Teini ei tiennyt mitä on vuolukerma - luuli sen tarkoittavan spermaa :))
Me kaikki nauroimme tytölle. Ja ihan syystä. Se suuttui ja paiskoi ovia. Aiomme ottaa puhelimen päiväksi pois rangaistukseksi.
Kommentit (21)
Eihän nykyajan 14-v esim tiedä keitä ovat
Tapio Wirkkala
Esa Pakarinen
Ahti Karjalainen
No empä tiedä minäkään, koskaan kuullutkaan?
Minäpä tiedän mitä tyttäresi tarvitsee, niin lähtee tuollainen angsti pois. ;)
SETÄ SPERMA
Nykyajan vaahtomuovipääteinit osaa vaan seksisanastoa ja sitäkin väärin. Hyi hitto, onneksi minulla ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
No empä tiedä minäkään, koskaan kuullutkaan?
Et ole koskaan kuullut Wirkkalasta mutta temposrien kaikkien kausien tyhjäpäät kyllä muistat?
Uskon.
Ikää 40 v ja ikinä kuullutkaan mistään vuolukermasta.
Minä en tiedä, mitä on vuolukerma. Tiedän kyllä, että on tuote, joka sisältää runsaasti maitorasvaa, mutta tarkempaa tietoa minulla ei asiasta ole.
En ole 15 vuotias, vaan 51 vuotias.
Minäkin alkaisin paiskomaan ovia, jos minulle alettaisi tuolaisessa tilanteessa nauramaan, eikä edes selitettäisi, mitä se vuolukerma oikeasti on!
Sinäkö ihan itse annoit pisteesi tähän provokisaan osallistuvalle aloitukselle?
Aloittaja on luultavasti tosiaan 51-vuotias, sillä hänen kouluaikoina puhuttiin vuolukermasta, ei smetanasta. Vai oliko se smegma :)
Tuossa iässä on unohtunut jo paljon muutakin koulussa opittua.
Toivottavasti juttu ei ole totta, ensin perhe pilkkaa lasta ja sitten vielä otetaan puhelin pois? Erikoista kasvatusta.
Muuten kyllä ihmettelen miksi ei oteta asioista selvää, jos ei tiedetä. Varsinkin kun tiedonhaku on helpompaa kuin koskaan. Itse tein nuorena niin, että kirjoitin uudet sanat muistiin ja selvitin ne esimerkiksi sivistyssanakirjasta. Nykyään kaikki on parin hiiren klikkauksen päässä mutta silti jotkut onnistuvat olemaan ihan pihalla. Kaveri kysyi parikymppisenä mitä eroa on sairaanhoitajalle ja lääkärillä, hän oli ajatellut että ne ovat sama asia.
Vuolukerma on toinen nimi smetanalle eli hapankermalle.
Aika harva teini keskustelee spermasta aikuisten kanssa. Tietäisittepä, kuinka noloja koulun sukupuolivalistustunnit voivat olla . Niitähän ei teidän nuoruudessanne ollutkaan.
Lässymaskivihreä h0000ro äijänkäppänä taas vauhdissa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan vaahtomuovipääteinit osaa vaan seksisanastoa ja sitäkin väärin. Hyi hitto, onneksi minulla ei ole lapsia.
Ei niistä ole pakko kasvattaa tyhjäpäitä, voi opettaa tiedonhakutaitoja ja selittää asioita kantamisen sijaan. Itse arvostin lapsena sitä, että äiti osasi selittää asioita nauramatta tai vaivaantumatta kun kysyin jotain esimerkiksi kirjassa tai elokuvassa vastaan tullutta sanaa.
Tarkempi sana on ryssänsperma eli smetanina.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nykyajan teineille opeteta yleissivistystä. Ainoastaan matematiikkaa.
Kyllä sitä yleissivistystä voi hankkia vaikka kukaan ei erikseen opettaisikaan. Jos vaikka lukee muutakin kuin AV-palstaa ja vaikka googlettaa uudet sanat, sivistyy kummasti iästä riippumatta.
Eihän nykyajan teineille opeteta yleissivistystä. Ainoastaan matematiikkaa.