vaikeinta kai, että osa naisista ei tätä halua myöntää edes itselleen, ehkä se meidän seksiä pursuava kulttuuri tekee asian vaikeaksi. Että ei olekaan yhtä halukas kuin muut, olisihan sen tajuaminen ehkä huono juttu itsetunnolle, mene ja tiedä. Pitää feikata ympäristön takia että on seksuaalinen vaikkei oikeasti olekaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
44/48 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, samaa mieltä. Haluton kumppani on aivan perseestä. Itse sellaisen 15 vuotta runkannut. Alkaa hiljalleen riittää.

Jos tässä ero tulee en ikinä enää lähde ihmisen kanssa suhteeseen jota seksi ja seksuaalisuus ei kiinnosta. Pilaa kaiken.

Minulle kävi juuri noin ja nyt en tahdo löytää kumppania. Syy on se, jos toinen keksii verukkeita kieltäytyä seksistä, niin alkaa arveluttaa käykö taas niin ja vihellän homman

poikki samantien

Vierailija
45/48 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy naisen haluttomuuteen johtuu e-pillereistä. Kun ne jättää pois, alkaa todellinen kiima. Kokeilkaa![/

Tämä. Mulle ei vaan sopinut hormonaalinen ehkäisy. Kokeilin monia eri e-pillerimerkkejä. Yhdestä meni halut täysin, toisesta masennuin, kolmansista muutuin raivoavaksi ämmäksi ja neljänsistä lihoin & sain leukakarvoja eli partaa!

Siispä lopetettuani ehkäisyn tulin taas ihanaksi omaksi itsekseni. Lisäksi tuli totaalinen kiima! Mies saisi kyytiä vaikka joka päivä, mikäli se minusta riippuisi. Mutta: nyt miestä ei haluta, kondomi vie kuulemma tunnon 😱🔪🧨

Vierailija
46/48 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuollainen lahja vähän rivo. Siinä joulukuusen juurella anoppilassa otat kaiken suvun nähden mieheltä suihin. Tai isänpäivänä menet sängyssä suoraan asiaan, kun lapset esittelevät itse tekemiään kortteja.

Vierailija
47/48 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

14.3 on kansainvälinen pihvi ja suihinotto päivä. Laittakaa kalenteriin. Aina joskus on päässyt unohtumaan mutta useana vuonna olen miestä muistanut ;)

Vierailija
48/48 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se nainen saa? Miehelle sitä ja tätä ja tuota..