Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Joulun kauppalistoja teen.
03.10.2013 |
Niitä, kun aina useampi. Jotain voi ostaa jo nyt lähiaikoina. Osa sitten noin viikkoa ennen ja loput 1-2 päivää ennen.
Kiva on niitä sitten täydentää ajan kanssa, kun huomaa mitä puuttuu tai mikä on loppu.
Eilen teinkin joulukortit.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2013 klo 12:24"]
Rakastan joulua mutten siita noin sekaisin mene...jouluvalmistelut on kivoja,muttei kovin tunnelmallista syys/lokakuussa. Itse teen joulujuttuja joulumusiikkia kuunnellen jne ja tuntuis kornilta tässä vaiheessa.
Ja hyvin surullista jos se on teille vuoden ainoa juhla mitä vietätte :(
[/quote]
Miksi pitäisi niitä muita juhlia jos niistä ei pidä? Ne on vaan vapaita siinä missä joku normaali viikonloppu. Muiden juhlapyhien aikana me ollaan yleensä matkoilla etelän auringon alla.
t. ap jouluhöppänä
[/quote]
No hei ap jouluhöppänä!
Toivottavasti teillä ei ole lapsia kun olet noin itsekäs. Ei nimittäin ole ainuttakaan lasta joka ei halua synttäreitä koskaan viettää. Ja vielä pääsiäiset juhannukset jne.. no ei ne mulle niin iso juttu ole mutta lapsi onkin tärkeämpi, en yksinäni suklaamunia ostelis ja rairuohoja kasvattas mutta lapselle juhlapyhät ja perinteet on tärkeitä ja parhaimmillaan ikimuistoisia.
Mutta joo ap jouluhöppänä mulle ei ihan avaudu sun provon idea mutta toki jos saat jtn mielihyvää niin kiva, ja hyvää joulua!
[/quote]
Synttäreitä ja nimppareita en sillain laske juhlapyhiksi. Lapsikin on ja jo aikuinen. Se, että meidän perhe on omasta halustaan tehnyt valinnan siitä, että niitä muita juhlapyhiä ei juhlita niin on meidän valinta. Onhan niistä muinoin lapselle puhuttu, että jotkut niitä viettää ja mitä niihin kuuluu. Me emem ole halunneet. Ja nyt aikuisena omassa kodissaan on saanut tehdä päätökset mitä viettää ja mitä ei.
Mitään provoa tässä asiassa ei ollut.
t. ap jouluhöppänä
[/quote]
Ok ei siis ollut provo, olet siis muuten kuivakka ja ärsyttävä ap jouluhöppänä kirjoituksesi perusteella.