Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen tuntemasi ihminen pukeutuu Gudrun Sjödenin vaatteisiin?

Vierailija
01.09.2020 |

Kerro:)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava, lämmin ystävä. Hoitoalalla. Lempeä mutta luja. Hyvä mutta ei mikään kynnysmatto.

Vierailija
22/30 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko pitkälle kouluttautunut nainen, mutta nyttemmin työeläkkeellä. Hiukseni ovat luonnostaan aivan vaaleat. 

Minä ostin siistin sini-valkoraidallisen (tummat raidat) paitapuseron, joka sopii vaikkapa vaaleiden tai sinisten puuvillahousujen ja nahkakenkien kanssa kaupunkiasuksi.

Puseroa luullaan Marimekoksi, mutta tuohan on vain halpa kirppislöytö. Kirkkaita värejä en juurikaan siedä, sen enempää hiuksissa kuin vaatteissakaan. Ihannekesäasu on navy-tyylinen, vaikka en ole meri-ihmisiä. Pidän myös Marimekon tunikoista.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka arvostavat muutakin kuin tanskalaisia ja ruotsalaisia ö-luokan laatua olevia tekokuituvaatteita, jotka on muka suunniteltu pohjoismaissa, mutta valmistetaan järkyttävissä olosuhteissa kehitysmaissa. Sustainable -laatu on kaukainen ajatus.

Haukun tyttäreni joka kerta, kun osaa jonkun H&M:n tai Filan roskan. No, hän kyllä ostaa sitten tasapuolisuuden nimissä myös hyvin kalliita merkkejä, laukuissa, kengissä, villakangastakeissa, nahkatakeissa, urheiluvaatteissa tms.  

Vierailija
24/30 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sisar pitää oranssista, vihreästä tms todella ruman räikeistä väreistä. Tosin hän on lyhyt, että suurin osa jää ostamatta. 

Vierailija
25/30 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on alushame,jota voi pitää hameenakin.

Kauniita on ainakin toisten päällä GS vaatteet.

Olen huono arvostelemaan kyllä yleisestiottaen.Eli en tiedä .

Vierailija
26/30 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sisar pitää oranssista, vihreästä tms todella ruman räikeistä väreistä. Tosin hän on lyhyt, että suurin osa jää ostamatta. 

Mikä tuo juttu on, ettei lyhyille kävisi? Itse olen 160 cm ja käytän paljon Gudrunin vaatteita. En ole huomannut ollenkaan, että ne olisi erityisesti pitkille ihmisille.

Vierailija
27/30 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologin todentama psykopaatti, hän vihaa ihmisiä.

Vierailija
28/30 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Rytky-Iita.

Vierailija
29/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 30-kymppinen, hoikka museotyöntekijä. En tykkää kaikista Gudrunin kuoseista, mutta folklore-henkiset, tummasävyiset ja kukkakuvioiset on ihania. Omistan pari väljää mekkoa. Mukavia päällä ja käytännöllisiä. Haters gonna hate.

Vierailija
30/30 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjossa kirjoitti:

Mun äiti.

Mun äiti on mun maailman paras äiti. Se on jaksanut hoitaa koko katraan aikuisiksi ja johtanut samalla omaa yritystä.

Ja sun juttuja kun lukee niin kasvatus ainakin yhden lapsen kohdalla meni täysin pieleen ja jälkiabortti vielä tuossakin vaiheessa olisi äärimmäisen suositeltavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi