Oliko tämä miehelle dealbraker?
Olen tavannut muutaman kerran yhtä nettimiestä. Suhteen laatu on ainakin itselleni ollut jonkin verran määrittelemätön, hän ei ole ihan tyyppiäni mutta olen ajatellut, että voisimme ainakin tavata seksin merkeissä jos ei muuta. Tällä hetkellä itse kaipaan seksiä ja läheisyyttä ja siksi tuollainenkin suhde kelpaisi. Toki vaikka kyse olisi seksistä, silti suhde vaatii tietyn luottamuksen ja selvät sävelet, en tiedä, onko kaikki ollut sitä ajatellen ihan kunnossa. Itse olin ajatellut, että voin kuitenkin katsoa, miten tämän miehen kanssa sujuisi.
Toisen seksikerran jälkeen kuitenkin mulla ilmeni kutinaa alapäässä ja sanoin miehelle että "olen nyt varmaan saanut sulta jotain" (se nyt oli ehkä vähän liian pikaistuksissaan tokaistu, koska en tarkoittanut syyllistää, mies otti sen varmaan pahemmin kuin mitä olin tarkoittanut). Olemme kuitenkin puhuneet myös sp-taudeista ääneen ja molemmilla on niistä kokemustakin, siksi kai jotenkin ajattelin että elämänkokemuksen ja ihmissuhdetaitojen myötä tuollainen lause ei voi vielä vaarantaa mitään. Mies taas itse oli ensin sanonut mulle, että suostuu käyttämään kondomia, kun harrastetaan seksiä mutta käytännössä hän ei sitten niin tehnyt. Hän itse kertoi, että on käynyt sp-testeissä kesällä ja olin taas itse aiemmin sanonut, että en ole käynyt hiljattain mutta pitäisi (ei siksi, että epäilen vaan ihan varmuuden vuoksi). Tavallaan siksi minusta on vähän kohtuutonta että kun olin ajatellut, että voimme harrastaa ensin seksiä kondomin kanssa ja voin sitten käydä tekemässä testit kun ehdin, asiat ei sit menneetkään ihan niin kuin olin ajatellut. En ole tuosta ärsyyntynyt, ennen kuin nyt kun nyt..
Harrastamamme seksi ei ole vielä ollut molempia tyydyttävää mutta itse olen ollut siitä toiveikkain mielin ja ajatellut, että jos harrastaisimme lisää niin kärsivällisyys jossain vaiheessa palkitaan.
Laitoin sitten viestiä miehelle, että ei oireet viittaa mihinkään sp-tautiin (lääkärin mukaan) ja sp-testit on tehty. Sen seurauksena mies ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin.
En nyt tiedä, jos mies halusi vain helppoa seksiä ja tällainen pienikin vastoinkäyminen heti kaatoi veneen, hmm?
Kommentit (32)
Oikeesti. Mies ei ole tyyppiäsi eikä seksikään ollut hyvää. Anna olla ja mene eteenpäin, ap.
Ei suju seksi eika englantikaan, huonosti on asiat. Jarruta jo.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 12:19"]
Mies taas itse oli ensin sanonut mulle, että suostuu käyttämään kondomia, kun harrastetaan seksiä mutta käytännössä hän ei sitten niin tehnyt. Hän itse kertoi, että on käynyt sp-testeissä kesällä ja olin taas itse aiemmin sanonut, että en ole käynyt hiljattain mutta pitäisi (ei siksi, että epäilen vaan ihan varmuuden vuoksi). Tavallaan siksi minusta on vähän kohtuutonta että kun olin ajatellut, että voimme harrastaa ensin seksiä kondomin kanssa ja voin sitten käydä tekemässä testit kun ehdin, asiat ei sit menneetkään ihan niin kuin olin ajatellut. En ole tuosta ärsyyntynyt, ennen kuin nyt kun nyt..
[/quote]
Et olisi voinut kieltäytyä ilman kumia panemisesta? Pelkästään miehen vika nyt?
Turha nyt itkeä sen miehen perään. Siksihän täällä kyselet, oliko sp-tautiepäily kynnyskysymys. Puolin ja toisin voisi sanoa, ettei kumpikaan menettänyt mitään olennaista.
Joo, ehkä hän tosiaan veti herneen nenään jos kerran suoraan syytit kupan antamisesta. Mutta miksi hitossa sun piti mennä vetelemään paljaaltaan uuden miehen kanssa ja sitten syyttämään miestä taudista? Ja et ollut itse edes käynyt testeissä??? Herätys ihmiset!
En enää tapaisi miestä, jos kerran on luvannut käyttää kumia, mutta ei sitten käytäkään. Kertoo aika paljon luonteesta!
ap, kuulostat aika rasittavalta jankuttajalta ja aika outoa jonkun kutinan perusteella olla heti, että no niin sain sulta taudin. jos olet noin tautihysteerinen, käytä sitä kumia. turha miestä on syyttää, jos ei käyttänyt kumia, olit itse mukana touhussa. outoa myös alkaa sukupuolitautihistoriaansa käydä läpi heti.
seksi kuulosti aika innottomalta teillä ja nyt mies ei vastaa puhelimeen, joten ei sitä kiinnosta. anna siis asian olla ja ensi kerralla muista se kumi.
"ajattelin, että kärsivällisyys palkitaan"? nyt on kyllä ankeus seksin suhteen huipussaan, varsinkin jos mies ei edes vaivaudu panemaan itse. anna olla, ei tosta mitään tule.
ensi kerralla sitten vähän suuta soukemmalle noiden juttujen suhteen. ei kaikkia asioita tarvi kaikille kertoa.
No kun mies kerran oli luvannut käyttää kumia ja itsekin halusin harrastaa seksiä ja hommat oli jo kesken siinä vaiheessa kun huomasin että herra ei aio käyttää kumia. Mut on miehiä, joilla se vaikuttaa erektioon ettei kumin käyttö toimi ollenkaan, tämä mies oli sit sellainen tapaus. Kyllä itse luotan ensin toisen sanaan kunnes huomaan ettei se kannattanutkaan.:/ On myös miehiä joiden kanssa näistä asioista voi sopia eikä niin että huomaakin miehen yhtäkkiä olevan sisässä ilman kumia.
Mut joo. Olette oikeassa. Turha itkeä.:) Kuten sanoin, kaipasin seksiä ja läheisyyttä, ehkä tämä mies ei ollut paras mahdollinen edes sitä ajatellen. ap
huomasit yhtäkkiä että mies oli sisällä? ottiko se sut väkisin?
seliseli tuo kumi käyttö. oma syysi myös ja nyt ottaa päähän, kun miestä ei kiinnostanutkaan. eikä ihme, jos jutut on pyörineet sukupuolitautien ympärillä.
olet selvästi niitä naisia, joille selitys ja syy kaikkeen on se, että miehet on paskoja.
Miten kuminlaittamisen missaa? Avaatko paketin etukäteen sängylle josta mies sen sujauttaa päälleen?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 10:05"]
huomasit yhtäkkiä että mies oli sisällä? ottiko se sut väkisin?
[/quote]
Joudun yllättämään sut kertomalla että minäkin halusin sitä seksiä harrastaa enkä halunnut keskeyttää siinä vaiheessa, kun huomasin, että mies tuikkasi ilman kortsua sisään. Mut siis edelleen: se oli mies, joka petti luottamukseni, koska aikuiset voivat kyllä mielestäni sopia näistä asioista. ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 10:10"]
seliseli tuo kumi käyttö. oma syysi myös ja nyt ottaa päähän, kun miestä ei kiinnostanutkaan. eikä ihme, jos jutut on pyörineet sukupuolitautien ympärillä.
olet selvästi niitä naisia, joille selitys ja syy kaikkeen on se, että miehet on paskoja.
[/quote]
Höpsis. Tautiasioistakin voi keskustella etukäteen ja itselle ainakin luo luottamusta, että se, jos toinen kykenee keskustelemaan avoimesti. Olemme kyllä puhuneet muistakin asioista kuin sukupuolitaudeista.:) En tietääkseni ole tässäkään ketjussa haukkunut tuotakaan miestä paskaksi, joten mistähän saat sen yleistyksen, että minusta kaikki miehet olisivat paskoja?:) ap
aikuiset voi myös sanoa, että lopeta, en halua seksiä ilman kumia.
ei niistä taudeista tarvi noin paljon keskustella. menee fiilikset, jos kaikki asiat ja menneet käy heti seikkaperäisesti läpi.
tutustu ihmisiin kunnolla ennen seksiä. läheisyyttä voi saada myös ilman seksiä. kuulostaa myös siltä, että tuosta kohtaamisesta oli läheisyys kaukana ja seksikin oli vähän sinnepäin.
Ei ole kiva joutua syytetyksi sp-tautien levittämisestä, varsinkaan kun se ei ole mitenkään mahdollista. Kokemusta on. Tosin tyyppi teki sen paljon karkeammin kuin sinä. Oli saanut joltakin naikkoselta jonkin hyppykupan ja soitteli minulle, että minultahan hän on sen saanut. Olen ihan varma, että soittolistansa oli melkoisen pitkä.
No, tämän episodin jälkeen vaihdoin aina kadulla puolta, ettei tarvitse enää moiseen törmäillä.
Sinun miekkosestasi en osaa sanoa mitään. Soita ja kysy, mitkä ovat fiilikset. Kai kerroit hänelle, mikä se sinua kutitti. Hiivakin on ihan kiva juttu, se tulee ja menee ja välillä kutisee, toisinaan taas ei.
Puolituntematon tyyppi sanoo sinulle että on kyllä käynyt testeissä, ja sä annat panna paljaalla :o. Seksi on huonoa, ja sinä vielä kyselet sen perään että haluaisit lisää :o.
En tiedä kumpi näistä asioista järkyttää minua enemmän! Hyvä ihminen älä luota tuntemattomiin ihmisiin vain sillä perusteella että ne osaa sanoa "oon mä käyny testeissä", god! Toivottavasti muutes testautit samalla myös hiv:n...
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 16:17"]
Jos minua syytettäisiin sukupuolitaudin levittämisestä tuollaisella kommentilla, panot jäisivät kyllä siihen. Etenkin, jos seksikään ei ole kovin hyvää.
[/quote]
No mies itse ei jaksanut panna. Ihmettelin siis sitä. Halusi kauheesti että minä panen. Panin niin kauan kun jaksoin mutta sitten kun hän pani, ei jaksanut panna niin kauan, että itse olisi saanut. Ap.