Mitä mieltä naisoletetusta joka ei koskaan meikkaa, ei värjää hiuksia eikä ole kiinnostunut muodista tms. vaan panostaa ulkonäköönsä vain treenaamalla kroppaa ja elämällä muutenkin terveellisesti?
Millaisia mielikuvia ja oletuksia tulee mieleen?
Kommentit (57)
Hyvä tyyppi, keskittyy olennaiseen.
Katson peiliin. Ihan tavis olen, kaikin tavoin. Miehen kanssa 9v yhdessä, kaksi lasta, duunari.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että siinäpä vaihteeksi maanläheinen ja tutustumisen oloinen nainen.
Maanläheisyys on luonteenpiirre. Ei se tee kenestäkään vähemmän maanläheistä jos meikkaa tai värjää hiuksia.
No en ajattele mitään, kukin elää tavallaan. Olen itse juuri aloituksessa kuvaillun kaltainen nainen.
Mä en kyllä jaksa olla mitään mieltä kaikenmaailman ihmisten ulkonäöstä. Eihän sitä muuta ehtisi tekemäänkään.
Eipä tässä ole puoleen vuoteen edes nähnyt kuin kuorallisen ihmisiä etäillessä. En ajattele juuri muuta kuin että kiva, toinen ihmislajin edustaja, en ole vielä yksin maailmassa tänäänkään.
Tavallinen suomalainen aikuinen nainen, ns. tuulipukukansa tulee mieleen. Oma äitini ja mummoni.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä jaksa olla mitään mieltä kaikenmaailman ihmisten ulkonäöstä. Eihän sitä muuta ehtisi tekemäänkään.
Täsmälleen samat aatokset. Jokainen tavallaan.
Ei hän ole välttämättä yhtään sen ihmeellisempi ja erikoisempi ihminen kuin muutkaan.
Samaa kuin muissakin "mitä mieltä.."-ketjuissa eli toivottavasti ihminen on omiin valintoihinsa tyytyväinen. Hänen valinnat ei minulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen suomalainen aikuinen nainen, ns. tuulipukukansa tulee mieleen. Oma äitini ja mummoni.
Suurin osa suomalaisista aikuisista naisista on ylipainoista sakkia.
Selvä, hän on tuollainen. En ajattele yhtään enempää.
Toivottavasti se treenaus ei mene ihan yli, sillä sellaista tyyppiä ei kukaan jaksa. Toivottavasti hän ei myöskään paasaa muille.
Fiksu. Nykyajan naiset muovikynsineen, tekotukkineen, irtoripsineen ovat kaikkea muuta kuin naisellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole väliä mitä muut ovat, mutta en näkisi tämän naisen olevan mitenkään epätavallinenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole väliä mitä muut ovat, mutta en näkisi tämän naisen olevan mitenkään epätavallinenkaan.
Suurin osa naisista meikkaa edes vähän ja on ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu. Nykyajan naiset muovikynsineen, tekotukkineen, irtoripsineen ovat kaikkea muuta kuin naisellisia.
Missä piireissä kuljet? :D Tervetuloa normaaliin elämään vaikka lähikaupan vihannestiskille katsomaan nykynaisia. Yllätyt, että aika harvalla on irtoripsiä tai tekotukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista meikkaa edes vähän ja on ylipainoinen.
Niin?
Mun mielestä jokaisen elämäntapa on oma asia.
Ajattelen että siinäpä vaihteeksi maanläheinen ja tutustumisen oloinen nainen.