Ensi vuonna työttömän kannattaa viimeistään aloittaa palkkatyössä
Mikäli hän haluaa säilyttää mielenterveytensä. Kunnat alkavat todenteolla patistamaan väkeä työn kaltaisiin toimiin karenssin uhalla. Tuista pyritään leikkaamaan puolet pois.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Kunnilla ei ole edes resursseja järjestää mitään palvelun kaltaista jossa työtön voisi saada apua työnhakuunsa. Edes paikan päälle ei pääse keskustelemaan tilanteestaan, asiakkaita on niin paljon.
Mihin meinaavat patistaa jossain kuolevassa pikkukaupungissa työttömät joilla ei riitä osaaminen tai koulutus? Töitä ei vain ole.Töitä haetaan sieltä missä sitä on!
Ensi vuonna työnantajien kannattaa viimeistään aloittaa palkata työttömiä töihin.
Eti mulle jostain palkkatyö niin katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnilla ei ole edes resursseja järjestää mitään palvelun kaltaista jossa työtön voisi saada apua työnhakuunsa. Edes paikan päälle ei pääse keskustelemaan tilanteestaan, asiakkaita on niin paljon.
Mihin meinaavat patistaa jossain kuolevassa pikkukaupungissa työttömät joilla ei riitä osaaminen tai koulutus? Töitä ei vain ole.Töitä haetaan sieltä missä sitä on!
Siellä missä on töitä, on myös mustanaan paikallisia työttömiä hakemassa töitä.
Ensi vuonna työnantajien pitää palkata työttömiä töihin. 👍
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna työnantajien kannattaa viimeistään aloittaa palkata työttömiä töihin.
Nyt kannattaa tarjota työtä työttömälle. Työn tarjoaminen työttömälle kannattaa nyt.
Selvä, ja sitten varmaan kerrot kuinka 285 000 työtöntä laitetaan 28 900 avoimeen työpaikkaan.
Montako kertaa olet tehnyt tämän saman aloituksen tähän mennessä?
Vierailija kirjoitti:
Selvä, ja sitten varmaan kerrot kuinka 285 000 työtöntä laitetaan 28 900 avoimeen työpaikkaan.
Sinne vaan kuulemma mennään, niinhän se riikkulikin käski.
Vierailija kirjoitti:
MENKÄÄ TÖIHIN!
Olen ensi viikolla tulossa teille töihin, näihin on hyvä varautua:
olen usein myöhässä
olen usein pienessä humalassa
minulla on tapana käyttää n-sanaa, tehdä nötsitervehdyksiä ja venyttää silmiä
olen hyvin sovinistinen ja teen sen naisille hyvin selväksi, saatan nipistellä pepusta
mitään sateenkaarikulttuuri en hyväksy lainaakn ja myös sen tuon vahvasti esiin
poltan välillä sisätiloissa
Mihin meinaavat patistaa jossain kuolevassa pikkukaupungissa työttömät joilla ei riitä osaaminen tai koulutus? Töitä ei vain ole.