Sara Siepin uusin kuva instassa. Nyt on ollut huolimatonta kuvanmuokkausta.
Kommentit (33)
En kyllÀ huomaa mitÀÀn muokkausta, hyvÀ kroppa muutenkin, huomaa et on alkanut treenaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen jalka on taittuneena polvesta ja hÀn istuu kantapÀÀnsÀ pÀÀllÀ. PitÀiskö sun muokata aivojasi hahmottamaan nÀkemÀÀsi?
Ap vain haluaa nÀhdÀ jotain vikaa, koska ei pidÀ Sarasta, mutta silti seuraa Instassa...
Itse asiassa en seuraa Saraa, mutta kÀyn vÀlillÀ katsomassa hÀnen postauksia. Kai tiesit, ettÀ lÀhes kaikille julkkiksilla on avoimet ig tilit. Ei mulla mitÀÀn hÀntÀ vastaan ole. Tosi kaunis nainen.
Kuva on silti muokattu. Toki kaikki sitÀ tekee, mutta ei noin tökerösti.
Ap
Sara on kyllÀ kaukana tuosta kalliosta.
HÀn on vain "istuttanut" itsensÀ siihen.
Itsekin tuota harrastanđ
Onko SiepillÀ silikonirinnat? TietÀÀkö kukaan?
EipÀ tuossa ja muissa nuolella selattavissa kuvissa juuri muuta muokattua ole kuin melko vahvat HDR-filtterit, jotka varmaan on jo kameran asetuksissa pÀÀllÀ.
Paljon mielenkiintoisempaa arvuutella kenen kengÀt nÀkyy neljÀnnessÀ kuvassa.
Sara itsekö tÀtÀkin keskustelua pitÀÀ yllÀ. On niin tyhjÀnpÀivÀistÀ ja typerÀÀ. No, hinnalla, millÀ hyvÀnsÀ julkisuutta.
Sieppi on siskonsa kanssa jollain mökkilomalla, tietÀisitte, jos seuraisitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen jalka on taittuneena polvesta ja hÀn istuu kantapÀÀnsÀ pÀÀllÀ. PitÀiskö sun muokata aivojasi hahmottamaan nÀkemÀÀsi?
Ap vain haluaa nÀhdÀ jotain vikaa, koska ei pidÀ Sarasta, mutta silti seuraa Instassa...
Itse asiassa en seuraa Saraa, mutta kÀyn vÀlillÀ katsomassa hÀnen postauksia. Kai tiesit, ettÀ lÀhes kaikille julkkiksilla on avoimet ig tilit. Ei mulla mitÀÀn hÀntÀ vastaan ole. Tosi kaunis nainen.
Kuva on silti muokattu. Toki kaikki sitÀ tekee, mutta ei noin tökerösti.
Ap
Hei Maisa, onko tylsÀÀ matkalla pohjoiseen?
Voisitko kuvailla mitÀ linkin takana on? En halua tukea sosiopaatti Zuckerbergia.
MissÀ Instatyrkyt siellÀ perÀkammarinpojat.
Jokainen, joka ikinÀ on kÀyttÀnyt photoshopia nÀkee, ettÀ toi toinen jalka on ihan oudosti muokattu. Polvesta puuttu palanen.