Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuteen kehonkuvaan tottuminen laihtumisen jälkeen

Vierailija
03.10.2013 |

Olen ollut kokoa 42-44 ja laihtunut hitaasti mutta varmasti kokoon 36. Kiloissa 78 kilosta 61 kiloon. 

Vieläkin kehonkuvani on noin koossa 40 ja sovitan aina sen koon vaatteita ensin, vaikka olen ollut tässä painossa jo vuoden alusta. Pidän liian isoja vaatteita muutenkin, jotain vanhoilta ajoilta säästettyjä. Ihmiset, jotka ovat tunteneet pitkään, kauhistelevat edelleen muutosta, uudet ihmiset pitävät pienikokoisena ja urheilullisena, mutta en usko sitä.  Miten kauan uuteen olemukseen tottuminen kestää? 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut nyt 7 vuotta pienemmässä kehossa kuin aiemmin, laihdutin siis koosta 56 kokoon 38-40, eli kiloissa noin 70-80, ei mitään tarkkaa arvioita ja nyt alkaa olla jo halussa se minkä kokoiset vaateet pitää ostaa. Noin 2-4 vuotta oli hiukan hankalaa, aina hain sen xl tai l-koon, vaikka oikeasti koko on m tai jopa s.

Alkuun sitä säikähti jopa omaa peilikuvaa kauppojen näyteikkunoissa tai peileissä. 

Vierailija
2/15 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, milloin hankala kausi päättyy, jos paino on ollut sama tai pari kiloa laskenutkin  n. 10kk ajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihota takaisin niin ongelmasi poistuu

Vierailija
4/15 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilausta, valokuvia, itsekehuja, mittanauha ja edes yhden istuvan vaatekerran hankinta. Lisää peilausta ja itsekehuja, valokuvien vertailua ennen ja nyt. Istuvien vaatteiden hypistelyä ja ihmettelyä (mahdunko mä tosiaan näihin?!).

sillä se nopeutuu! :)

Vierailija
5/15 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pukeutuisit, jos vyötärö 68cm ja vartalon malli kiinteä X tiimalasi? Kuvia??

Vierailija
6/15 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha kysellä täältä, ikiläskejä kaikki, hahahahahahaaaa

Vierailija
7/15 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikäni kestäneen painon jojoilun (olin pahimmillaan kokoa 44) jälkeen pysynyt reilut viisi vuotta normaalipainossa, kokoni on 34. Tunnen itseni vieläkin joskus pyöreäksi, vaikken missään nimessä haluaisi painaa kuin max. 2-3 kg vähemmän kuin nyt. Toisiin vertaamalla tajuaa parhaiten oman pikkuisuutensa. Johtuen pulskasta menneisyydestäni katson vaatteiden istuvuuden ja imartelevuuden paljon tarkemmin kuin ikänsä hoikkana eläneet naiset. Toisaalta osaan usein ilahtua ja olla itselleni kiitollinen koostani, se ei tule ikinä olemaan minulle itsestäänselvyys.

Vierailija
8/15 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pukeutumisvinkkejä? En tiedä, mikä sopisi 

Vierailija
9/15 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sulla ongelma. 

olen kokoa 46 ja puen mitä haluan! vaikka makkarankuoren ja hyllytän pyllyäni!

Vierailija
10/15 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein myös sen virheen että pidin samoja romppeita kuin lihavana.

OSTA KAUNIITA VAATTEITA. Nauti uudesta kropastasi.

Kilot tuli minulle takaisin vuoden jälkeen, mutta nyt taas 10kglaihtunut, viielä toiset 10kg ja ..

Vierailija
11/15 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kaunis. Myönnä se.

Vierailija
12/15 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hyvä pukeutumisneuvoja? en ole itse koskaan kokeillut, mutta jos hän ehdottais jotain sun uuteen ulkomuotoon sopivia yhdistelmiä.. voisit vaikka pyytää sitten ottamaan kuvia joita voit rauhassa katsoa kotona. Tai hyvä ystävä voi tehdä saman, paljon aikaa kauppojen kiertämiseen mielellään jonain rauhallisena arkiaamupäivänä... 

Vierailija
13/15 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, en tiedä. Minulla oli vaikeuksia elää koossa 40, kun aiemmin olin kokoa 36. Muutaman vuoden olin isompi, mutta koskaan en tuntenut oloani kotoisaksi itsekseni, vaikka "läskit" sinänsä eivät häirinneet, ne vain jotenkin tuntuivat olevan "minun" päälläni ylimääräisenä. Koskaan en suurempaan kokooni tottunut, ja nyt olen lahtunut takaisin kokoon 36, ja oloni on kotoisa.

Vierailija
14/15 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, toisaalta niinkin, että vielä koossa 44 koin olevani noin koossa 38-40 ja hyvinkin timmi ;) Aina tulee perässä tämä mieli.

Vierailija
15/15 |
03.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaiseen kysymykseesi minulla ei ole vastausta, mutta muista, että nyt vasta se vaikea kausi alkaa, kun se paino pitäisi saada pysymään siellä alhaalla, ja kun aivot sanoo, että vaatekoko on se 40-42, niin on vaikeaa syödä niin vähän kuin pitäisi. 

Itse tein sen virheen, että tavallaan luovutin, kun pääsin tavoitteeseeni. Omat lukemani olivat aivan samat, kuin sinulla. Kun painoin sen 60 kg, kuvittelin edelleen olevani sen lähes 80 kg. Samalla huijasin itseäni ja sallin itselleni liikaa herkkuja. Sitten lopetin tupakoinnin ja tilanne riistäytyi ihan käsistä, olen taas lähtöpainossani. Tupakoinnin lopettamisesta on nyt 5 vuotta ja koen olevani valmis uuteen muutokseen. olen siis aloittanut taas laihduttamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi